Atom Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 13 hours ago, Boa52 said: Hur gör jag för att få bort fem " sidor " skitsnack för jag vill berätta färdigt, om nån ny hittar den här tråden och vill läsa, gäller alla trådar med en berättelse och måste läsa fem sidor skitsnack då ger man ju upp och vill inte läsa mera. Ett fel historien är inte färdig än Ingen har väl förstört tråden mer än du med dina tjogvis krav på rensningar. Om du vill skriva klart din berättelse så gör du det eller så lägger du ned, det är ju inte direkt så att vi väntar på en uppföljning av Moseboken eller ens Sagan om Ringen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Vad händer @Boa52? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Ingen har väl förstört tråden mer än du med dina tjogvis krav på rensningar. Om du vill skriva klart din berättelse så gör du det eller så lägger du ned, det är ju inte direkt så att vi väntar på en uppföljning av Moseboken eller ens Sagan om Ringen. Det kan vara så att han har varit ute och lekt med vedklyven. Då är det lätt hänt, i hans tillstånd, att man helt plötsligt saknar några fingrar. Skrivkramp kan lätt uppstå om man måste knappa in texten med handflatorna. Ibland tror jag nog att han gör det, med tanke på det han lyckas få fram på våra skärmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 Jag provar får vi se Nu har det gått ca en mån in i mitt försök med en gratis kurs i Engelska, inte ett ord har jag hört eller fått säga måste vara en Hermods kurs jag har hamnat i. Överste löjtnanten vilken snygging, funderade hur snabbt kan man bli värvad inom det militära, en sådan dam som befäl skulle jag ensam intagit Afganistan Naken foton hon skickade wow wow vilka grejer, kunde inte låta bli att titta på henne. Min fru kom fram och frågade vad tittar du på i datorn du har nu suttit och stirrat i två dagar nu, snabbt över till MPR. Jag förklarade att många skriver så konstigt och svåröversatt inte ens Google klarar av det, tror inte det gick hem det berodde väl på mitt drägel jag hade runt munnen. Åter till paketet hon skulle skicka, blev lite nervös över det. Frågade, det är väl inte droger eller nåt som jag åker dit för, nej nej det är det inte bara saker jag behöver när jag ska komma och bo hos dej, phuuuu vad gör man. Jag har din adress och en fraktfirma hämtar paket om två dar, dom kommer att leverera det ända fram till din dörr så du bara stoppar bort det tills jag kommer, phuuu en gång till. två dar senare, medelande från frakt firman nu har vi hämtat paketet som vi ska leverera till dej, bilder på fraktsedeln med företagets logga såg riktigt ut. Paketet på väg, phuuu en tredje gång. Slut för denna gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 53 minuter sedan, skrev Boa52: Jag provar får vi se Nu har det gått ca en mån in i mitt försök med en gratis kurs i Engelska, inte ett ord har jag hört eller fått säga måste vara en Hermods kurs jag har hamnat i. Överste löjtnanten vilken snygging, funderade hur snabbt kan man bli värvad inom det militära, en sådan dam som befäl skulle jag ensam intagit Afganistan Naken foton hon skickade wow wow vilka grejer, kunde inte låta bli att titta på henne. Min fru kom fram och frågade vad tittar du på i datorn du har nu suttit och stirrat i två dagar nu, snabbt över till MPR. Jag förklarade att många skriver så konstigt och svåröversatt inte ens Google klarar av det, tror inte det gick hem det berodde väl på mitt drägel jag hade runt munnen. Åter till paketet hon skulle skicka, blev lite nervös över det. Frågade, det är väl inte droger eller nåt som jag åker dit för, nej nej det är det inte bara saker jag behöver när jag ska komma och bo hos dej, phuuuu vad gör man. Jag har din adress och en fraktfirma hämtar paket om två dar, dom kommer att leverera det ända fram till din dörr så du bara stoppar bort det tills jag kommer, phuuu en gång till. två dar senare, medelande från frakt firman nu har vi hämtat paketet som vi ska leverera till dej, bilder på fraktsedeln med företagets logga såg riktigt ut. Paketet på väg, phuuu en tredje gång. Slut för denna gång Svarar mej själv. Är det ingen som vågar kommentera efter så mycke skitsnack tidigare, Gissa vad är det i paketet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 9 minuter sedan, skrev Boa52: Svarar mej själv. Är det ingen som vågar kommentera efter så mycke skitsnack tidigare, Gissa vad är det i paketet Du skrev jättebra, imponerande, utan otrevliga ord dessutom (vilket du inte lyckades med i inlägget jag citerar), inväntar med spänning fortsättningen. I paketet är det skräp och du kommer behöva betala för att ta emot det, om det nu finns något paket i verkligheten. Kram. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 Säkert något jättebra i paketet, men för säkerhets skull kan du kolla den här länken, https://about.usps.com/notices/not129.