L64 Inlagd April 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2016 Fortsättning på den spännande tävlingen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2016 Det måste gått ut miljontals små stackars kycklingvingar denna kväll Maskdåren e inne i förmaket o kollar Och en samling vid pumpen innan vinnaren Miss Hooters Mexico 2016 skall koras Som jag tror jag sa tidigare, min absoluta favorit vann.... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Svarta bikinis går också bra. Fina tjejer i Mexico må jag säga. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2016 Svarta bikinis går också bra. Fina tjejer i Mexico må jag säga. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jo de va la ok... [emoji7] men har för mig att det blev bättre när Costa Rica hade sin final 3 dagar senare... [emoji6] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Muy Bien! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Fy 17, 17, 17, 17........................... “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Fy 17, 17, 17, 17........................... Nä, 19,ånde i dag juh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2016 Och här kommer vinnaren tillika min favorit som får åka till Las Vegas för att representera Hooters Mexico Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Min määäää Utifrån vad bilderna gav. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Synd att man måste jobba...... Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Det var som fan vann nummer 17 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2016 Synd att man måste jobba...... Synd Pigge, jag hade gärna sett dig i en svart bikini uppe på podiet [emoji7] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 22 timmar sedan, skrev L64: Vetifasicken va hon gör men jag tänker på Gänga iaf Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Sorry, kollade just på BR och ToysRus, det spelet stavas ju "Jenga", fel av mej... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Tippade på 17, när jag såg dina inlägg... Det var som sjutton! Grann tös! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 20, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2016 Tippade på 17, när jag såg dina inlägg... Det var som sjutton! Grann tös! MVH Grann som fan och hennes röst var så sammetslen så man bidde alldeles stum vid samtal(fick tolkhjälp [emoji6] )efter tävlingen [emoji7] Nu börjar de bli en ände på det roliga här i mitten av Amerikat [emoji482] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 20, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2016 En hootersbrud höll på med sin mobil med undertecknad inblandad och hjälpte mig o fixa samma app. Här lite resultat av detta [emoji2] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Vad söt du är på bild nr två ? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 On 2016-04-19 at 05:03, skrev L64: hehe, han har varit lite slö ett tag men vi får se om han tycker om när vi åker hem om några dagar.. Fjäskar du för en present måntro.. . va har du för storlek på stringen? Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk haha jadu pratar vi t.shirt så minst 3xl eller why not ett snyggt glas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2016 On 2016-04-20 at 08:13, skrev Micke031: Vad söt du är på bild nr två ? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk Rycker nog i brallan på en o annan forumsgubbe! On 2016-04-20 at 15:24, skrev Towe: haha jadu pratar vi t.shirt så minst 3xl eller why not ett snyggt glas Sport-BH ville du ju ha! Troligtvis blir det en liten uppdatering av denna tråd imorgon för det börjar hetta till i idrottsvärlden. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 6, 2016 Dela Inlagd Juli 6, 2016 L64 du missuppf.....at det här med Bh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2016 16 timmar sedan, skrev Towe: L64 du missuppf.....at det här med Bh Ja det blir ju lite fel ibland! Skall försöka komma ikapp lite nu och idrottstävlingen i Mexico City har alltså precis avslutats och här är den trevlige servitrisen som skötte sitt jobb jättebra En sista omgång dryck Trevlige Erik som jobbade med franchising och trivdes med det Fyllkaja till vänster som trodde han va Don Juan och en idrottsflicka till höger Fick bli lite nattamat från ett gatustånd Konstig lucka in till mitt rum Gratis e gott Lime o stark sås 4 väldigt goda tacos Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2016 Dela Inlagd Juli 6, 2016 3 minuter sedan, skrev L64: Ja det blir ju lite fel ibland! Skall försöka komma ikapp lite nu och idrottstävlingen i Mexico City har alltså precis avslutats och här är den trevlige servitrisen som skötte sitt jobb jättebra En sista omgång dryck Trevlige Erik som jobbade med franchising och trivdes med det Fyllkaja till vänster som trodde han va Don Juan och en idrottsflicka till höger Fick bli lite nattamat från ett gatustånd Konstig lucka in till mitt rum Gratis e gott Lime o stark sås 4 väldigt goda tacos Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2016 Dags att lämna Mexico City för denna gång Längst bak som brukligt Och upp ovanför ofattbart stora Mexico City Ledigt jämte så blir det riktigt bekvämt Och här den fantastiska flygplansmaten På väg mot San Jose i Costa Rica Och installerad på rummet Inhandling av det viktigaste Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2016 På kvällen blev det ett besök på lokalhaket Jag gjorde en sån där populär lutare Bra grej på dass Blev i fin form denna kväll Slut Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2016 Nästa dag var jag nog rätt seg för de blev bara 3 bilder tydligen Ny dag och ett uppfriskande bad Sen var det dags för lite lunch så jag gick bort till ett trevligt ställe rätt nära hotellet Riktigt gott grovt bröd Och idag blev det en go schnitzel som satt jäkligt fint i kistan! Blev lite konfunderad när jag såg de där apelsinliknande men dom var snarlika citron i smak så de funkade bra. Husgavel Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts