Jump to content
IGNORERAD

Köpa medicin


vilja

Recommended Posts

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev wUThai:

Om jag inte minns fel så hotade han väl P3 på mail? 

 

Ok mycket som kan skrivas på fyllan.

 

Jag blev avstängd 6 månader för att jag råkade skriva att värdshusvärden ute i Jomtien kanske inte alltid är den goe göbbe han ofta målas upp som.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    24

  • broder tuk tuk

    20

  • SatanG

    20

  • Tallviking

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Raggmunken:

 

Måste vara underbart att leva i en värld helt utan självinsikt där alla andra alltid har fel.

Fel? Jag vet faktiskt inte vad du yra om? Men du verkar inte kunna tolka texter eller förstår innebörden i den iaf. Det har vi ju redan konstaterat idag? Självinsikt? Det har jag massor av till skillnad från andra här. Har jag fel om det jag diskuterar så är jag den första att erkänna det. Men svårt att erkänna nåt när man aldrig har fel. Eller hur? Hänger du kvar bakom vagnen ännu? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, jag fattar inte varför du säger att man blir avstängd för evigt för att i nästa andetag säga att 6-12 månader är för evigt i forumvärlden? Det är väl klart att man inte hindra nån från att regga ett nytt medlemskap med ett annat nick. Men att stänga ett nick för evigt och sen låta den komma tillbaks skickar inte det lite konstiga signaler till övriga medlemmar då tycker du? Säg då att längsta avstängningen för en medlem är 6-12 månader istället för att vifta med ord som för evigt och livstid? Det blir ju lättare för medlemmarna att förstår reglerna då också? 

 

Signaler till medlemmarna? 

Är egentligen ganska ointresserad av vilka signaler jag skickar till medlemmar som beter sig så de blir avstängda. 

 

De som beter sig normalt skiter nog också i om en bannlysning eller avstängning är 6 månader eller 7 år eller tills världen går under. 

 

Finns kanske max 10 medlemskap som är totalt avstängda. Inget jag lägger nån tid på alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev wUThai:

Fel? Jag vet faktiskt inte vad du yra om? Men du verkar inte kunna tolka texter eller förstår innebörden i den iaf. Det har vi ju redan konstaterat idag? Självinsikt? Det har jag massor av till skillnad från andra här. Har jag fel om det jag diskuterar så är jag den första att erkänna det. Men svårt att erkänna nåt när man aldrig har fel. Eller hur? Hänger du kvar bakom vagnen ännu? :)

 

Är det reglerna du tolkar? 

Har du läst dem än?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-07-21 at 23:16, skrev SatanG:

 

Jaså "Räven", finns det inga statliga sjukhus i Phuket eller Pattaya menar du?

 

/ SatanG

 

Jo det finns det men alla vi som legat på sjukhus i Thailand vet ju att faranger i 99% av fallen hamnar på privata sjukhus som ofta fejkar med kostnader o dyl och inte minst tar ut överpriser på mediciner eftersom försäkringsbolagen betalar allt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev Surin P3:

 

Är det reglerna du tolkar? 

Har du läst dem än?

Nej, jag bara påvisa det du sagt. Jag tycker fortfarande att säga för evigt avstängd är samma som 6 månader är helt befängt. Du får försvara och tycka att det är ok... jag tycker och kommer alltid att tycka att det är helt befängt och fullständigt åt helvete fel. Det är ju inte första gången du säger nåt som du egentligen inte menar. Ta bara det om att andra medlemmar som kallar andra för idi*ter och andra trevliga personangrepp skulle få kännbara straff. Det gick väl sådär det med. Inte mig emot då jag gillar högt i tak... tycker bara det är kul när nån gör bort sig och kalla andra för idi*t eller nåt annat trevligt... det bevisar nästan alltid att den som blir upprörd och ta till dom orden är idi*ten utan att fatta det själv. Vilket händer titt som tätt här. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Fel? Jag vet faktiskt inte vad du yra om? Men du verkar inte kunna tolka texter eller förstår innebörden i den iaf. Det har vi ju redan konstaterat idag? Självinsikt? Det har jag massor av till skillnad från andra här. Har jag fel om det jag diskuterar så är jag den första att erkänna det. Men svårt att erkänna nåt när man aldrig har fel. Eller hur? Hänger du kvar bakom vagnen ännu? :)

 

Ändå ältar du om en nån gammal livstidsavstängning som inte var livstid. Hade du kunnat tolkat innebörden av en text så hade du förstått att hela världen inte rasar samman för att någon som blivit livstidsavstängd på ett litet internetforum får komma tillbaka när samtidigt livstidsdömda mördare släpps ut i det fria där ute i verkliga världen.

 

Men lev du i en fantasivärld där du tror att du är huvudrollsinnehavaren i Matrix och bekämpar det onda maskinerna som finns där ute i cybervärlden, om inte annat är det roande :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ok mycket som kan skrivas på fyllan.

 

Jag blev avstängd 6 månader för att jag råkade skriva att värdshusvärden ute i Jomtien kanske inte alltid är den goe göbbe han ofta målas upp som.

 

BTT

Ja du ser,det är värre än att hota en annan medlem med stryk och allehanda otrevligheter

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Raggmunken:

 

Ändå ältar du om en nån gammal livstidsavstängning som inte var livstid. Hade du kunnat tolkat innebörden av en text så hade du förstått att hela världen inte rasar samman för att någon som blivit livstidsavstängd på ett litet internetforum får komma tillbaka när samtidigt livstidsdömda mördare släpps ut i det fria där ute i verkliga världen.

 

Men lev du i en fantasivärld där du tror att du är huvudrollsinnehavaren i Matrix och bekämpar det onda maskinerna som finns där ute i cybervärlden, om inte annat är det roande :) 

Fan, är det femte gången du citerar mig om detta? Men för helvete! LÄS FÖR HELVETE VAD JAG SKRIVER!!!!!!!!!!!!!! Driver du med mig eller vad fan är det frågan om? Du börjar ju bli en parodi på dig själv! 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev kenneth073:

Ja du ser,det är värre än att hota en annan medlem med stryk och allehanda otrevligheter

 

Nja snarare så att vissa sitter och drar i trådarna på ett osynligt men effektivt vis:))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Fan, är det femte gången du citerar mig om detta? Men för helvete! LÄS FÖR HELVETE VAD JAG SKRIVER!!!!!!!!!!!!!! Driver du med mig eller vad fan är det frågan om? Du börjar ju bli en parodi på dig själv! 

 

Exploderar du om jag citerar dig en sjätte gång? :laugh: Bara att kalla sig själv för kingen förklarar ju det mesta :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, jag bara påvisa det du sagt. Jag tycker fortfarande att säga för evigt avstängd är samma som 6 månader är helt befängt. Du får försvara och tycka att det är ok... jag tycker och kommer alltid att tycka att det är helt befängt och fullständigt åt helvete fel. Det är ju inte första gången du säger nåt som du egentligen inte menar. Ta bara det om att andra medlemmar som kallar andra för idi*ter och andra trevliga personangrepp skulle få kännbara straff. Det gick väl sådär det med. Inte mig emot då jag gillar högt i tak... tycker bara det är kul när nån gör bort sig och kalla andra för idi*t eller nåt annat trevligt... det bevisar nästan alltid att den som blir upprörd och ta till dom orden är idi*ten utan att fatta det själv. Vilket händer titt som tätt här. :)

idi*t

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Raggmunken:

 

Exploderar du om jag citerar dig en sjätte gång? :laugh: Bara att kalla sig själv för kingen förklarar ju det mesta :laugh:

Exakt, det är det där med självinsikt. Du kanske inte vet eller förstår vad ordet i sig betyder va? Tror du att jag tror att jag är en king eller tror du att jag säger det med en viss självironi och för att reta upp nån när jag nämner mig i tredje person som kingen. Du ser, det retade ju dig... vem är det som saknar självinsikt nu. Blir inte lätt att dra upp byxorna när du hänger bakom vagnen va? 

