Jump to content
IGNORERAD

Köpa medicin


vilja

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det är jag med på, men inte för att nedvärdera Britta.....Svalbard är liite smartare.

 

Det är väldigt lätt att trigga igång honom och då avslöjar han sig direkt !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    24

  • broder tuk tuk

    20

  • SatanG

    20

  • Tallviking

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev wUThai:

Exakt, det är det där med självinsikt. Du kanske inte vet eller förstår vad ordet i sig betyder va? Tror du att jag tror att jag är en king eller tror du att jag säger det med en viss självironi och för att reta upp nån när jag nämner mig i tredje person som kingen. Du ser, det retade ju dig... vem är det som saknar självinsikt nu. Blir inte lätt att dra upp byxorna när du hänger bakom vagnen va? 

 

Nu i fortsättningen om du vill mig nåt så räcker du upp handen och kallar mig kingen eller så niar du mig! 

 

/kingen

 

 

Nu har jag ingen självinsikt men väl räckt upp handen så jag tillåter mig själv att svara dig, i kalsonger då det är varmt här

och ingen bortflyende vagn är i sikte. Hade inte "Ni Herr Kingen en låghaltsyster också? Vad hände med henne?

Med vänlig hälsning Leadbelly

 Ps är på väg till humor apoteket med ambulans.  

Ändrades av leadbelly
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Nu har jag ingen självinsikt men väl räckt upp handen så jag tillåter mig själv att svara dig, i kalsonger då det är varmt här

och ingen bortflyende vagn är i sikte. Hade inte "Ni Herr Kingen en låghaltsyster också? Vad hände med henne?

Med vänlig hälsning Leadbelly

 Ps är på väg till humor apoteket med ambulans.  

Vet ej vilken syster du pratar om? Kingen, har ej nån syster. Hoppas du får en angenäm resa med ambulansen!

Mvh Kingen.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev wUThai:

VVet ej vilken syster du pratar om? Kingen, har ej nån syster. Hoppas du får en angenäm resa med ambulansen!

Mvh Kingen.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Var har du din läsinsikt? Gäller inte handuppräckning dig?

 

Eller hänger du bakom din beryktade vagn?

Amulansen eller Taxi same,same.:big_smile:

Varför duar du mig?? Lev som du lär.

Ändrades av leadbelly
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev wUThai:

Nej, bara att du skrivit att livstids avstängning är livstids avstängning. Då förmodar man ju att livstid betyder livstid och inte 6 månader. Det låter ju befängt att kalla det livstid. Då får vi ju hoppas att Buriam-Anders kommer tillbaka. För han är väl välkommen tillbaks va? 

Tja, livstider varierar, de flesta människor lever väl 67 år i genomsnitt, Bara 39,5 år eller så i Swaziland , upp till 86 om du är en genomsnitts Japanska.

(tackar Google)

 

Våra husdjur lever lite olika, en Hamster vi hade klarade 4 månader, en annan 2 år (vilket är hyfsat för en dvärghamster).

En del djurarter lever bara några dagar, andra klarar 150 år eller så...

 

Så, en livstid ÄR lite flytande... Bättre som sagt att tidsbestämma straffen, med upp till 1 år.

 

Caveman ballar ur ibland, men bidrar med intressanta inlägg också.

 

Nåt som skulle vara bra vore ett slags alkolås på Forat...

Alla gånger jag blivit varnad, har jag varit minst salongsberusad...

Hur det skulle funka vet jag icke, sa nicke, men om jourhavande Moderator (Jag antar för sakens skull att de har jour :go:), ser att nån börjar skriva trista inlägg, tryck på "Paus" inga nya från den kvinnan inom 30 minuter, samma om det skulle råka vara en mans- eller trans-person, förstås.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dags att införa minuskarman igen och sätta en automatik

 

Ett visst antal minuskarma på samma inlägg ger en viss avstängning t.ex

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Tallviking:

Kanske dags att införa minuskarman igen och sätta en automatik

 

Ett visst antal minuskarma på samma inlägg ger en viss avstängning t.ex

Intressant tanke, då behövs ju ingen vaken Modd...

Ett möjligt problem blir diverse ryggdunkargäng, som gaddar sej samman för att tysta nån, (tex) mej.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dags att införa minuskarman igen och sätta en automatik

 

Ett visst antal minuskarma på samma inlägg ger en viss avstängning t.ex

Nej, sånt är lika med karmamobbning och genererar i sin tur avstängning till minuskarmagivarna. Been there, done that, bought the T-shirt...

Fast jag håller fullständigt med om att minuskarman skall tebax!

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Benriach:

 

 

Nej, sånt är lika med karmamobbning och genererar i sin tur avstängning till minuskarmagivarna. Been there, done that, bought the T-shirt...

Fast jag håller fullständigt med om att minuskarman skall tebax!

 

Där kan ju moderatorerna ha en roll och straffa dom som använder det som ett mobbningsverktyg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Där kan ju moderatorerna ha en roll och straffa dom som använder det som ett mobbningsverktyg

Vafalls?Ska nån bestämma nåt helt godtyckligt efter dagsform? Nej du TV, det måste finnas lagar och bestämmelser att gå efter...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Benriach:

Vafalls?Ska nån bestämma nåt helt godtyckligt efter dagsform? Nej du TV, det måste finnas lagar och bestämmelser att gå efter...

 

P3 har väl väldigt tydligt talat om att inga fasta lagar och regler gäller på MPR utan enbart godtycke regerar ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
22 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

P3 har väl väldigt tydligt talat om att inga fasta lagar och regler gäller på MPR utan enbart godtycke regerar ?

Beroende på hur medicinen fäster då?

 

Det är väl det tråden handlar om?

