Jump to content
IGNORERAD

The LIIT Air Challenge

Bibben

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev ReKa:

Vill nån förklara för den ofrälse vad som är så speciellt med en LIIT? Smaken? Priset? Kick ass-fylla?

Ja, nåt åt det hållet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• swedenfarang

8

• kitungmakmak

7

• Benriach

5

• Bibben

5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11 timmar sedan, skrev apknug:

Jag var 22 år gammal och på charterresa i Miami Beach år 1989, skulle beställa en drink i hotell baren.. What kind of alcohol do you like? Frågade bartendern jag svarade "strong" han mixade från till synes alla flaskor i en stor vas och sa, "this is called Long island ised tea, you better be careful...."

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Samma för mig, det var i Miami Beach jag drack det den första gången. Kommer tyvärr inte ihåg vilket år.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev mooton:

Samma för mig, det var i Miami Beach jag drack det den första gången. Kommer tyvärr inte ihåg vilket år.

då tog den ordentligt....

Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev ReKa:

Vill nån förklara för den ofrälse vad som är så speciellt med en LIIT? Smaken? Priset? Kick ass-fylla?

För mig är en perfekt LIIT en drink som smakar nästan ingenting, speciellt inte alkohol trots att den innehåller 10 cl.

Till exempel häller vissa amatörbartenders i alldeles för mycket cola och/eller lime, och det är inte gott.

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Dela på andra sajter

swedenfarang

Håller med om att LIIT är bland det godaste man kan dricka. Vill gärna tipsa om Fantasy bar i Jomtien som gör en strålande god LIIT till det fantastiska priset av 80 baht. Alla deras drinkar och cocktails kostar för övrigt 80 baht.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

On 5/31/2016 at 06:01, skrev Benjamas:

Hahaha, en gubbe som aldrig druckit LIIT hör jag. Testa å dra i dig en 6-7 st, 6-7 paraply drinkar e ju inget...

Menar du att drinken blir starkare (tar hårdare på hjärncellerna) om man blandar i småsnuttar av olika spritsorter, istället för att ta en ordentlig rackare av en spritsort? :rolleyes:

Dela på andra sajter

Menar du att drinken blir starkare (tar hårdare på hjärncellerna) om man blandar i småsnuttar av olika spritsorter, istället för att ta en ordentlig rackare av en spritsort? :rolleyes:

Tja dra i dig 6st LIT så vet du [emoji12]
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...