Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

swedenfarang

Bajen är så bra att de inte ens fick plats i tabellen..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam
Hur många matcher har de fått stoppade, eller försenade de sista åren??

Ingen min vän!

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Dom spelade fan förra året på tele 2 arena när dom var på väg in hotfulla mot polisen ,var ett jävla liv [emoji3] i år är det väl bara Göteborg som misskött sig än så länge så match blivit stoppad ,klart att det blir problem större klackarna blir [emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Bajen är så bra att de inte ens fick plats i tabellen..

Jag får lägga in den 2 ggr 55555

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

Dom spelade fan förra året på tele 2 arena när dom var på väg in hotfulla mot polisen ,var ett jävla liv emoji3.png i år är det väl bara Göteborg som misskött sig än så länge så match blivit stoppad ,klart att det blir problem större klackarna blir emoji3.png

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Det där har jag inte hört talas om, men det kan säkert bli lite gnabb ibland.

Man ska ju inte tro att fansen till ens egna favoritlag alltid är mönstergossar.

Det har varit rätt stökigt i Norrköping i år då AIK och Hammarby har hälsat på.

Stockholmslagen kommer ju med en stor klack och då kan det hetta till.

Huvudsaken är dock att inga oskyldiga åskådare kommer till skada, och det har gått

bra i Norrköping i år.

Sen tror jag som Soengsang att det blir en kanonmatch i Örebro, jag skulle gärna vilja se den.

Två bra lag. Men ag får vänta tills nästa söndag, då jag får se Jannes

avskedsmatch på parken, mot Elfsborg. Det blir en höjdare för mig, som inte har sett mina

favoriter live på bra många år.

 

Och sen kan väl AIK skicka tillbaka Strandberg till Moskva.....vilken idi*t.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Matchen mellan Norrköping och  Hammarby fick ju avbrytas i slutminuterna ett tag när en del bajen fans lackade ut.

Ska bli riktigt nice att åka till Örebro och kolla på lite av en seriefinal imorgon.

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev kenneth073:

Matchen mellan Norrköping och  Hammarby fick ju avbrytas i slutminuterna ett tag när en del bajen fans lackade ut.

Ska bli riktigt nice att åka till Örebro och kolla på lite av en seriefinal imorgon.

Jag är fan lite avundsjuk på dig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Grym replik av snoka på Örebros ledningsmål.....två snabba av Kujovic....men långt kvar, får tyvärr följa endast med AB live...

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite trist att tappa 2 raka matcher mot (förmodade) topplag i slutet. Men det positiva är att 2 tuffa bortamatcher är klara utan att ha gått minus.

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Lite trist att tappa 2 raka matcher mot (förmodade) topplag i slutet. Men det positiva är att 2 tuffa bortamatcher är klara utan att ha gått minus.

Blev ju en riktigt trevlig match,och fansen skötte sig exemplariskt.Har nog inte varit så nervös innan och under en match som idag.Norrköping har ju även denna säsong ett kanonbra lag och spelade stundtals riktigt bra fotboll,ÖSK(Mitt kära) hade väl det mesta av spelet i första men släppte in en kvittering på värsta sätt(bowlingmål igen)i andra växlade IFK upp och tryckte på bra men ÖSK tog emot bra och hade flera bra chanser att avgöra igen.En mycket trevlig match av 2 topplag,fotboll när den är som bäst.Domaren tappade matchen efter 70 minuter men ett oavgjort resultat var nog rättvist.Nu är VI 2:a(MFF 1 mindre spelad) och möter AIK i sista vårmatchen.En trevlig avslutning på våren. PS.Hur gick det med parkering för er som besökte arenan DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Då får vi hoppas på en vinst imorgon så har allsvenskan en ny ledare :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
54 minuter sedan, skrev måne:

Blev ju en riktigt trevlig match,och fansen skötte sig exemplariskt.Har nog inte varit så nervös innan och under en match som idag.Norrköping har ju även denna säsong ett kanonbra lag och spelade stundtals riktigt bra fotboll,ÖSK(Mitt kära) hade väl det mesta av spelet i första men släppte in en kvittering på värsta sätt(bowlingmål igen)i andra växlade IFK upp och tryckte på bra men ÖSK tog emot bra och hade flera bra chanser att avgöra igen.En mycket trevlig match av 2 topplag,fotboll när den är som bäst.Domaren tappade matchen efter 70 minuter men ett oavgjort resultat var nog rättvist.Nu är VI 2:a(MFF 1 mindre spelad) och möter AIK i sista vårmatchen.En trevlig avslutning på våren. PS.Hur gick det med parkering för er som besökte arenan DS

Parkering gick mycket bra på en sidogata till södermalmsallen.

Håller med dig fin fotboll och oavgjort får väl bli ett rättvist resultat .Bra tryck på klackarna och glad anfallsfotboll.

Peking hade nya spelare på mittfältet, skador skador men det är väl lika för alla lag, det är ju täta matcher nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
33 minuter sedan, skrev conservator:

Då får vi hoppas på en vinst imorgon så har allsvenskan en ny ledare :-)

Ja så blir det nog ,Falkenberg hemma kan ni ju inte missa.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
10 minuter sedan, skrev kenneth073:

Ja så blir det nog ,Falkenberg hemma kan ni ju inte missa.

Falkenberg gjorde 6 mål på Malmö ifjol så även om Malmö gjorde 7 så är det inte helt enkelt !

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev kenneth073:

Parkering gick mycket bra på en sidogata till södermalmsallen.