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Det är väldigt lätt att trigga igång honom och då avslöjar han sig direkt !

Är ju också ett sätt!

Att alla till höger och vänster går och är otrevlig för att trigga igång både gamla och nya nick så att man provocerar dom att gå i taket o bli skogstokiga! Eller ska bara vissa ha rätten att provocera?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Kanske dags att införa minuskarman igen och sätta en automatik

 

Ett visst antal minuskarma på samma inlägg ger en viss avstängning t.ex

Perfekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä gubbar nu tar vi en chill pill och lyssnar på lite musik :)

 

 

My attitude, your problem .

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Nemo:

 

CM verkar inte ha släppt det ännu, blev avstängd för samma sak på fb i går.  

 

Användaren caveman avstängd för 1.08. Hot och personangrepp.
Avstängd i 6 månader.
:blink:

 

Otrevlig typ....när han spårar ur.

 

Var det inte något liknande som han fick sin första "livstid" för?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt grabbar!

 

Man skulle kunna tro att det var Tallen och Janne H, som debatterade...  ?

 

Rock on!

Verkar som TV vann.

Janne gav upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå.

Här sitter en de duktiga it- sorkar o vill ha livstids avstängning?

Samtidigt som jag 100% vet att de vet vad VPN är.

Jag kan registrera man cave eller joacim fon anka imorgon med ett ip fypn Chile utan att P3 kan göra nått åt det, och jag är säker på att han från Svalbard också kan göra det...

Så det med perm bann suger....

Mja.

P3 kan ju stänga ner all trafik från kända vpn routers.

Plätt lätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-24 at 14:35, skrev SatanG:

Jamen va fan du behöver väl inte lägga in dig för att hämta ut mediciner?

Om du inte är sjuk avgör väl du vart du åker för att hämta ut medicin

 

Lider man av mentala åkommor så får man nog inte bestämma så mycket själv, hoppas jag. Mytomani, psykopat, sociopat, bipolär, schizofren, mm är nog exempel på sådana sjukdomar.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-24 at 17:32, skrev Tallviking:

Kanske dags att införa minuskarman igen och sätta en automatik

 

Ett visst antal minuskarma på samma inlägg ger en viss avstängning t.ex

 

Vill du straffa ut dig själv? Gör en DQ annars, mycket roligare :)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎07‎-‎19 at 16:19, skrev kitungmakmak:

Hmm, stilnoct+propavan (stilnoct för att somna och myrkrypsmedicinen för att sova längre) bör man bara ta en av, går du över 7,5mg imovane så kommer det knappast att hjälpa i längden i alla fall - finns en korstolerans med etanol (alkohol) dessutom som gör att tabletterna slutar fungera. Sen finns det tokar som kombinerar detta med grapefrukt, men dom är ute efter en ruseffekt.

 

Att en läkare inte vet om detta och föreskriver 3 tabletter [sic!] per natt av nån z-analog har jag svårt att tro. Skulle kunna kolla fass, men jag tror ju på dig. Men just detta är jag lite osäker på om det hänt. Imovane tror jag maxdosen är 7,5 mg/dygn och allt över detta är inte nåt en läkare skriver ut. Men visst, du får ju en förpackning som innehåller en massa tabletter - men du ska inte käka alla på en gång!

 

Hmmm ..Varför en massa piller hit o dit,, Ett bra fysiskt jobb e nog den bästa medicinen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle behöva hjälp av den samlade mpr-expertisen med vad jag behöver för några piller eller medicin då mina fötter är ömma "fotsulorna", stickningar och att de känns bortdomnade ibland, precis som när man har sovit på en arm och den känns bortdomnad, kan även känna stickningar i fingrarna.

 

Kan det vara dålig blodcirkulation och för tjockt blod då jag inte dricker alkohol längre, känns lite bättre i fötterna då jag supit men har ingen lust att börja med det igen, har varit full/onykter 14 gånger i år och tycker det räcker.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt visar sig de som är extra dryga och kaxiga vara de värsta drama queens och de som propsar hårdast på hårda straff. Så typiskt.

 

:waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev stefan5300:

Skulle behöva hjälp av den samlade mpr-expertisen med vad jag behöver för några piller eller medicin då mina fötter är ömma "fotsulorna", stickningar och att de känns bortdomnade ibland, precis som när man har sovit på en arm och den känns bortdomnad, kan även känna stickningar i fingrarna.

 

Kan det vara dålig blodcirkulation och för tjockt blod då jag inte dricker alkohol längre, känns lite bättre i fötterna då jag supit men har ingen lust att börja med det igen, har varit full/onykter 14 gånger i år och tycker det räcker.

 

Googlar man lite snabbt så hittar man allt från vitamin B12 brist till diabetes-ms-als till för mycket sprit,nervskada och att läkarna inte hittar någon förklaring.

 

Så amatörrådet får nog bli att gå till ett riktigt sjukhus för grundlig undersökning.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev hamnoi:

 

Googlar man lite snabbt så hittar man allt från vitamin B12 brist till diabetes-ms-als till för mycket sprit,nervskada och att läkarna inte hittar någon förklaring.

 

Så amatörrådet får nog bli att gå till ett riktigt sjukhus för grundlig undersökning.

 

Var på ett apotek igår och köpte några kartor B12 efter tips men det får nog bli ett lasarettsbesök. Jag är ju en sån person som går till lasarettet först när jag är riktigt dålig, har alltid varit sådan.

Får väl vänta på att BTT och några andra pillerexperter vaknar i Sverige för fler tips.;)

Kan tillägga att ömheten i fotsulorna började för 4-5 år sedan men trodde att det berodde på min vikt, det var ju rätt mycket gående i mitt jobb som budbilschaffis och att jag gick/går i dåliga badtofflor alldeles för mycket.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...