Jump to content
IGNORERAD

Panama-Läckan


Glenn Phuket

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Du bekräftar som vanligt att de skarpaste knivarna är inte i Phuket 5555555

 

2 minuter sedan, skrev Glenn Phuket:

Sen att du har hittat ett isansk lanpbiträde  så e det up to u som barludren säger.....

 

Kommentar överflödig, du bekräftar min iakttagelse rätt bra i dina inlägg :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 164
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    35

  • Jive

    29

  • janne_h

    9

  • B747

    8

Mest aktiva i denna tråd

1bd087bcdf85ac6da39ee2678eedfeac.jpg

Ja nog verkar Thailand kunna vara inblandat ändå, annons i denna veckas Pattaya mail!

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On 2016-04-09 at 16:08, skrev Tallviking:

 

Hjälper ju föga om en majoritet inte praktiskt har en möjlighet att ta del av dom

 

Tänkt dig själv motsvarande i Sverige, Internationella nyheter finns men bara 3:30-7:00 på natten. Hur tror du det skulle funka ?

 

Det finns små elektroniklådor, de brukar vara svarta eller silverfärgade som man kan ställa in kanal och tid på, så spelas det program som sänds vid den tiden in så kan man se programmet när man har tid och lust.

Rena magin!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Det finns små elektroniklådor, de brukar vara svarta eller silverfärgade som man kan ställa in kanal och tid på, så spelas det program som sänds vid den tiden in så kan man se programmet när man har tid och lust.

Rena magin!

 

Hur många Thai tror du håller på och spelar in internationella nyheter och ser dom när dom har tid ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Hur många Thai tror du håller på och spelar in internationella nyheter och ser dom när dom har tid ?

 

Vad har det med saken att göra?

Du skrev:" Hur tror du det skulle funka ?"

Nu har jag berättat hur det kan funka, inte hur intresset att spela in är, det bryr jag inte mej om!

Fler frågor på detta ställs bäst i det högra hörnet i det runda rummet.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Vad har det med saken att göra?

Du skrev:" Hur tror du det skulle funka ?"

Nu har jag berättat hur det kan funka, inte hur intresset att spela in är, det bryr jag inte mej om!

Fler frågor på detta ställs bäst i det högra hörnet i det runda rummet.

 

I begreppet "funka" ingår både teknik och tillämpning i praktiken. Du svarade bara å teknikdelen vilket inte räcker !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

I begreppet "funka" ingår både teknik och tillämpning i praktiken. Du svarade bara å teknikdelen vilket inte räcker !

 

Du är väl i Thailand, fråga någon Thai om de kan tänka sej att spela in och titta när tid finnes.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Du är väl i Thailand, fråga någon Thai om de kan tänka sej att spela in och titta när tid finnes.

 

Dom skakar bara på huvudet och undrar om jag är riktigt klok !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Direktlänk här:

 

https://offshoreleaks.icij.org/

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

 

Kan bara hålla med Jive, käringen kan inte svenska, läser aldrig svenska tidningar eller ser på svensk TV.

Däremot så ser hon på thai TV och läser säkert en del på thaitidningar nätet, hon har via dessa medier garanterat bättre koll på vad som händer i europa mot vad jag har om de asiatiska länderna via svensk media.

 

puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...