Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

conservator
4 minuter sedan, skrev knasen:

 

Gå på sängen med dig svammelpelle!

Bra tips, det var ett synnerligen märkligt inlägg iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 minuter sedan, skrev conservator:

Bra tips, det var ett synnerligen märkligt inlägg iaf.

Varför var det det, Ni gillar inte invandrare om det inte är till er fördel, ex fotboll eller hockey då får dom heta vad f-n som helst. Jag tycker många utlänningar är bra på många sätt inte bara i idrott även det är där dom visar att dom är duktiga och vill träna

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför var det det, Ni gillar inte invandrare om det inte är till er fördel, ex fotboll eller hockey då får dom heta vad f-n som helst. Jag tycker många utlänningar är bra på många sätt inte bara i idrott även det är där dom visar att dom är duktiga och vill träna

Ingen aning om hur du kommit fram till detta, känner mig inte träffad!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev knasen:

 

Gå på sängen med dig svammelpelle!

Du gillar inte att nån har en annan åsikt än dej, då blir det svammelpelle, konstigt ni gillar inte invandrare men om dom är duktiga på spela hockey eller fotboll då är dom vä

rlds bäst Snacka om dubbelmoral

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
5 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gillar inte att nån har en annan åsikt än dej, då blir det svammelpelle, konstigt ni gillar inte invandrare men om dom är duktiga på spela hockey eller fotboll då är dom vä

rlds bäst Snacka om dubbelmoral

 

Det är nog inte riktigt rätt tråd att försöka förklara sådant för en imbecill. Ta upp saken i älgtråden så lovar jag att du ska få ett svar, men det blir nog först imorgon då det är dags för mig att gå på sängen...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev knasen:

 

Det är nog inte riktigt rätt tråd att försöka förklara sådant för en imbecill. Ta upp saken i älgtråden så lovar jag att du ska få ett svar, men det blir nog först imorgon då det är dags för mig att gå på sängen...

Du har ju lärt dej en viktig sak, gå på sängen, god natt

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Boa52:

90 % procent som skriver här gillar inte invandrare utom när det gagnar er själv i te.x fotboll eller hocky där halva laget inte är " svenskar" det vet ni varför, svenskar är lata och orkar inte träna så dom platsar bland dom bästa

 

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Varför var det det, Ni gillar inte invandrare om det inte är till er fördel, ex fotboll eller hockey då får dom heta vad f-n som helst. Jag tycker många utlänningar är bra på många sätt inte bara i idrott även det är där dom visar att dom är duktiga och vill träna

 

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Du gillar inte att nån har en annan åsikt än dej, då blir det svammelpelle, konstigt ni gillar inte invandrare men om dom är duktiga på spela hockey eller fotboll då är dom vä

rlds bäst Snacka om dubbelmoral

 

Har absolut inget emot fotbollsspelare eller andra idrottsmän/kvinnor som kommer till Sverige för att arbeta, betala skatt och göra rätt för sig.

Undrar vad svenska staten får in i avgifter på en spelare som tjänar 150 000 kronor i månaden, jag vet inte, kanske noll kronor men du kanske vet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
11 timmar sedan, skrev Boa52:

90 % procent som skriver här gillar inte invandrare utom när det gagnar er själv i te.x fotboll eller hocky där halva laget inte är " svenskar" det vet ni varför, svenskar är lata och orkar inte träna så dom platsar bland dom bästa

Hej

Håller nog med dig om att utländska idrottsmän och kvinnor har lättare att bli accepterade och populära än andra utlänningar, men å andra sidan är dom flesta väl knappast bidragsberoende heller?

Tror att dom flesta som uttrycker sig negativt om utlänningar egentligen inte är rasister utan mer ser en fara i hur Sveriges s.k välfärd och våra liv kommer att påverkas ekonomiskt med tanke på ex.vis sjukvård, pension, pensionsålder, skola och allt annat vi har ansett som en näst intill gratis självklarhet tidigare.

Såg Göran Persson uttala sig om detta förra veckan och han var väldigt tydlig både om tiggeri och för hög invandring p.g.a en generös flyktingpolitik.

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Håller nog med dig om att utländska idrottsmän och kvinnor har lättare att bli accepterade och populära än andra utlänningar, men å andra sidan är dom flesta väl knappast bidragsberoende heller?

Tror att dom flesta som uttrycker sig negativt om utlänningar egentligen inte är rasister utan mer ser en fara i hur Sveriges s.k välfärd och våra liv kommer att påverkas ekonomiskt med tanke på ex.vis sjukvård, pension, pensionsålder, skola och allt annat vi har ansett som en näst intill gratis självklarhet tidigare.

Såg Göran Persson uttala sig om detta förra veckan och han var väldigt tydlig både om tiggeri och för hög invandring p.g.a en generös flyktingpolitik.

