Jump to content
IGNORERAD

Steven Seagal ska marknadsföra Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

23 minuter sedan, skrev Galten:

Han är inte min favorit direkt.

Kampfilmer skall spelas av skickliga kampsportare inte av en som lyckats få en bälte.

Bruce lee, chuck norris eller chackie och en till som jag inte har på tungan.

Kung fu hustle eller sådant är också roliga filmer och titta på.

 

Nu pratar du i nattmössan Seagal har inte fått något bälte...

 

De har han förtjänat

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    8

  • Tommy

    5

  • kitungmakmak

    5

  • Atom

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kan du läsa ? eller spelar du dum?

Så du hävdar att USA har baser i 150 länder

Var kommer den uppgiften från ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tallviking:

Så du hävdar att USA har baser i 150 länder

Var kommer den uppgiften från ?

Militär hämlighet

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minutes ago, Tommy said:

Steven Segal är grymt bra, eller har varit det i alla fall.

Har aldrig sett en film där han haft huvudrollen, som vart dålig, "The best of the best"!!!

 

Skall genast se Belly of the beast, en fantastisk film, och Under siege... den bästa actionrullen någonsin?

 

OK, han har bra kontakt med Putin, det känns väl lite trist?

Men Putin är inte bara dålig, Han kommer inte att vika sej för Islamiseringen.

Han är ju inte Miljöpartist, Kan bli Europas sista hopp... Om inte President Trump skickar hit lite fredsskapandestyrkor inom en snar framtid...

 

 

MVH Tommy

 

Göteborgshumor när den är som bäst, idel ironi, låtsas hylla allt undermåligt. Saknar bara en Hegerforsare (fast är inte han stockholmare?), typ "Segal låter änna typ som seagull å de e la typ fiskmås på götebosska".

 

 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Tallviking:

Länk ?

Är så jävla lat så du orkar inte ens googla själv?

Pentagon tex

Link to comment
Dela på andra sajter

Är så jävla lat så du orkar inte ens googla själv?

Pentagon tex

Jag vet en hel del om detta så därför ifrågasätter jag ditt påstående

Jag behöver inte ens googla

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Jag vet en hel del om detta så därför ifrågasätter jag ditt påstående

Jag behöver inte ens googla

Vi också vet att du är allvetande och vi andra är dumma enligt dig. Varför ställer du dumma frågor då?

Gå och läs på Pentagons hemsida 

 

Officiella siffror som släppts av Pentagon i USA visar att USA har just nu 1,4 miljoner soldater i aktiv tjänst i 150 länder

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, JJC said:

Vad är det för fel på Putin? de flesta ryssar älskar honom.

Det är vår propaganda som gör Putin till en dålig människa för att vi VILL gå med i NATO.

Varför ingen kritiserar USA med sina 900 militära baser i 150 länder som i praktisk taget omringar Ryssland.

 

 

Jag anser Putin vara världens farligaste man sedan Hitler, och det kvalificerar nog som ett fel.

 

Pol Pot och Mao dödade klart fler men de hade inte förmåga att skapa problem utanför sina egna gränser.

 

Nato har baser i 150 länder? Intressant, skulle du kunna namnge åtminstone 50 av dessa länder?

 

Jag har aldrig gillat USA's utrikespolitik men alla WT-europeer som numera vurmar för Putin gör mig spyfärdig, ett större hot mot vår integritet och demokrati har vi inte sett på 60 år. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi också vet att du är allvetande och vi andra är dumma enligt dig. Varför ställer du dumma frågor då?

Gå och läs på Pentagons hemsida 

 

Officiella siffror som släppts av Pentagon i USA visar att USA har just nu 1,4 miljoner soldater i aktiv tjänst i 150 länder

Dom har personal "deployed" i 150 länder och det är en jävla skillnad mot baser i 150 länder som du påstår

Stationerad militär personal är i den övervägande majoriteten av dessa länder en militärattaché och några marinkårssoldater på ambassaden

Baser har dom i ganska få länder, de flesta sedan andra världskriget

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

List of United States military bases

 

Fakta:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_military_bases

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tallviking:

Dom har personal "deployed" i 150 länder och det är en jävla skillnad mot baser i 150 länder som du påstår

Stationerad militär personal är i den övervägande majoriteten av dessa länder en militärattaché och några marinkårssoldater på ambassaden

Baser har dom i ganska få länder, de flesta sedan andra världskriget

Du vet bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Atom:

 

Jag anser Putin vara världens farligaste man sedan Hitler, och det kvalificerar nog som ett fel.

 

Pol Pot och Mao dödade klart fler men de hade inte förmåga att skapa problem utanför sina egna gränser.

 

Nato har baser i 150 länder? Intressant, skulle du kunna namnge åtminstone 50 av dessa länder?

 

Jag har aldrig gillat USA's utrikespolitik men alla WT-europeer som numera vurmar för Putin gör mig spyfärdig, ett större hot mot vår integritet och demokrati har vi inte sett på 60 år. 

Hur många krig startade Ryssland de senaste 50 åren och jämför det med USA.

Angående länder kan vi starta med Sverige och Gotland. Här finns amerikanska soldater i aktiv tjänst som inte är ambassadpersonal. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har egentligen Steven Seagal att göra med USAs antal baser utomlands att göra? :D

Skön koppling,

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet bäst.

Enligt din logik har Sverige baser i många länder varav Thailand är ett.......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tallviking:

Enligt sin logik har Sverige baser i många länder varav Thailand är ett.......

Den på soi 88 i Hua Hin är den främsta ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, JJC said:

Hur många krig startade Ryssland de senaste 50 åren och jämför det med USA.

Angående länder kan vi starta med Sverige och Gotland. Här finns amerikanska soldater i aktiv tjänst som inte är ambassadpersonal. 

 

Igen, jag har aldrig gillat USA's falska utrikespolitik men har de verkligen startat något krig? De har varit med och skapat en massa konflikter och varit villiga att kriga men vilka krig har de startat (möjligen undantaget en del tveksamma CIA-aktiviteter i Centralamerika)?

 

Ryssland, eller snarare Soviet, invaderade Afghanistan och Ryssland och har oprovocerat attackerat både Georgien och Ukraina. Tveklöst är Putin världens mest aggresiva ledare.

 

Så, när du räknade att USA har baser i 150 länder så inkluderade du två länder i Sverige? Bara att du räknade Gotland som ett eget land är ju fascinerande men att du öht får det till att NATO/USA har baser i Sverige är intressant. Visst är Sverige NATO-vänligt, med all rätt, men därifrån till att vi har NATO-baser är steget lika långt som från att Österrike är en del av Tyskland.   

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Atom:

 

Jag anser Putin vara världens farligaste man sedan Hitler, och det kvalificerar nog som ett fel.

 

Pol Pot och Mao dödade klart fler men de hade inte förmåga att skapa problem utanför sina egna gränser.

 

Nato har baser i 150 länder? Intressant, skulle du kunna namnge åtminstone 50 av dessa länder?

 

Jag har aldrig gillat USA's utrikespolitik men alla WT-europeer som numera vurmar för Putin gör mig spyfärdig, ett större hot mot vår integritet och demokrati har vi inte sett på 60 år. 

Håller helt med om Putin, han ger mig kalla kårar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Atom:

 

Göteborgshumor när den är som bäst, idel ironi, låtsas hylla allt undermåligt. Saknar bara en Hegerforsare (fast är inte han stockholmare?), typ "Segal låter änna typ som seagull å de e la typ fiskmås på götebosska".

 

 

Sture Fiskmås, kallar några kompisar honom...

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis vad man saknar i Thailand - fler turister av den kaliber som tilltalas av Steven Seagal-filmer!

Valet att ha en avdankad B-barnfilmsskådis som ambassadör ligger ju dock helt

i linje med det generellt, infantila thailändska psyket...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev Tujtuj:

Precis vad man saknar i Thailand - fler turister av den kaliber som tilltalas av Steven Seagal-filmer!

Valet att ha en avdankad B-barnfilmsskådis som ambassadör ligger ju dock helt

i linje med det generellt, infantila thailändska psyket...

Är det därför Thailand tilltalar dig ??

;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Galten:

Han är inte min favorit direkt.

Kampfilmer skall spelas av skickliga kampsportare inte av en som lyckats få en bälte.

Bruce lee, chuck norris eller chackie och en till som jag inte har på tungan.

Kung fu hustle eller sådant är också roliga filmer och titta på.

Nja, Från Wikipedia :  Seagal är buddhist, har svart bälte i aikido och var den förste icke-japanen att driva en egen dojo i Japan.

Han var en jävel på Aikido, en god vän som tränade, visade ibland scener från Segals filmer och förklarade att mannen var grymt skicklig...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...