Håller med dig fin fotboll och oavgjort får väl bli ett rättvist resultat .Bra tryck på klackarna och glad anfallsfotboll.

Peking hade nya spelare på mittfältet, skador skador men det är väl lika för alla lag, det är ju täta matcher nu.

Då var du nästan hemma hos mig :haha:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev måne:

Blev ju en riktigt trevlig match,och fansen skötte sig exemplariskt.Har nog inte varit så nervös innan och under en match som idag.Norrköping har ju även denna säsong ett kanonbra lag och spelade stundtals riktigt bra fotboll,ÖSK(Mitt kära) hade väl det mesta av spelet i första men släppte in en kvittering på värsta sätt(bowlingmål igen)i andra växlade IFK upp och tryckte på bra men ÖSK tog emot bra och hade flera bra chanser att avgöra igen.En mycket trevlig match av 2 topplag,fotboll när den är som bäst.Domaren tappade matchen efter 70 minuter men ett oavgjort resultat var nog rättvist.Nu är VI 2:a(MFF 1 mindre spelad) och möter AIK i sista vårmatchen.En trevlig avslutning på våren. PS.Hur gick det med parkering för er som besökte arenan DS

Bra att få en ögonvittnesrapport, tack för den. Ja, det var nog ett rättvist resultat,

jag trodde vi (Norrköping) skulle få stryk när jag läste om alla skador. Men ungdomarna på mittfältet

gjorde bra ifrån sig. Örebro är ett mycket bra lag, jag räknar med att båda lagen är med i toppen

säsongen ut. Malmö går nog förbi idag, men dom ska vara i toppen också, så jag är inte överraskad.

Med toppen menar jag topp-5.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer Djurgården igen [emoji1]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 15 maj 2016 at 20:00, skrev knasen:

 

Jo, att städa av blowit med 2-0 säger ju inte heller så mkt :mdr: 

 

Jodå, ÖFK var en svår nöt.. Men vraken från söder knäcker vi 7 dagar i veckan:big_smile:.

Måste vara årets skräll att vi inte vann med 3 måls marginal, en kavalkad av missar.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Precis nyss, skrev hamnoi:

 

Jodå, ÖFK var en svår nöt.. Men vraken från söder knäcker vi 7 dagar i veckan:big_smile:.

Måste vara årets skräll att vi inte vann med 3 måls marginal, en kavalkad av missar.

 

Gäsp.. 1-2 hade ju varit ett önskeresultat i ett cupevenemang med hemmareturen kvar :rolleyes: 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev knasen:

 

Gäsp.. 1-2 hade ju varit ett önskeresultat i ett cupevenemang med hemmareturen kvar :rolleyes: 

 

 

Nog bättre att börja fokusera på kvalet, Kurt-Arnes snedseglade skuta är påväg att kapsejsa .

 

Men ett fall framåt ivf, det får du glädja dig med:)

 

Hammarby har varken vunnit eller ens gjort mål mot IFK Göteborg sedan den 27:e juni 2007. I hela nio år har det blåvita spöket hemsökt Bajen. Vad blir nycklarna i kvällens drabbning på Gamla Ullevi?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Precis nyss, skrev hamnoi:

 

Nog bättre att börja fokusera på kvalet, Kurt-Arnes snedseglade skuta är påväg att kapsejsa .

 

Men ett fall framåt ivf, det får du glädja dig med:)

 

Hammarby har varken vunnit eller ens gjort mål mot IFK Göteborg sedan den 27:e juni 2007. I hela nio år har det blåvita spöket hemsökt Bajen. Vad blir nycklarna i kvällens drabbning på Gamla Ullevi?

 

Ja nu har ju inte mötena varit så där jättemånga sedan 2007, men ok. kan väl erkänna att Kurt-arnes sneseglare inte riktigt har lyckats fångat mitt intresse som det borde ha gjort. Mer intresserad på travet och framförallt elitloppet nu ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev knasen:

 

Ja nu har ju inte mötena varit så där jättemånga sedan 2007, men ok. kan väl erkänna att Kurt-arnes sneseglare inte riktigt har lyckats fångat mitt intresse som det borde ha gjort. Mer intresserad på travet och framförallt elitloppet nu ;) 

Japp, hade flyt o fick in 2 loppor på en andel i lördags.

Blir spännande som fan, ska du dit?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
27 minuter sedan, skrev hamnoi:

Japp, hade flyt o fick in 2 loppor på en andel i lördags.

Blir spännande som fan, ska du dit?

 

Hade oflyt och torskade över 2 loppor i Gävle. Ska med största sannolikhet avnjuta det hela hemma i soffan, men fan vad sugen jag är på att åka dit..

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Vill 33:an vara så vänlig och klistra in den nya tabellen, HN får hoppas att du var en av de 4400 besökarna på Göteborgs galoppbana igår-gillar du inte formel 1 och fullblod så kunde du ja hälsa på giraffen och nallen som var på plats :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev conservator:

Vill 33:an vara så vänlig och klistra in den nya tabellen, HN får hoppas att du var en av de 4400 besökarna på Göteborgs galoppbana igår-gillar du inte formel 1 och fullblod så kunde du ja hälsa på giraffen och nallen som var på plats :-)

 

Känns ovant att ligga i topp förstår jag, var ju ett tag sedan senast 5555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
8 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Känns ovant att ligga i topp förstår jag, var ju ett tag sedan senast 5555555

Nja känns mer som vanligt igen, var ett tag som det kändes lite konstigt :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...