 

Nu i fortsättningen om du vill mig nåt så räcker du upp handen och kallar mig kingen eller så niar du mig! 

 

/kingen

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev wUThai:

Exakt, det är det där med självinsikt. Du kanske inte vet eller förstår vad ordet i sig betyder va? Tror du att jag tror att jag är en king eller tror du att jag säger det med en viss självironi och för att reta upp nån när jag nämner mig i tredje person som kingen. Du ser, det retade ju dig... vem är det som saknar självinsikt nu. Blir inte lätt att dra upp byxorna när du hänger bakom vagnen va? 

 

Nu i fortsättningen om du vill mig nåt så räcker du upp handen och kallar mig kingen eller så niar du mig! 

 

/kingen

 

 

 

Hahaha, vilken tönt. Se så hoppa in i din fantasivärld och bekämpa lite onda maskiner istället lilla Neo! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt grabbar!

 

Man skulle kunna tro att det var Tallen och Janne H, som debatterade...  ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo det finns det men alla vi som legat på sjukhus i Thailand vet ju att faranger i 99% av fallen hamnar på privata sjukhus som ofta fejkar med kostnader o dyl och inte minst tar ut överpriser på mediciner eftersom försäkringsbolagen betalar allt.

 

BTT

 

Jamen va fan du behöver väl inte lägga in dig för att hämta ut mediciner?

Om du inte är sjuk avgör väl du vart du åker för att hämta ut medicin, eller är du medvetslös när du hoppar in i taxin? 

Dessutom klaga på priset när försäkringsbolaget betalar........ nä broder, som sagt, du får nog lära upp "rävarna" lite bättre, nu kan du ju sången :-)

 

/ SatanG 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Många som både har hämtat och överdoserat medicin i den här trådens sista sidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns några som misstänkt glömt ta sin medicin också kan man tro

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 minuter sedan, skrev Tallviking:

Finns några som misstänkt glömt ta sin medicin också kan man tro

 

För vissa hjälper dock ingen medicin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå.

Här sitter en de duktiga it- sorkar o vill ha livstids avstängning?

Samtidigt som jag 100% vet att de vet vad VPN är.

Jag kan registrera man cave eller joacim fon anka imorgon med ett ip fypn Chile utan att P3 kan göra nått åt det, och jag är säker på att han från Svalbard också kan göra det...

Så det med perm bann suger....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hallå.

Här sitter en de duktiga it- sorkar o vill ha livstids avstängning?

Samtidigt som jag 100% vet att de vet vad VPN är.

Jag kan registrera man cave eller joacim fon anka imorgon med ett ip fypn Chile utan att P3 kan göra nått åt det, och jag är säker på att han från Svalbard också kan göra det...

Så det med perm bann suger....

 

Ingen har ifrågasatt hans möjligheter att hitta på ett nytt nick

 

Men han har bevisat svårt att byta beteende och då blir han väldigt snabbt påkommen med sitt nya nick oavsett vad han kallar sig eller hur han loggar in med vilka tekniska lösningar

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ingen har ifrågasatt hans möjligheter att hitta på ett nytt nick

 

Men han har bevisat svårt att byta beteende och då blir han väldigt snabbt påkommen med sitt nya nick oavsett vad han kallar sig eller hur han loggar in med vilka tekniska lösningar

Ok, så admins o moderötter ska sitts o banna på lösa boliner?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Ok, så admins o moderötter ska sitts o banna på lösa boliner?

 

Nej. På anmälda inlägg på samma sätt som t.ex Britta etc blev påkomna för BTT

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nej. På anmälda inlägg på samma sätt som t.ex Britta etc blev påkomna för BTT

Det är jag med på, men inte för att nedvärdera Britta.....Svalbard är liite smartare.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...