Jump to content
IGNORERAD

Skype ore not skype

Boa52

Recommended Posts

16 timmar sedan, skrev clion:

Du din fegis Du ska få lite Från våran chat Jag kopierar

Vette fan om det fungerar

[13:39:38] lennart alfredsson: Ok ai send messega to Huggs vhait he doing Vait ansver
[13:44:16] Abbi bea: Oh really I have sent message to his phone
[13:45:32] lennart alfredsson: ok dear (heart) (lips)
[13:47:44] Abbi bea: yeah
[13:47:52] Abbi bea: (kiss)
[13:49:32] lennart alfredsson: LOVE LOVE OOOO ai vont have yuo in may fame kiss yuo and got yuo HMMMM (inlove)
[13:53:10] Abbi bea: yes my love it would be soon

De där var spiken i kistan. Nu vet alla att hon verkligen älskar dig 5555

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

• Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

63

• Soengsang

26

• Avregistrerad clion

17

• kitungmakmak

14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hur gör jag så min berättelse hamnar in en låst grupp eller vad det heter Surin vill inte hjälpa mej. Vill gärna skriva färdigt och det var ju några som ville läsa.

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Boa52:

Hur gör jag så min berättelse hamnar in en låst grupp eller vad det heter Surin vill inte hjälpa mej. Vill gärna skriva färdigt och det var ju några som ville läsa.

Men du är vaken. Är drickat slut nu?

Starta en grupp. Finns i menyn någonstans. 

Dela på andra sajter

kitungmakmak
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Skapa en grupp, kopiera texterna (Markera texten och sen Ctrl-C för att kopiera, Ctrl-V för att klistra in) du vill ha kvar. Har inte testat, men det borde fungera.

Om du har en windows snurra det vill säga, skriver du på en MacinToy så får du fråga nån annan.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

KaiserBlood

Jag brukar använda skype ibland när det trycker på. Jag har hört från många att jag ska gå över till Line eller liknande, men vad är det som blir så mycket bättre?

Jag kör bara från min bärbara PC och inte från min telefon. Bildkvaliten kan jag inte klaga på, saggar ibland men det beror nog mest på uppkopplingen tror jag.

jag vill se den jag pratar med och det gör jag förträffligt bra med skype, så varför byta?

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Men du är vaken. Är drickat slut nu?

Starta en grupp. Finns i menyn någonstans.

Det är såna kometarer jag vill slippa i en historia, har jobbat med veden hela dagen sen 8 i morse, mina barn var här och hjälpte till så alkohol har det inte blivit nåt av samma igår försökte förklara att alkohol och en hydralisk vedklyv går inte ihop, gick inte hem. Vissa trådar kan vi tjafsa i men jag försöker låta bli när nån berättar nåt eller en bygg story där tycker jag vi inte ska snacka skit

Ändrades av Boa52
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Skapa en grupp, kopiera texterna (Markera texten och sen Ctrl-C för att kopiera, Ctrl-V för att klistra in) du vill ha kvar. Har inte testat, men det borde fungera.

Tack lyckas jag kommer du att vara den första att få läsa

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Jag brukar använda skype ibland när det trycker på. Jag har hört från många att jag ska gå över till Line eller liknande, men vad är det som blir så mycket bättre?

Jag kör bara från min bärbara PC och inte från min telefon. Bildkvaliten kan jag inte klaga på, saggar ibland men det beror nog mest på uppkopplingen tror jag.

jag vill se den jag pratar med och det gör jag förträffligt bra med skype, så varför byta?

Du är en klok man

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Det är såna kometarer jag vill slippa i en historia, har jobbat med veden hela dagen sen 8 i morse, mina barn var här och hjälpte till så alkohol har det inte blivit nåt av samma igår försökte förklara att alkohol och en hydralisk vedklyv går inte ihop, gick inte hem. Vissa trådar kan vi tjafsa i men jag försöker låta bli när nån berättar nåt eller en bygg story där tycker jag vi inte ska snacka skit

Ofattbart många som begär att man bara skall få positiva kommentarer som går i linje med vad man själv tycker. Men då kanske forum inte riktigt är rätt medium.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Mankan:

Ofattbart många som begär att man bara skall få positiva kommentarer som går i linje med vad man själv tycker. Men då kanske forum inte riktigt är rätt medium.

