Herluf Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 "Rekord billigt att flyga" läser man i bla Dagens Industri. Var hittar man dessa billiga flygresor? Jag ska åka i början av Juli och letar på www.flygresor.se, hittar inget under 8000SEK. Någon som kan berätta var guldgruvan finns? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 2 minuter sedan, skrev Herluf: "Rekord billigt att flyga" läser man i bla Dagens Industri. Var hittar man dessa billiga flygresor? Jag ska åka i början av Juli och letar på www.flygresor.se, hittar inget under 8000SEK. Någon som kan berätta var guldgruvan finns? Juli är alltid dyrt om du letar flyg till Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Maj 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) 6 minutes ago, M33 said: Juli är alltid dyrt om du letar flyg till Thailand Precis, allt är som vanligt. Så mycket för "rekord billigt". Ändrades Maj 21, 2016 av Herluf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 ToR just under industrisemestern är ju av förklarliga skäl rätt dyrt, men åker man den andra halvan av Juli ca 30 dagar så är det ju vettiga priser. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Finns ju andra resmål som är rekordbilliga, Turkiet och Egypten reas för fullt. USA är billigt. Thailand och juni månad går att finna billiga biljetter. Har funnits mycket ute för 3-4000kr. Vet inte hur det är nu. Ska man hitta den där billiga biljetten så gäller det att vara aktiv och flexibel. Sök varje dag och ibland flera gånger per dag så kan den dyka upp. Vissa veckodagar är generellt billigare som tisdag och torsdag, dyrast är fredag. Utnyttja flygbolagens alla kampanjer, registrera dig för utskick via mail så dyker dom upp i inkorgen före annonsering i medier. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) Förut var det flygresor. se men förra året blev det momondo Ändrades Maj 21, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Polarna fick för 4500 med Qatar med avfärd 15 augusti. ARN -BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Vi flyger med Qatar den 27 juni och för detta betalade vi lite över 7000 kr per person. Väntetiden i Doha är helt ok, runt 3 timmar. Fanns billigare resor när vi bokade i februari. Men vi var inte så sugna på att resa med Aeroflot, China air och liknade bolag! Även väntetiden på de billigaste biljetterna var hemska, typ 15 i Peking och hur skoj låter det... Såg att i april så var priserna lägre på Qatar än när vi köpte våra biljetter i februari! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Jag kollar på denna Efter billigaste pris: http://www.travellink.se/ Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Kolla på Bornsheep om det finns något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Qatar kanske har något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Emirates går att få för 7200kr i juli. 16-17timmar per väg. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 12 minuter sedan, skrev leifen: Emirates går att få för 7200kr i juli. 16-17timmar per väg. Ja, timpriset blir lågt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ja, timpriset blir lågt. I alla fall rätt kort för en resa med byte, många ligger på +20 och även över 35 timmar per väg om man är ute efter ett lågt timpris. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 2 timmar sedan, skrev leifen: Finns ju andra resmål som är rekordbilliga, Turkiet Jo, precis. Det gäller att veta vart man skall kika. Har en kompis som flyger till Turkiet några gånger under början på nästa år. Han har köpt biljetter för 360 kr tur och retur. Det är ju billigare än att åka tåg till en grannort i Sverige för tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 3 timmar sedan, skrev Soengsang: ToR just under industrisemestern är ju av förklarliga skäl rätt dyrt, men åker man den andra halvan av Juli ca 30 dagar så är det ju vettiga priser. Brukar använda momondo.se 18 juli, 29 dagar, 6200 SEK till ChiangMai med Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 När jag söker och bokar resor i Asien brukar jag använda www.cheaptickets.co.th Hittade via den ca. 7200kr (priset i thaivaluta) med Finnair för en månad i juli. Kort restid. https://www.cheaptickets.co.th/en/flightresults?out0_dep=ARN&out0_dep_all=false&out0_arr=BKK&out0_arr_all=false&in0_date=2016-07-31&out0_date=2016-07-01&adt=1&chd=0&inf=0&cls=Y Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) Hade kunnat åka genom abu dabi 5000kr billigare kanske 3 pers men nu var vi tidigt ute och beställde ombokningsbar biljett med Finnair för dryga 20 000 kr med ca 13 timmars restid. från landvetter Blir lagom för i höstas genom Arlanda så ekade våra namn hela tiden i högtalarna och käringen har bara en hastighet. Förra sommarn blev Berlin avstängd över timmen av oväder så vi fick bråttom i Abu dabi och lärdomen blev max en byte. Ändrades Maj 21, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) Va? Är det inte nonki som gäller på MPR, betalt med ICA kort... Funderar på att anlita honom för nästa tripp, då jag inte riktigt vet hur länge jag skall vara borta. Lite dyrare, men måste jag boka om osv så går det nog på ett ut. Sist snålade jag ur, sparade 1000kr med ombokningsbar retur så det kändes ju vettigare. Men det finns ju en finess med att vara flexibel åxå. Och då verkar nonki vara ett trevligt alternativ. Ändrades Maj 21, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 12 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Va? Är det inte nonki som gäller på MPR, betalt med ICA kort... Funderar på att anlita honom för nästa tripp, då jag inte riktigt vet hur länge jag skall vara borta. Lite dyrare, men måste jag boka om osv så går det nog på ett ut. Sist snålade jag ur, sparade 1000kr med ombokningsbar retur så det kändes ju vettigare. Men det finns ju en finess med att vara flexibel åxå. Och då verkar nonki vara ett trevligt alternativ. Jo men det e ju en annan sak, här var det billiga resor som var kriteriet. Jag har också krav på smidiga ombokningar mm, så då är ju saken en annan, och vanligtvis köps då biljetten av Nonki, pga att allt fungerar så bra via honom. Bara lyfta på luren närsomhelst och han fixar ombokning på direkten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 26 minuter sedan, skrev Soengsang: Jo men det e ju en annan sak, här var det billiga resor som var kriteriet. Jag har också krav på smidiga ombokningar mm, så då är ju saken en annan, och vanligtvis köps då biljetten av Nonki, pga att allt fungerar så bra via honom. Bara lyfta på luren närsomhelst och han fixar ombokning på direkten. Jag tänkte mer på om man inte vet när man skall tillbaka så kan ju returen brinna inne och då blir den "billiga" resan dyr. Vet man exakta datum så går det ju att leta på diverse ställen, men vet man inte om exakt datum så blir det knepigare. Då kan ju fria ombokningar vara riktigt billigt i alla fall. Sen skojade jag bara om ICA kortet, men med vem jag skojade får ni lista ut själv. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Inga problem att hitta resor till Thailand i november för 2500-3500 kronor. Gå in på flygresor.se och sök på prisbevakaren. Har man sen möjlighet är det ju bara att delbetala med klarna 200 kronor i månaden. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Inga problem att hitta resor till Thailand i november för 2500-3500 kronor. Gå in på flygresor.se och sök på prisbevakaren. Har man sen möjlighet är det ju bara att delbetala med klarna 200 kronor i månaden. BTT Är det ToR så var det ju ett bra pris. Jag kommer (med lite inrikes) ner till 6500 ToR fast då hamnar jag i Kina ett tag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Är det ToR så var det ju ett bra pris. Jag kommer (med lite inrikes) ner till 6500 ToR fast då hamnar jag i Kina ett tag. Klicka på prisjägaren så upptäcker du ex att det finns pris på 3280 den 6 november från arlanda tur och retur. BTT Ändrades Maj 21, 2016 av broder tuk tuk ANNAT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 17 AUGUSTI 2913 KRONOR FÖR EN MÅNAD TUR OCH RETUR BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu