Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 28, 2016 Dela Inlagd Maj 28, 2016 Så jävla vackert. Jag ryser.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 28, 2016 Dela Inlagd Maj 28, 2016 Nya tider. Förr var det Ultima Thule och tjo o tjim. Nu Körberg o gråtmild, ur led är tiden Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 28, 2016 Dela Inlagd Maj 28, 2016 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Nya tider. Förr var det Ultima Thule och tjo o tjim. Nu Körberg o gråtmild, ur led är tiden Körrberg är grymmare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 28, 2016 Dela Inlagd Maj 28, 2016 Knasen har nog blivit lite blödig på senare dar?! Käkar din söta sambo nån husmanskost idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2016 Dela Inlagd Maj 29, 2016 Min favoritlåt alla dagar i veckan...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2016 Dela Inlagd Maj 29, 2016 20 timmar sedan, skrev knasen: Så jävla vackert. Jag ryser.. Ja käre Astrid kunde hon... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.