Jump to content
IGNORERAD

Skype ore not skype

Boa52

Recommended Posts

Nu har jag läst dessa "skype historier" hur kan man bara undvika och förstå att det är scam, att ens orka lägga tid på det?

Lära sig engelska, undrar om det inte vore bättre i vissa fall att lära sig svenska någorlunda skapligt först?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

63

• Soengsang

26

• Avregistrerad clion

17

• kitungmakmak

14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nu har jag läst dessa "skype historier" hur kan man bara undvika och förstå att det är scam, att ens orka lägga tid på det?

Lära sig engelska, undrar om det inte vore bättre i vissa fall att lära sig svenska någorlunda skapligt först?

Exakt vad jag tycker.Men Boa är inte vem som helst.Han är nog forumets mest otrevliga människa.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Sam sip sam
6 minuter sedan, skrev B747:

Exakt vad jag tycker.Men Boa är inte vem som helst.Han är nog forumets mest otrevliga människa.

Tack

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Tack

:rotfl::rotfl::rotfl::Kaboomm:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Tack

Ingen orsak min käre Sam sip sam.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Vad är en Strapon :o:o

En leksak som används av "Bossiga" kvinnor, som Överstelöjtnanter tex, mest för sexuella lekar, tror jag?

Jag tänkte att hon kanske skickade den i förväg, för att slippa pinsamheter i säkerhetskontrollen på flygplatserna...

Låt mej Googla åt dej...

Klicka på länken, om ni inte är extremt pryda...

http://images.lmgtfy.com/?q=strapon

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tommy:

En leksak som används av "Bossiga" kvinnor, som Överstelöjtnanter tex, mest för sexuella lekar, tror jag?

Jag tänkte att hon kanske skickade den i förväg, för att slippa pinsamheter i säkerhetskontrollen på flygplatserna...

Låt mej Googla åt dej...

Klicka på länken, om ni inte är extremt pryda...

http://images.lmgtfy.com/?q=strapon

MVH Tommy

Nej fy tusan, fick knipkänslor av den länken!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nu är du taskig. ;)

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev frason:

Nu är du taskig. ;)

Nä, skriver han detta med sitt chattande på skype på allvar, så står det fan värre till än jag anat.

Jag har ju mött han live, märkte inte så mycket då, men får skylla på en skaplig baksmälla jag hade botat på morgonen med några wirre o bira.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nä, skriver han detta med sitt chattande på skype på allvar, så står det fan värre till än jag anat.

Jag har ju mött han live, märkte inte så mycket då, men får skylla på en skaplig baksmälla jag hade botat på morgonen med några wirre o bira.

Det var nog baksmällan. :oh:

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev B747:

Och du den snålaste inte ens en cl i dunken här ute

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Soengsang:

12 timmar sedan, skrev Soengsang:

Börja rman morgonen med öl och whisky är du inte mycket att tro på har Pm: at till dej och förklarat men kanske jag skickar en Bamse tidning, den kanske du förstår sen behöver du inte läsa du behöver väl nåt att gnälla över

Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Boa52:

Vad är en Strapon :o:o

Du kopplar dunken (om det är nåt kvar i den) med en slang till kopplingen i straponen.

4617433475[1].jpg

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Nemo:

Du kopplar dunken (om det är nåt kvar i den) med en slang till kopplingen i straponen.

4617433475[1].jpg

Det var ju nån som skulle fylla dunken ????

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Börja rman morgonen med öl

Mig veterligen drack du också en öl?

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

Dags för ett avslut

Under tiden Överste löjtnanten skulle skicka ett packet svarade en 30 årig tjej från Texas men nu bodde hon i Ett land i Afrika, varför hon bodde där

Är en tragisk historia. Vi har chattat nu i två mån och hon har inte tiggt pengar nån gång, klart hon är kär i mej men det är dom flesta tjejer, Charmören

Boa ni vet. Många roliga episoder med denna dam, Skypat en gång och då fick jag se en dans. Wow det måste vara varmt där hon bor för alla kläder åkte av,

Hon är snygg, Dj snygg. En rolig grej till som ni vet berättar jag allt för min fru och jag berättade att hon, Mary ville komma hit då säger min fru fråga vilken sida

eller i mitten på sängen hon vill ligga, frun har lärt sej för mycket dumheter av mej. Svaret jag fick av Mary var också skoj, What, She want, really okej in the middle

När vi pratar korruption i Thailand finns det värre ställen. Åskan tog hennes dator, lämnade in den 100 dollar okej, när hon skulle hämta ut den plussade han på 50 dollar

Jag har inte 50 dollar okej pippa med mej så får du datorn, nej nej tyckte hon gick till polisen okej men polisen ville ha 20 dollar för att göra nåt. Så har det pågått nu

i två veckor vi har provat skypa men ,ingen bild och hon låter som Kalle Anka. Vet vad ni tänker och jag också men jag har inte kunnat hitta ett ställe där hon ljuger

När vi skypade, hon utan kläder så var det hon, för hon talade om att jag halvlåg i soffan inte nån wideo, det är det enda jag inte sagt till min fru, några foton

som hon skickade har min fru sett. Tror att den här blir en god kompis till min fru inte en mianoi till mej som vi skämtar om. Trovärdighet hon gave mej adressen där

hennes Mor bor i Texas, berättade hur huset såg ut där hon var född, stämde

Okej Paketet och slutet

Som jag skrev , fraktsedel och allt såg riktigt ut. Jag ville inte ha ett paket jag inte viste vad det innehöll, frågade en gång till vad är det i paketet, svar om innte vill jag inte

ha det. Hennes svar, Vi är 12 st som muckar om en mån och vi har 2 miljon dollar var, dom andra har skickat pengarna hem till Amerika men inte jag har ingen anknytning

där nu, 2 miljon dollar på väg till mej Oj Oj. Ni förstår vad jag tänkt länge men ett paket på väg fan om det kommer och vad fan innehåller det. Jag ringde Polisen

Och berätta lite och vad gör jag om det ligger ett paket med 2 milj dollar på bron när jag kommer hem, Polis damen svarade vet du vart Brasilien ligger, åk

Nu har jag försökt med min tanke på snacka Engelska inte hört ett ord, inte sagt ett ord på 3 mån, helt underbart. I morgon ska Mary få sin dator så kanske kanske.

Jag har haft roligt och lärt mej skriva och läsa bättre på Engelska får väl se vad som händer med lilla damen i Afrika.

Blir nog ingen Historia om henne mer än vad ni läst nu

Dela på andra sajter

Boa och Clion måste vara enäggstvillingar ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Soengsang:

Mig veterligen drack du också en öl?

Vist gjorde jag det, vad var kl då inte på morgonen som du skrev, när gick flyget, du skrev att du drack whisky och öl före du träffade mej för du var bakfull

du kan inte ens läsa vad du skriver själv, skickar två Bamsetidningar så du kan träna

Dela på andra sajter

Hmm, intressant. Det allra intressantaste vore dock att veta om du tror på något av vad dessa två kvinnor har sagt? Jag vill ju gärna tro att du skrattar bort det och lägger det på ditt "engelskakurskonto" men jag är lite skraj att så inte är fallet.

En amerikansk polis kräver alltså 20 USD för att starta ett case. Han riskerar alltså sin karriär för ett par Big Mac Deals?

Adressen till hennes mor i Texas undanröjer dock alla tvivel om hennes trovärdighet för givetvis kan du konfirmera vem hennes mor är.

En tour för en amerikansk soldat är normalt runt 1 år och jag hörde någonstans att närmare 3 miljoner amerikanska soldater varit i Afghanistan och Irak sedan början på 2000-talet. Om alla kunde ta med sig 2 miljoner USD hem så blir det inte mycket kvar av den amerikanska statsbudgeten, men kanske hon och hennes kollegor har tjänat 50 USD per knull av skrupelfria datorreparatörer i Kabul? Det kräver i så fall bara att hon reparerat sin dator 110 gånger om dagen.

Och visst rekommenderar svenska polisen att man ska dra till Brasilien när man får 15 miljoner kronor av okänt ursprung, vad jag hört rekommenderar de ofta även flyg och hotell mot 350 kronor eller ett snabbknull.

PS. Normalt sett brukar jag inte driva med intellekt utmanade individer men när de kombinerar sin ignorans med en gigantisk dos av arrogans har jag inte några större moraliska betänkligheter.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Boa och Clion måste vara enäggstvillingar ! :whistle:

Det tar jag som en förolämpling men du är  inte bättre

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Det tar jag som en förolämpling men du är  inte bättre

Det var snarare en förolämpning mot den genomsnälle Clion.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det var snarare en förolämpning mot den genomsnälle Clion.

Den tar jag, tycker du att han är vettig inte jag, herregud, kossor är också snälla

Dela på andra sajter

Om du läste mitt första svar i din tråd så skulle även du inte använda Skype för annat än bryggkonferenser med Ban Dung.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Den tar jag, tycker du att han är vettig inte jag, herregud, kossor är också snälla

Efter att ha läst vad du skrivit i denna tråd så ifrågasätter jag starkt om du är vettig, det är mer än att ha lite otur när du tänker bakom tangentbordet.

Förstår du inte att du blir blåst, då är det illa!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Efter att ha läst vad du skrivit i denna tråd så ifrågasätter jag starkt om du är vettig, det är mer än att ha lite otur när du tänker bakom tangentbordet.

Förstår du inte att du blir blåst, då är det illa!

Vem blåser mej??

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...