Nä, stängda grupper är bättre då, eller en blogg med avstängd kommenteringsfunktion. :misdoubt:

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
38 minuter sedan, skrev Mankan:

Grupper. Jag säger bara grupper. 

Dela på andra sajter

Hur fan kan det bli tre-fyra sidor med bara skit och spam som inte hör tråden till!! Jag var i alla fall nyfiken och vill läsa fortsättningen på den här historian och det kanske beror på att jag fortfarande tycker att skype är ett mycket förträffligt program. Inte många som slår det ljudmässigt..

Nu hamnar väl fortsättningen i någon djävla grupp som man måste niga och lyfta på hatten för och som man måste be om lov för att vara med i grupper är ett djävla skit.

Här borde någon moderator styrt upp och stoppat skit pratet innan det blev fyra sidor med skit och trådstartaren tröttnade!!!!!!!

Hoppas på fortsättning av en spännande storry!!!!!

//P

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev fiskarn:

Hur fan kan det bli tre-fyra sidor med bara skit och spam som inte hör tråden till!! Jag var i alla fall nyfiken och vill läsa fortsättningen på den här historian och det kanske beror på att jag fortfarande tycker att skype är ett mycket förträffligt program. Inte många som slår det ljudmässigt..

Nu hamnar väl fortsättningen i någon djävla grupp som man måste niga och lyfta på hatten för och som man måste be om lov för att vara med i grupper är ett djävla skit.

Här borde någon moderator styrt upp och stoppat skit pratet innan det blev fyra sidor med skit och trådstartaren tröttnade!!!!!!!

Hoppas på fortsättning av en spännande storry!!!!!

Och du bidrog till det.

@Boa52, kom igen nu och fortsätt din story här.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev frason:

Och du bidrog till det.

@Boa52, kom igen nu och fortsätt din story här.

Jag kommer att fortsätta här med min story vill nog skriva av mej det jag har upplevt. Ni får gärna kommentera och tala om när jag har fel det tål jag och kan svara på.

Kan inte läsa nånstans att Fiskarn snackade skit i denna tråd och hur många ggr ska man behöva skriva att alcohol och vedklyv hör inte ihop, konstigt. Roligt att komma till

.  Sjukan full och klippt fingrarna. Ved klyven är inget från Jula utan hemma gjord med stor kraft, jag klyver 70 cm med den hur stora björkar som helst. Sen är inte historien slut än, den pågår med mina skype vänner och lektioner i Engelska. det är ju det där skit snacket som bara är hitte på om saker ingen har skrivet jag retar mej på

Dela på andra sajter

Hur gör jag för att få bort fem " sidor " skitsnack för jag vill berätta färdigt, om nån ny hittar den här tråden och vill läsa, gäller alla trådar med en berättelse och måste läsa fem sidor skitsnack då ger man ju upp och vill inte läsa mera. Ett fel historien är inte färdig än

Dela på andra sajter

Sam sip sam
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur gör jag för att få bort fem " sidor " skitsnack för jag vill berätta färdigt, om nån ny hittar den här tråden och vill läsa, gäller alla trådar med en berättelse och måste läsa fem sidor skitsnack då ger man ju upp och vill inte läsa mera. Ett fel historien är inte färdig än

Starta en ny tråd typ skypehistorien och skriv klart innan du postar eller en öppen grupp

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Starta en ny tråd typ skypehistorien och skriv klart innan du postar eller en öppen grupp

Tack snälla, Är ingen bra historieberättare men detta vill jag skriva färdigt, okej historien är inte färdig än mer vill jag inte säga nu. Kan man flytta första sidan eller måste jag skriva om den det borde ju Surin kunna fixa

Dela på andra sajter

Det är väl bara att kopiera över texten till dun nya fantastiska tråd, hur svårt kan det vara?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Boa52:

Skulle Surin städa bort ditt skitsnack från forumet fick han jobba 8 timmar per dag i en vecka.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
13 minuter sedan, skrev B747:

Skulle Surin städa bort ditt skitsnack från forumet fick han jobba 8 timmar per dag i en vecka.

Snarare 8 dagar i veckan. :) 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

Snarare 8 dagar i veckan. :) 

7 timmar 8 dagar i veckan menade jag:big_smile:

Rätt ska va rätt.

Ändrades av B747

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Boa52:

Ignorera det bara och fortsätt, inte konstigare än så.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...