Jump to content
IGNORERAD

En till svensk död!


audirs2

Recommended Posts

Din svägerska har väl inte ansvar för DIN Mc. Vi pratar inte om tändare nu utan DIN Mc , du är ägare till Mcn skylla på nån annan är inte okej. Som vanligt börjar du snacka om jag har druckit. feg skalle

Villa droger går du på?

Hur kan ansvaret vara mitt om jag inte är på plats eller förfogar över nyckeln.

Nyktra till innan du gör bort dig mer.

Tomte!!!

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    25

  • janne_h

    23

  • Mankan

    9

  • UglyFarang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Då har han inte tagit hand om nyckeln, vad hjälper det om du låser nåt och lämnar nyckeln på bordet så pucko svarar jag inte på

Jaha så du har även vetskap om var nyckeln låg utan att ha satt sin fot i mitt hus pucko. Yttra dig inte om saker du inte har kunskap om.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev janne_h:

Villa droger går du på?

Hur kan ansvaret vara mitt om jag inte är på plats eller förfogar över nyckeln.

Nyktra till innan du gör bort dig mer.

Tomte!!!

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Du har ansvar för din MC det måste du väl ändå förstå, tur ingen gjorde illa sej, skylla på svägerskan ?? Jag har ansvar för mina MC jag har i Thailand så jag tar nycklarna med mej hem till Sverige, då har jag tagit ansvar så ingen kan göra sej illa, förstår du. Du fortsätter snacka skit

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev GreenValley:

Du har rätt, han borde ha svalt nyckeln och skitit ut den när han ville ut och åka.

Lås MCn och ta med nyckeln då har man ansvar

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev janne_h:

Jaha så du har även vetskap om var nyckeln låg utan att ha satt sin fot i mitt hus pucko. Yttra dig inte om saker du inte har kunskap om.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Nä jag har inte vetskap om var du stoppade nyckeln men inte nog bra som både du och jag förstår, skylla på nån annan är dj fegt när det är ditt ansvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ansvar för din MC det måste du väl ändå förstå, tur ingen gjorde illa sej, skylla på svägerskan ?? Jag har ansvar för mina MC jag har i Thailand så jag tar nycklarna med mej hem till Sverige, då har jag tagit ansvar så ingen kan göra sej illa, förstår du. Du fortsätter snacka skit

Nej om någon med berott mod snor nycklarna så kan det omöjligt vara någon annans ansvar än den som tar nycklarna. Möjligtvis killens föräldrar som inte uppfostrat killen rätt. Men är man 15 år och inte kan se skillnad på ditt och mitt. Så är det Fan inte den som blir bestulen som har ansvaret.

Men det är väl du för korkad för att förstå?

Varifrån fick du till det att jag skyllde på min svägerska?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev janne_h:

Nej om någon med berott mod snor nycklarna så kan det omöjligt vara någon annans ansvar än den som tar nycklarna. Möjligtvis killens föräldrar som inte uppfostrat killen rätt. Men är man 15 år och inte kan se skillnad på ditt och mitt. Så är det Fan inte den som blir bestulen som har ansvaret.

Men det är väl du för korkad för att förstå?

Varifrån fick du till det att jag skyllde på min svägerska?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Du skrev för 30 min sen inte svårt att veta var svägerskan förvarade den Då säger ju du att det var hennes fel inte ditt

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev för 30 min sen inte svårt att veta var svägerskan förvarade den Då säger ju du att det var hennes fel inte ditt

Nu bygger ju detta mera på din sjuka slutledningsförmåga än det jag faktiskt skrev.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
32 minuter sedan, skrev janne_h:

Och du kan bevisligen inte läsa. Han bor där och tog nyckeln. Vilket inte kan vara så svårt att veta var min svägerska förvarade den. Eftersom han bor där.

Med din sjuka logik sår det ditt fel om du har en tändare liggande på bordet. Och någon tar den och bränner ner ditt hus?

Har du supit till ikväll igen?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

ny snackar vi om fem tum rostftitt uppe i luften ca 12,5 m e du med eller dina sjärtgossarsom gör jobbett

Link to comment
Dela på andra sajter

ny snackar vi om fem tum rostftitt uppe i luften ca 12,5 m e du med eller dina sjärtgossarsom gör jobbett

Och vilka droger går du på?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev janne_h:

Nu bygger ju detta mera på din sjuka slutledningsförmåga än det jag faktiskt skrev.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Du snackar alltid om att nån har gått på droger eller är full när du svarar, du får en chans vad skrev du då som inte jag och andra kunde läsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
2 minuter sedan, skrev janne_h:

Och vilka droger går du på?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

ärtsoppa  ala 6 spänn,  men vill du veta hur man kröker rör ... minsta radien på en 4 mm rör  de du om du kn det.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Du snackar alltid om att nån har gått på droger eller är full när du svarar, du får en chans vad skrev du då som inte jag och andra kunde läsa

Då du bevisligen inte kan förstå vad andra skriver tänker jag inte lägga någon mer energi. Du och andra kan säkert läsa det jag skriver. Men det är läsförståelsen du verkar ha problem med. Och den kan inte jag hjälpa dig med.

