Soengsang Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Var hittar du nigeriabrev från i min berättelse och vem är Andre ?? mera Bamsetidningar till dej så du hänger med Jag förstår att du inte sätter nigeriabrev i samband med din text, men en dag ramlar väl pengen ner. Andrej menade jag, alltså andrejruskprick.....men ett liten uns av läsförståelse hade du fattat det Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 2 minuter sedan, skrev Boa52: Var hittar du nigeriabrev från i min berättelse och vem är Andre ?? mera Bamsetidningar till dej så du hänger med Så talar en vis man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 10, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2016 14 minuter sedan, skrev Khonis: Så talar en vis man. Försökte berätta en grej jag varit med om och har haft mycket ut av många sätt, så talar en vis man Dj bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Ja dessa norrlänningar den ene efter den andre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Atom: Hmm, intressant. Det allra intressantaste vore dock att veta om du tror på något av vad dessa två kvinnor har sagt? Jag vill ju gärna tro att du skrattar bort det och lägger det på ditt "engelskakurskonto" men jag är lite skraj att så inte är fallet. En amerikansk polis kräver alltså 20 USD för att starta ett case. Han riskerar alltså sin karriär för ett par Big Mac Deals? Adressen till hennes mor i Texas undanröjer dock alla tvivel om hennes trovärdighet för givetvis kan du konfirmera vem hennes mor är. En tour för en amerikansk soldat är normalt runt 1 år och jag hörde någonstans att närmare 3 miljoner amerikanska soldater varit i Afghanistan och Irak sedan början på 2000-talet. Om alla kunde ta med sig 2 miljoner USD hem så blir det inte mycket kvar av den amerikanska statsbudgeten, men kanske hon och hennes kollegor har tjänat 50 USD per knull av skrupelfria datorreparatörer i Kabul? Det kräver i så fall bara att hon reparerat sin dator 110 gånger om dagen. Och visst rekommenderar svenska polisen att man ska dra till Brasilien när man får 15 miljoner kronor av okänt ursprung, vad jag hört rekommenderar de ofta även flyg och hotell mot 350 kronor eller ett snabbknull. PS. Normalt sett brukar jag inte driva med intellekt utmanade individer men när de kombinerar sin ignorans med en gigantisk dos av arrogans har jag inte några större moraliska betänkligheter. Ha ha, vist får du driva med mej men läs rätt. hon är ju i Afrika som jag skrev tror inte Amerikanska Polis jobbar där. Det är klart mycket mer än adressen till hennes mor som gör att hon låter trovärdig, helt klart har jag också mina tvivel men när det inte är pengar inblandade bryr jag mej inte så mycket och jag kan avbryta när JAG vill Jag måste skriva dj dåligt eller då kan du inte läsa du har blandat ihop damerna. Polis damen sa faktiskt så med ett skratt naturligtvis, ibland måste man tänka lite själv också vad som är rimligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Ha ha, vist får du driva med mej men läs rätt. hon är ju i Afrika som jag skrev tror inte Amerikanska Polis jobbar där. Det är klart mycket mer än adressen till hennes mor som gör att hon låter trovärdig, helt klart har jag också mina tvivel men när det inte är pengar inblandade bryr jag mej inte så mycket och jag kan avbryta när JAG vill Jag måste skriva dj dåligt eller då kan du inte läsa du har blandat ihop damerna. Polis damen sa faktiskt så med ett skratt naturligtvis, ibland måste man tänka lite själv också vad som är rimligt Ditt sista stycke...... Det kanske ligger något i det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 8 hours ago, Boa52 said: Ha ha, vist får du driva med mej men läs rätt. hon är ju i Afrika som jag skrev tror inte Amerikanska Polis jobbar där. Det är klart mycket mer än adressen till hennes mor som gör att hon låter trovärdig, helt klart har jag också mina tvivel men när det inte är pengar inblandade bryr jag mej inte så mycket och jag kan avbryta när JAG vill Jag måste skriva dj dåligt eller då kan du inte läsa du har blandat ihop damerna. Polis damen sa faktiskt så med ett skratt naturligtvis, ibland måste man tänka lite själv också vad som är rimligt Du skriva jävligt dåligt? Nej det kan jag väl inte tänka mig, det måste vara jag och uppskattningsvis 99% av MPR's medlemmar som är så fruktansvärt dåliga på att läsa. Jag ska dock försöka bättra mig. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 2 timmar sedan, skrev Atom: Du skriva jävligt dåligt? Nej det kan jag väl inte tänka mig, det måste vara jag och uppskattningsvis 99% av MPR's medlemmar som är så fruktansvärt dåliga på att läsa. Jag ska dock försöka bättra mig. Det finns nog en sak till. Ingen verkar ta Boa på allvar och tolkar det han skriver som fan tolkar bamse. Men det kan vara sådan att Boa har läget under kontroll och vet vad som pågår med hans skype kontakter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Det finns nog en sak till. Ingen verkar ta Boa på allvar och tolkar det han skriver som fan tolkar bamse. Men det kan vara sådan att Boa har läget under kontroll och vet vad som pågår med hans skype kontakter. Förutsätter att Boa har kontroll, och att BTT fixar nästa stora träff utanför nån 7-11. Jag svarar åxå på alla nigeraibrev jag får på mailen, men jag har inte fått några pengar än trots att dom lovade detta. Dom har nog bara trasslat till det lite, jag har ju gjort mitt och väntar nu på miljonerna. Ändrades Juni 11, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2016 23 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Förutsätter att Boa har kontroll, och att BTT fixar nästa stora träff utanför nån 7-11. Jag svarar åxå på alla nigeraibrev jag får på mailen, men jag har inte fått några pengar än trots att dom lovade detta. Dom har nog bara trasslat till det lite, jag har ju gjort mitt och väntar nu på miljonerna. Jag har inte fått några nigeraibrev och inget på mailen, det var på skype Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2016 On den 11 juni 2016 at 17:21, skrev Atom: Du skriva jävligt dåligt? Nej det kan jag väl inte tänka mig, det måste vara jag och uppskattningsvis 99% av MPR's medlemmar som är så fruktansvärt dåliga på att läsa. Jag ska dock försöka bättra mig. Nu förolämpar du en massa mpr medlemmar bara därför att du inte kan läsa, läs en gång till eller två kanske du förstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 6 minuter sedan, skrev Boa52: Jag har inte fått några nigeraibrev och inget på mailen, det var på skype Exakt. Det är en jävla skillnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu