Jump to content
IGNORERAD

ZLATAN slutar!


thomas001

Recommended Posts

42 minuter sedan, skrev conservator:

Hur blir man medlem i landslaget?

Hahahaha, ja det vill jag gärna med bli. kan tänka mig en forwardsroll i Brasilien.

 

 

Men varför han slutar?

Han är snart 35år, spelat i många år och kommer vara 37 till nästa mästerskap.

Vill vara mer med familjen, trött på det, finns väl många anledningar.

 

Fråga er istället varför Messi (29år) slutar, han kanske heller inte vill spela i ett sopigt landslag:rolleyes:, amatörer!

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    17

  • conservator

    16

  • Trident

    13

  • Soengsang

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator
1 minut sedan, skrev hamnoi:

Hahahaha, ja det vill jag gärna med bli. kan tänka mig en forwardsroll i Brasilien.

Undrar vad medlemsavgiften ligger på.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
2 timmar sedan, skrev Nicholas:

Som medlem av landslaget skulle han vart tvungen att spela OS i zika Brasilien mitt i Premier League säsongen??

Jag vet inte.

Jag bara spånar.

Det är inte A-landslaget som deltar i OS, Zlatan var uttagen i bruttotruppen men skulle (precis som alla andra) kunna tacka nej.

Det är ju t o m allsvenska klubbar som sagt att de inte släpper iväg sina spelare till OS.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
6 minuter sedan, skrev hamnoi:

Hahahaha, ja det vill jag gärna med bli. kan tänka mig en forwardsroll i Brasilien.

Med en sådan rejäl HP så kommer du i alla fall inte att bli tunnlad! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Han slipper ju i alla fall ytterligare ett pinsamt misslyckande i CL...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibra är verkligen smart, väntade några extradagar med att delge flytten till Manchester = blev på detta vis 50 mille rikare , finns det fortfarande någon som INTE ser upp till Zlatan?

Nu tror jag att alla måste ge sig och inse att Ibra är nummer 1 - en invandrarlue från Rosengård som vandrat dit han nu är - vem slår detta?????????

Nu får nog t.o.m. den störste stenbordsexperten också tänka om ELLER:D.

Zlatan är fenomenal och varit detta hela tiden - är bara att inse.

Självklart inte så lite kaxig, men vem hade inte varit det med dessa otroliga framgångar (resultat).

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev evert 1:

blev på detta vis 50 mille rikare , finns det fortfarande någon som INTE ser upp till Zlatan?

 

Tycker nog han är en bra fotbollsspelare, med attityd, vilket alla världsstjärnor i vilken sport de nu häller på med har, MEN ser upp till han, nä där går gränsen. En satans Rosegårdsligist som hade en grym bolltalang och fysiska förutsättningar, inget mer med det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Tycker nog han är en bra fotbollsspelare, med attityd, vilket alla världsstjärnor i vilken sport de nu häller på med har, MEN ser upp till han, nä där går gränsen. En satans Rosegårdsligist som hade en grym bolltalang och fysiska förutsättningar, inget mer med det.

Och några har läshuvud och ork nog att läsa på Sjöbefälsskola, och sen jobba med att skyffla papper till havs, med hyfsad lön förstås...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Tommy:

och sen jobba med att skyffla papper till havs

 

Det e fan imig otroligt hur det blivit, tycker synd om de som i vår dryga 5deci ålder har svårt med "copy/paste etc etc. 

ISM, PMS, ISPS mm och nu det fantastiska open window är jävulens påfund.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

 

 

                                          ZLATAN I MANCHESTER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zlatan.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev evert 1:

Ibra är verkligen smart, väntade några extradagar med att delge flytten till Manchester = blev på detta vis 50 mille rikare , finns det fortfarande någon som INTE ser upp till Zlatan?

Nu tror jag att alla måste ge sig och inse att Ibra är nummer 1 - en invandrarlue från Rosengård som vandrat dit han nu är - vem slår detta?????????

Nu får nog t.o.m. den störste stenbordsexperten också tänka om ELLER:D.

Zlatan är fenomenal och varit detta hela tiden - är bara att inse.

Självklart inte så lite kaxig, men vem hade inte varit det med dessa otroliga framgångar (resultat).

Ser varken upp eller ner. Det finns rätt många som tjänar mer stålar än de är förtjänta av.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 7/1/2016 at 21:39, skrev evert 1:

Ibra är verkligen smart, väntade några extradagar med att delge flytten till Manchester = blev på detta vis 50 mille rikare , finns det fortfarande någon som INTE ser upp till Zlatan?

Nu tror jag att alla måste ge sig och inse att Ibra är nummer 1 - en invandrarlue från Rosengård som vandrat dit han nu är - vem slår detta?????????