Möjligtvos att du nyktrar till så ökar läsförståelsen?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

ärtsoppa  ala 6 spänn,  men vill du veta hur man kröker rör ... minsta radien på en 4 mm rör  de du om du kn det.......

Skicka mig en faktura adress så ska jag skicka dig en faktura som du får förskottsbetala, så kan jag hjälpa dig med det sen.

Dock vore det bra om du låter någon som slinter mindre på fingrarna när han skriver, så du inte gör en onödigt dyr Fel beställning.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:

Då du bevisligen inte kan förstå vad andra skriver tänker jag inte lägga någon mer energi. Du och andra kan säkert läsa det jag skriver. Men det är läsförståelsen du verkar ha problem med. Och den kan inte jag hjälpa dig med.

Möjligtvos att du nyktrar till så ökar läsförståelsen?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Du skriver samma sak igen, nyktra till, jag ska upp kl 05:00 tror du man dricker nåt då. Det är bara det att du har inget bra svar du gjorde bort dej. MCn är ditt ansvar inte din svägerska

du skulle tagit med dej nyckeln. förstår du inte det blir jag betänksam

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Boa52:

Du skriver samma sak igen, nyktra till, jag ska upp kl 05:00 tror du man dricker nåt då. Det är bara det att du har inget bra svar du gjorde bort dej. MCn är ditt ansvar inte din svägerska

du skulle tagit med dej nyckeln. förstår du inte det blir jag betänksam

Du är nog tämligen ensam om den slutsatsen. Det är nog många som blivit betänksamma över dina förvirrade alster.

Men att begära att du ska förstå det, är nog större risk än att helvetet fryser till is.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev janne_h:

Du är nog tämligen ensam om den slutsatsen. Det är nog många som blivit betänksamma över dina förvirrade alster.

Men att begära att du ska förstå det, är nog större risk än att helvetet fryser till is.

Vems ansvar är det för mina bilnycklar enl. försäkringsbolagen det är jag. Har jag lämnat nycklarna så nån lätt kan komma åt dem är det mitt fel Samma MC nycklar

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tragiskt om cykeln blir stulen, men det finns knep...

570bde0e6cd1b_sovermedcykeln.gif.658a044

 

Borde fungera med MCn åxå ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Vems ansvar är det för mina bilnycklar enl. försäkringsbolagen det är jag. Har jag lämnat nycklarna så nån lätt kan komma åt dem är det mitt fel Samma MC nycklar

Det är fanimej SLU klass på dig på forumet. :)

Naturligtvis är det så. Dock förutsätter man att barn inte går och tar dessa nycklar vilket knappast är en försäkringsfråga. Snarare en fråga om hyfs och uppfostran.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev janne_h:

Det är fanimej SLU klass på dig på forumet. :)

Naturligtvis är det så. Dock förutsätter man att barn inte går och tar dessa nycklar vilket knappast är en försäkringsfråga. Snarare en fråga om hyfs och uppfostran.

Ja håller med dej men det är ditt ansvar med MCn det tror jag du förstår

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Mankan:

Jasså det är du.

 

Finns det många i Sverige som åker omkring på MC i men egentligen tror att de kör moppe?

 

Jag tänkte mest på med(mot)trafikanterna som inte klarar av att se skillnaden på en moped och en MC.

Jag vet inte hur många gånger Svenne eller Svea svängt ut från en sidoväg när man kommer åkande på 80, 90 eller 100-väg, mina gamla hojar har inga ABS så det har varit nära att smälla några gånger.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Sluta tjafsa nu!

 

Vem fan är nykter en måndag kväll

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag tänkte mest på med(mot)trafikanterna som inte klarar av att se skillnaden på en moped och en MC.

Jag vet inte hur många gånger Svenne eller Svea svängt ut från en sidoväg när man kommer åkande på 80, 90 eller 100-väg, mina gamla hojar har inga ABS så det har varit nära att smälla några gånger.

Gamla hojar har ingen ABS  ???Jag tror inte du ska köra MC

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

Nej om någon med berott mod snor nycklarna så kan det omöjligt vara någon annans ansvar än den som tar nycklarna. Möjligtvis killens föräldrar som inte uppfostrat killen rätt. Men är man 15 år och inte kan se skillnad på ditt och mitt. Så är det Fan inte den som blir bestulen som har ansvaret.

Men det är väl du för korkad för att förstå?

Varifrån fick du till det att jag skyllde på min svägerska?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

 

Hade detta hänt i ditt hushåll i sverige att ett fordon "lånats" av en minderårig så hade du inte fått ett piss av försäkringsbolagen vid en skada då det är DITT ansvar att se till att detta inte kan hända.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...