Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 4 minuter sedan, skrev clion: Är ni nyktra Stollar Förstod du inte vad jag skrev, du är som en demens dam som ringer på min jobbtelefon, kommun nr, Är det hemtjänsten frågar hon, hon har anlednig att inte veta, din anledning är alcohol lämna min tråd för f-n skapa en egen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 13 minutes ago, clion said: Du din fegis Du ska få lite Från våran chat Jag kopierar Vette fan om det fungerar [13:39:38] lennart alfredsson: Ok ai send messega to Huggs vhait he doing Vait ansver [13:44:16] Abbi bea: Oh really I have sent message to his phone [13:45:32] lennart alfredsson: ok dear (heart) (lips) [13:47:44] Abbi bea: yeah [13:47:52] Abbi bea: (kiss) [13:49:32] lennart alfredsson: LOVE LOVE OOOO ai vont have yuo in may fame kiss yuo and got yuo HMMMM (inlove) [13:53:10] Abbi bea: yes my love it would be soon Nu ska jag givetvis inte vara otrevlig här men en lördagskväll i Shanghai måste man få ha lite kul, även om det är på någons bekostnad "ai vont have yuo in may fame" får mig osökt att tänka på när Weiron i Ottan pratar svengelska. https://www.youtube.com/watch?v=viV_r_XxPfY Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Förstod du inte vad jag skrev, du är som en demens dam som ringer på min jobbtelefon, kommun nr, Är det hemtjänsten frågar hon, hon har anlednig att inte veta, din anledning är alcohol lämna min tråd för f-n skapa en egen Men för tusan, ta o skypa varandra..... Tror ni har mycket gemensamt. Har ju mött er båda, och ni är hyggliga gubbar i samma ålder:) Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Men för tusan, ta o skypa varandra..... Tror ni har mycket gemensamt. Har ju mött er båda, och ni är hyggliga gubbar i samma ålder:) Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Har inget som helst intresse att träffa den gubben, är inte han 80 år ser så ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Har inget som helst intresse att träffa den gubben, är inte han 80 år ser så ut Nja...ni är nog både åldersmässigt och bakom tangetbordet rätt lika. Hyggliga gubbar båda två trotts allt. Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 8 minuter sedan, skrev Boa52: Har inget som helst intresse att träffa den gubben, är inte han 80 år ser så ut Du ser ju ut som en gammal kärring så vad är skillnaden?? Gå nu på sängen,blir nog bäst så. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Nja...ni är nog både åldersmässigt och bakom tangetbordet rätt lika. Hyggliga gubbar båda två trotts allt. Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Tar jag som en förolämpling, det blir bra lägger ner tråden så får ni skriva vad ni vill. Lite synd jag fick karma från medlämmar som jag aldrig sett namnet på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Tar jag som en förolämpling, det blir bra lägger ner tråden så får ni skriva vad ni vill. Lite synd jag fick karma från medlämmar som jag aldrig sett namnet på Vadå förolämpning..... Ni är ju två jämngamla gubbar, så vad är problemet? Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Vadå förolämpning..... Ni är ju två jämngamla gubbar, så vad är problemet? Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Kanske du som är problemet, tror du att du skulle se mej i Den dära badtunnan som han vistas i när han är i Pattaya och skriva som den fyllskalle han är, förolämpling, ha en bra kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Vadå förolämpning..... Ni är ju två jämngamla gubbar, så vad är problemet? Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Han tål ingen kritik men vill sprida sin egen skit och dravel helt urskiljningslöst hur som helst. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Boa52: Kanske du som är problemet, tror du att du skulle se mej i Den dära badtunnan som han vistas i när han är i Pattaya och skriva som den fyllskalle han är, förolämpling, ha en bra kväll Nja, bara för man man är i badtunna behöver man inte vara fullare än en Norrlänning som sitter i sin stuga och super med sina skypepolare bakom tangentbordet. Du framstår ju inte riktigt som helt spelklar över veckosluten. Ni är allt bra lika, skriver lika obegripligt ibland och är i samma ålder, tror ni skulle ha mycket gemensamt bakom skypeskärmen och några öl tillsammans där. Clirre är en go gubbe som har bjudit på sig själv duktigt i bild o skrift, så förolämpa inte han är du snäll!!! Ändrades Juni 4, 2016 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 Ni som vill läsa fortsättningen får läsa ett annat forum, vet inte var än. har inte så stor kunskap om andra forum, men nån kommer väl att läsa. Här kommer jag bara att snacka skit och retas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 54 minuter sedan, skrev leadbelly: Han tål ingen kritik men vill sprida sin egen skit och dravel helt urskiljningslöst hur som helst. Med vänlig hälsning Leadbelly Som du och det kommer jag att fortsätta med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 8 minuter sedan, skrev Boa52: Som du och det kommer jag att fortsätta med Tills du blir utvisad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Tills du blir utvisad ? Okej så what jag försökte med en upplevd historia men det sket sej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 23 minuter sedan, skrev Boa52: Okej så what jag försökte med en upplevd historia men det sket sej Du är inte utvisad, så berätta på om dina "skypevänner"...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Du är inte utvisad, så berätta på om dina "skypevänner"...... Slipper jag dina och clions inlägg då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 2 minuter sedan, skrev Boa52: Slipper jag dina och clions inlägg då Hur ska jag veta vad Clion gör och inte gör? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 34 minuter sedan, skrev Soengsang: Hur ska jag veta vad Clion gör och inte gör? Den fylleskallen vet ingenting, men han har väl somna nu så det blir nog bra, slipper jag dina inlägg kommer jag att skriva klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 2 minuter sedan, skrev Boa52: Den fylleskallen vet ingenting, men han har väl somna nu så det blir nog bra, slipper jag dina inlägg kommer jag att skriva klart Jag skriver inlägg när det passar mig....så var inte orolig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Jag skriver inlägg när det passar mig....så var inte orolig. Okej du gör som du vill men kanske andra vill höra slutet men det skiter du i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 10 minuter sedan, skrev Boa52: Okej du gör som du vill men kanske andra vill höra slutet men det skiter du i fortsätt du till slutet, du ska inte bli avbruten Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2016 33 minuter sedan, skrev Soengsang: fortsätt du till slutet, du ska inte bli avbruten 33 minuter sedan, skrev Soengsang: fortsätt du till slutet, du ska inte bli avbruten Din kompis small väl av som tur är, jag tappade tråden efter så mycke tjafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Två funderingar jag har. Varför förbjuds inte alkohol? Varför dricker folk alkohol när de uppenbarligen inte tål det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 15 timmar sedan, skrev Boa52: Det är ingen " scaming " helt sant det jag skriver och historien lever ännu idag men det kommer jag till sedan. Sen behöver du inte läsa sur gubbe det finns alltid nån som du Strunt du i det. Verkar mest va ett gäng här huserandes hipp som happ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu