Jump to content
IGNORERAD

Steven Seagal ska marknadsföra Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

Tycker inte Steve Fiskmås är någon höjdare på film direkt. Även om han slår van Damme med hästlängder.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    8

  • Tommy

    5

  • kitungmakmak

    5

  • Atom

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

23 timmar sedan, skrev Tommy:

Steven Segal är grymt bra, eller har varit det i alla fall.

Har aldrig sett en film där han haft huvudrollen, som vart dålig, "The best of the best"!!!

 

Skall genast se Belly of the beast, en fantastisk film, och Under siege... den bästa actionrullen någonsin?

 

OK, han har bra kontakt med Putin, det känns väl lite trist?

Men Putin är inte bara dålig, Han kommer inte att vika sej för Islamiseringen.

Han är ju inte Miljöpartist, Kan bli Europas sista hopp... Om inte President Trump skickar hit lite fredsskapandestyrkor inom en snar framtid...

 

 

MVH Tommy

Har strax sett hela "Belly of the beast" (tack popcorntime), en helt ok rulle, mycket fina miljöer från Thailand, rekommenderas!

Den är ju 13 år gammal, innan Steven blev så där plufsig...

Att han umgås med Putin är väl inte så konstigt? Läs vilka som varit producenter till hans senaste cineastiska alster...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Har strax sett hela "Belly of the beast" (tack popcorntime), en helt ok rulle, mycket fina miljöer från Thailand, rekommenderas!

Den är ju 13 år gammal, innan Steven blev så där plufsig...

Att han umgås med Putin är väl inte så konstigt? Läs vilka som varit producenter till hans senaste cineastiska alster...

 

 

MVH Tommy

 

Tjejen som simmar naken i poolen i börja av filmen är från Kungsbacka, kände henne när jag var yngre och har för mig att hon flyttade till bkk för att bli modell.

Kanske inte den mest intressanta information men....

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 

Tjejen som simmar naken i poolen i börja av filmen är från Kungsbacka, kände henne när jag var yngre och har för mig att hon flyttade till bkk för att bli modell.

Kanske inte den mest intressanta information men....

Det var det enda intressanta i tråden.

Nu måste jag tydligen se den filmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev M33:

 

Tjejen som simmar naken i poolen i börja av filmen är från Kungsbacka, kände henne när jag var yngre och har för mig att hon flyttade till bkk för att bli modell.

Kanske inte den mest intressanta information men....

Malin Moberg, står det i eftertexten,

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Fan, nu måste jag se den åxå. Kan det vara Pers dotter... men hon hett väl inte malin...

EDIT: det var inte mycket man såg, har jag blivit bortskämd... Men imponerande att nån känner igen henne på den lilla snutten.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
  • 2 veckor senare...
2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Steven Seagal blir ryss

 

Actionskådisen Steven Seagal är nu rysk medborgare. Rysslands president Vladimir Putin har skrivit under ett dekret som ger hans gode vän gräddfil in i landet, enligt ett officiellt besked från Kreml.

 

http://www.di.se/nyheter/steven-seagal-blir-ryss/

 

Förmodligen skatteskäl, precis som med Depardieu. USA kräver ju skatter av sina medborgare oavsett hur långt bort dom flyttar och hur länge dom är borta. Enbart medborgarskapet räcker för att vara skattskyldig. Många rika kändisar skaffar sig nya medborgarskap av det skälet. Tina Turner är schweizisk medborgare av det skälet, exempelvis.

 

På somliga saker är i alla fall inte det svenska Skatteverket värst i världen - jag var utskriven under tio år. Amerikaner sitter dock i klorna på IRS intill döden!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tallviking:

Steven Seagal blir ryss

 

Actionskådisen Steven Seagal är nu rysk medborgare. Rysslands president Vladimir Putin har skrivit under ett dekret som ger hans gode vän gräddfil in i landet, enligt ett officiellt besked från Kreml.

 

http://www.di.se/nyheter/steven-seagal-blir-ryss/

Äntligen, som man har väntat.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...