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 4 timmar sedan, skrev Boa52: Svarar mej själv. Är det ingen som vågar kommentera efter så mycke skitsnack tidigare, Gissa vad är det i paketet vilket paket menar du, det från USA eller det som fastnade på nåt vis när du var på toa.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 15 minuter sedan, skrev ellim63: vilket paket menar du, det från USA eller det som fastnade på nåt vis när du var på toa.... Ett var på väg från Afganistan det andra som fastnade när toalocket ramla igen bär jag ju med mej varenda dag och antingen har jag för korta ben eller för lång grej, vattnet från brunn är dj kallt, måste skaffa en pall när jag ska pinka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 4 timmar sedan, skrev MrChana: Säkert något jättebra i paketet, men för säkerhets skull kan du kolla den här länken, https://about.usps.com/notices/not129.pdf Får inte fram den länken, bara snurrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 On den 8 juni 2016 at 10:15, skrev Atom: Ingen har väl förstört tråden mer än du med dina tjogvis krav på rensningar. Om du vill skriva klart din berättelse så gör du det eller så lägger du ned, det är ju inte direkt så att vi väntar på en uppföljning av Moseboken eller ens Sagan om Ringen. tjogvis ???? Du har alltså inte läst 6 sidor eller så fatta du noll, det har jag läst förut att du inte gör men man tror ju att under händer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 Vad var det i paketet? En Strapon? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 4 minuter sedan, skrev Tommy: Vad var det i paketet? En Strapon? MVH Vad är en Strapon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 13 minuter sedan, skrev Boa52: Vad är en Strapon Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 2 minuter sedan, skrev frason: Ser skönt ut, sova, sova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev frason: Såg misstänkt likt en CPAP, tror vissa måste börja titta på vuxna naturfilmer. Ändrades Juni 9, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 2 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Såg misstänkt likt en CPAP, tror vissa måste börja titta på vuxna naturfilmer. 2 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Såg misstänkt likt en CPAP, tror vissa måste börja titta på vuxna naturfilmer. Inom naturen har jag inte sett något så styggt men har inte sett allt. Vad är CPAD en MPR gubbe eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2016 Precis nyss, skrev Boa52: Inom naturen har jag inte sett något så styggt men har inte sett allt. Vad är CPAD en MPR gubbe eller Går på sängen med min älskling, sov gott på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Inom naturen har jag inte sett något så styggt men har inte sett allt. Vad är CPAD en MPR gubbe eller En CPAP är inte samma som en strapon, den senare sitter längre ner. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 29 minuter sedan, skrev Boa52: Går på sängen med min älskling, sov gott på er Gå på du. Hörs imorgon. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 9 timmar sedan, skrev Boa52: Svarar mej själv. Är det ingen som vågar kommentera efter så mycke skitsnack tidigare, Gissa vad är det i paketet Du inser säkert själv att det är en scam så det behöver jag nog inte berätta. Jag är mest nyfiken på vad som driver dig trots att du vet vad det handlar om? Är du medveten om att det du gör inte på något sätt är riskfritt? /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 1 minut sedan, skrev Krille: Du inser säkert själv att det är en scam så det behöver jag nog inte berätta. Jag är mest nyfiken på vad som driver dig trots att du vet vad det handlar om? Är du medveten om att det du gör inte på något sätt är riskfritt? /Krille Boa vill ju lära sig engelska, har du inte läst? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 1 minut sedan, skrev frason: Boa vill ju lära sig engelska, har du inte läst? Och alla sätt är bra utom dom dåliga, en bardam i pattis kanske skulle vara perfekt som lärare. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 2 minuter sedan, skrev frason: Boa vill ju lära sig engelska, har du inte läst? Tror knappast det är syftet om jag ska vara uppriktig. Finns betydligt enklare, trevligare, smartare och säkrare sätt att lära sig engelska än att ta emot okända paket från uppenbara scammare. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 48 minuter sedan, skrev Krille: Tror knappast det är syftet om jag ska vara uppriktig. Finns betydligt enklare, trevligare, smartare och säkrare sätt att lära sig engelska än att ta emot okända paket från uppenbara scammare. /Krille Nä, tror du verkligen det? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu