Jump to content
IGNORERAD

Borde Tjockisar förbjudas i Thailand?

Cavemannen

Borde Tjockisar Förbjudas i Thailand?  

49 röster

1. 1. Borde Tjockisar förbjudas visum i Thailand?

• Ja
      18
    • Nej
      21
    • Ja, om de inte skriver på papper att banta
      10

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja grottmänniskor tror väl det.:waaaht:

P3 stora misstag att ge denne tangentbordssadist amnesti trots två livstidsbanningar.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

• Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• stefan5300

19

• Scandinaviancorner

13

• Cavemannen

9

• Boa52

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vem ?:haha:

ZHang

Ja det finns många, men inte alla......

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev leifen:

P3 stora misstag att ge denne tangentbordssadist amnesti trots två livstidsbanningar.

Hej på dej

Jag skrev ju nåt liknande i en annan tråd men det var mest för att jag var nyfiken varför det var så, överviktiga och tatuerade gubbar i Thailand. Jag är idi*t förklarad flera ggr tidigare så en gång till gör inget. Men ställer frågan en gång till varför. Ni som är det jag frågar om ni är säkert skit goa gubbar det är inte det jag menar, bara nyfiken

Dela på andra sajter

stefan5300
9 minuter sedan, skrev Boa52:

Hej på dej

Jag skrev ju nåt liknande i en annan tråd men det var mest för att jag var nyfiken varför det var så, överviktiga och tatuerade gubbar i Thailand. Jag är idi*t förklarad flera ggr tidigare så en gång till gör inget. Men ställer frågan en gång till varför. Ni som är det jag frågar om ni är säkert skit goa gubbar det är inte det jag menar, bara nyfiken

Därför att jag älskar mat, dryck, tycker tatueringar är snyggt och jag har råd, så enkelt är det.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Hur funkar en flygstol när man är bred? Som tur är har man inte delat sätesrad med nån sån, men allvarligt, hur klarar man att sitta i en sån smal sak? Måste vara skitjobbigt? och i runt 11 timmar.

Dela på andra sajter

Skägg gillas inte i Thailand så jag brukar raka av mitt för 50bath så fort jag landat.

Alltså förbjud inresa för de som gömmer sig bakom skägg.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev leifen:

Även USA`s presidenter brukar vara generösa mot de värsta när de benådar hejvilt innan de kastar av sig maktkavajen...

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev stefan5300:

Därför att jag älskar mat, dryck, tycker tatueringar är snyggt och jag har råd, så enkelt är det.

Okej bra svar, jag gör ju samma som du älskar allt som man kan stoppa i mun men inte tatueringar, sen är vi olika som person jag blir inte överviktig för jag kan inte sitta stilla kanske många bokstäver vad vet jag

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev stefan5300:

Boa är bara avundsjuk för att han inte har råd att äta.....

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev möljis:

Boa är bara avundsjuk för att han inte har råd att äta.....

Okej men du kan väl skicka lite pengar då så jag också kan bli tjock

Dela på andra sajter

Guest JJC
5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

fler tjockisar

11007673_678785652232384_1846497155_n.jpg

2010-05-02 02.48.42.jpg

2014-12-16 08.58.10.jpg

2014-11-28 02.03.57.jpg

2015-01-13 01.06.47.jpg

10929095_10205249528494389_3440083883578085033_n.jpg

11071413_10204721949942260_6670283229987267784_n.jpg

12351071_812613105516304_1125470656_n.jpg

DSCF2450l.JPG

DSCF2450l.JPG

gotland (3).jpg

Gotland (4).jpg

gotland (5).jpg

gotland (7).jpg

gotland (8).jpg

Gotland (9).jpg

gotland (10).jpg

Anders för fan du är fet men du är en bra karl.  Till skillnad från många slanka idi*ter

Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev Tekkor:

Hur funkar en flygstol när man är bred? Som tur är har man inte delat sätesrad med nån sån, men allvarligt, hur klarar man att sitta i en sån smal sak? Måste vara skitjobbigt? och i runt 11 timmar.

Har jag inte haft några problem med, bara for att magen är stor så behover ju inte roven vara bred.

Dela på andra sajter

Två stor magare bredvid varandra kan ju ge problem.

Flera stormagare på samma sida i flyget ger ju problem att de måste flytta om bränslet för och stabilisera planet.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Annars får dom ha ett extra tankplan med sig! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev Boa52:

Okej bra svar, jag gör ju samma som du älskar allt som man kan stoppa i mun men inte tatueringar, sen är vi olika som person jag blir inte överviktig för jag kan inte sitta stilla kanske många bokstäver vad vet jag

Öhhh! Jag är sådan som undviker att stoppa vissa saker i mun, jag överlåter det till damerna. 

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Öhhh! Jag är sådan som undviker att stoppa vissa saker i mun, jag överlåter det till damerna.

Ha ha dom sakerna du tänker på vill inte jag ha i munnen, snuskpelle

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Har jag inte haft några problem med, bara for att magen är stor så behover ju inte roven vara bred.

Var seriöst menat för det är inge direkt sväng utrymme för mig som är typ normal size och tycker det är snålt tilltaget när man skall typ käka och så. Eller när man skall knö sig in och ut från platsen.

Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev Tekkor:

Var seriöst menat för det är inge direkt sväng utrymme för mig som är typ normal size och tycker det är snålt tilltaget när man skall typ käka och så. Eller när man skall knö sig in och ut från platsen.

Mitt svar var också seriost, inga problem att få ner rumpan men när man ska äta får man hålla inne armbågarna.

Dela på andra sajter

Skiter fullständigt hur folk ser ut, är de tjocka så får de själva lida för det, inte jag förutom om man har oturen att få en tjockis bredvid sig i flygplanet. Å andra sidan kan oftast flygvärdinnan ordna en annan plats åt mig eller tjockisen - har nämligen varit ute för detta 1 gång.

Något som annars är mycket mycket värre är när en person i ens närhet har misskött sin hygien = verkligen luktar apa (skit).

Bara ät och njut så länge livet varar - du lever bara en gång och då gäller det att både leva men inte minst njuta.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Mitt svar var också seriost, inga problem att få ner rumpan men när man ska äta får man hålla inne armbågarna.

Brukar de som sitter bredvid tycka att du är lika slim? För att vad man sett av din enorma kroppshydda bör den svälla över kring de närmaste platserna.

Dela på andra sajter

Det kan ju vara ett bra sätt att reducera poliskåren - på mer än ett sätt!

Unknown-38.jpeg

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Guest JJC

Jag är normalbyggd, ingen övervikt men lider inte av att någon är fet så länge de goda människor.

Undrar om någon man sämre människa bara för att man är fet? 

Jag tycker att det finns mängder av smala odrägliga skitstövlar med små kukar, även här på forumet 

Ändrades av JJC
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bättre om alla taniga tarmar till halvfigurer förbjuds istället för oss trevliga tjockisar :)

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Boa52:

Hmm, även åderpåle?

Frågar för en kompis, kan kalla honom m332..Han har letat ny mun efter Vasiljs hastiga tillflykt till hemlandet.

Han var glupsk btw, så kör hårt!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...