Nu får nog t.o.m. den störste stenbordsexperten också tänka om ELLER:D.

Zlatan är fenomenal och varit detta hela tiden - är bara att inse.

Självklart inte så lite kaxig, men vem hade inte varit det med dessa otroliga framgångar (resultat).

Förutom att han inte är invandrare då.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906
On ‎2016‎-‎06‎-‎27 at 12:57, skrev broder tuk tuk:

 

Visst men man behöver inte uppträda som en kung för det.

 

Lite ödmjukhet från Zlatan skulle inte skada.

 

BTT

Men han är ju bäst, har nog inte funnits en bättre fotbollsspelare som Zlatan. Kan nog tänka mig Nacka Skoglund möjligen.

Gubben4906

144.JPG

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev gubben4906:

Men han är ju bäst, har nog inte funnits en bättre fotbollsspelare som Zlatan. Kan nog tänka mig Nacka Skoglund möjligen.

Gubben4906

144.JPG

Håller med dig, men det är svårt att jämföra med tidigare superstjärnor, Larsson är ju utan tvekan den mest framgångsrika, Brolin är den enda som varit med i världslaget i modern tid, Nacka o Orvar Bergmark var förvisso med -58, inte dåligt det.

Men säkert är Zlatan Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare, om man iaf ser till mål gjorda på internationell nivå.

 

Sen får man inte glömma Torbjörn Nilsson, han var grym, med valde en annan linje för sin karriär, men hade nog kunnat gå hur långt som helst internationellt.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
49 minuter sedan, skrev Soengsang:

Håller med dig, men det är svårt att jämföra med tidigare superstjärnor, Larsson är ju utan tvekan den mest framgångsrika, Brolin är den enda som varit med i världslaget i modern tid, Nacka o Orvar Bergmark var förvisso med -58, inte dåligt det.

Men säkert är Zlatan Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare, om man iaf ser till mål gjorda på internationell nivå.

 

Sen får man inte glömma Torbjörn Nilsson, han var grym, med valde en annan linje för sin karriär, men hade nog kunnat gå hur långt som helt internationellt.

Nu får du inte glömma bort Bosse Larsson :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var Björn Andersson (tror jag), som kom från Malmö. Var back. Blev söndersparkad i en CL match när han spelade för Bayern M.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Håller med dig, men det är svårt att jämföra med tidigare superstjärnor, Larsson är ju utan tvekan den mest framgångsrika, Brolin är den enda som varit med i världslaget i modern tid, Nacka o Orvar Bergmark var förvisso med -58, inte dåligt det.

Men säkert är Zlatan Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare, om man iaf ser till mål gjorda på internationell nivå.

 

Sen får man inte glömma Torbjörn Nilsson, han var grym, med valde en annan linje för sin karriär, men hade nog kunnat gå hur långt som helst internationellt.

 

Zlatan är den mest spektakulära. Larsson den mest meriterade. Brolin fantastisk under några år med vm-94 som kulmen.

Fast valet är ändå ganska enkelt förmodligen beroende på att hans storhetstid sammanföll under mina tonår...

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Zlatan är den mest spektakulära. Larsson den mest meriterade. Brolin fantastisk under några år med vm-94 som kulmen.

Fast valet är ändå ganska enkelt förmodligen beroende på att hans storhetstid sammanföll under mina tonår...

 

 

Så ska man sammanfatta det, jag är enig

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du inte glömma bort Bosse Larsson :-)

En annan var Björn Andersson (tror jag), som kom från Malmö. Var back. Blev söndersparkad i en CL match när han spelade för Bayern M.

 

Bra gubbar helt klart, men inte Z, L , B o Nacka klass

Vi har ju hela VM-94 laget på samma nivå som dem du nämner, underbara gubbar.

Nu hoppas vi på Janne och EMU21 att de blir framtiden med lite kryddor

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
7 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bra gubbar helt klart, men inte Z, L , B o Nacka klass

 

 

Vi har ju hela VM-94 laget på samma nivå som dem du nämner, underbara gubbar.

 

 

Nu hoppas vi på Janne och EMU21 att de blir framtiden med lite kryddor

 

 

 

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Hade VM laget 94 haft en Bosse så hade de inte behövt " komma hem och glassa med ett brons" utan säkert kunna njuta av ädlare metaller :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev conservator:

Nu får du inte glömma bort Bosse Larsson :-)

 

Hade Bosse varit anfallare hade han varit i världsklass.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Hade Bosse varit anfallare hade han varit i världsklass.

 

BTT

Bosse kunde allt som Egon Jönsson sa i Blådårar "spelade ingen roll var man satte honom"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...