Med vänlig hälsning isan lover

Saknar en Göran Persson i dagens politik. I dagsläget är det bara en jävla massa mesiga velpellar utan kraft.

Link to comment
Dela på andra sajter

AJ AJ nu blev det politik i denna emenenta tråd,ska ta mig till utvisningsbåset :big_smile:

Heja Norrköping, stolta serieledare och Svenska mästare.

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Boa52:

90 % procent som skriver här gillar inte invandrare utom när det gagnar er själv i te.x fotboll eller hocky där halva laget inte är " svenskar" det vet ni varför, svenskar är lata och orkar inte träna så dom platsar bland dom bästa

 

Nu ska det inte vara politik i denna tråd, men synnerligen korkat o tro att folk på ett forum som detta i överlag ogillar invandrare.

 

Förövrigt så är det trist att fotbollen förstörs av rötägg, och så kommer det att förbli så länge det är tillåtet att vara maskerad.

Såg bilder fån svinen från Hammarby som var helmaskerade och där inte annat är för att jävlas, skicka idi*terna år helvete och livstidsbanna de som drar på sig en rånarhuva under en fotbollsmatch!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
7 timmar sedan, skrev kenneth073:

AJ AJ nu blev det politik i denna emenenta tråd,ska ta mig till utvisningsbåset :big_smile:

Heja Norrköping, stolta serieledare och Svenska mästare.

Hej

Samma här, rött kort, heja Blåvitt trots fadäsen och 3 tappade poäng.

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Samma här, rött kort, heja Blåvitt trots fadäsen och 3 tappade poäng.

Med vänlig hälsning isan lover

Tragiskt att ett fåtal personer kan förstöra så, nu lär ni väl skylla på det i år om nu kommer ett par pinnar efter IFK Norrköping ingen.......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Tragiskt att ett fåtal personer kan förstöra så, nu lär ni väl skylla på det i år om nu kommer ett par pinnar efter IFK Norrköping ingen.......

Andra och tredjeplatsen är inget att bråka om!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
3 minuter sedan, skrev conservator:

Andra och tredjeplatsen är inget att bråka om!

Ja ni får väl vara glada om ni tangerar fjolåret 555555

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
9 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Ja ni får väl vara glada om ni tangerar fjolåret 555555

Du inser säkert också att ett floppår som det inte kommer att upprepas, trots CL deltagande

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev conservator:

Du inser säkert också att ett floppår som det inte kommer att upprepas, trots CL deltagande

Deltog ja, ......me var liksom liiiiiiite fööör stora kläder där :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev conservator:

Andra och tredjeplatsen är inget att bråka om!

ja ni har ju filmstjärnan Rosenberg, och sen får ni nog 3 poäng

och tre plusmål gratis efter matchen mot Göteborg.

Ni kommer säkert att behöva dom om ni ska ta förstaplatsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
17 minuter sedan, skrev Soengsang:

Deltog ja, ......me var liksom liiiiiiite fööör stora kläder där :)

Bara att kvala in var en bedrift, sedan så var det lite knepigt motstånd i gruppen men trots att avslutningen blev som den blev så får man komma ihåg att inledningsvis så bjöd

de upp ganska bra mot både PSG o Madrid och dessutom en vinst mot Shakhtar med sig + lite lön för mödan :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
19 minuter sedan, skrev möljis:

ja ni har ju filmstjärnan Rosenberg, och sen får ni nog 3 poäng

och tre plusmål gratis efter matchen mot Göteborg.

Ni kommer säkert att behöva dom om ni ska ta förstaplatsen.

Inte så bitter det är bara fotboll, ni har fått två chanser i år och det har resulterat i 0 poäng :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev conservator:

Bara att kvala in var en bedrift, sedan så var det lite knepigt motstånd i gruppen men trots att avslutningen blev som den blev så får man komma ihåg att inledningsvis så bjöd

de upp ganska bra mot både PSG o Madrid och dessutom en vinst mot Shakhtar med sig + lite lön för mödan :-)

 

Hahaha nu låter som som Alm, "vi gjorde en bra match även om vi inte van" varför tycka fotboll är bra om man inte vinner, man ska aldrig vara nöjd med annat än att vinna, det e liksom det som det går ut på.

Inse att MFF inte hade något att hämta i CL:s slutspel, de blev förnedrade i alla matcher.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 minut sedan, skrev Soengsang:

 

Hahaha nu låter som som Alm, "vi gjorde en bra match även om vi inte van" varför tycka fotboll är bra om man inte vinner, man ska aldrig vara nöjd med annat än att vinna, det e liksom det som det går ut på.

Inse att MFF inte hade något att hämta i CL:s slutspel, de blev förnedrade i alla matcher.

Är aldrig nöjd om det inte blir en vinst men man måste kunna granska en förlust på ett korret sätt för att vinna nästa match, alla matcher? det blev ju trots allt en vinst.

Avslutande matcherna ger jag dock inte något för då hade luften helt gått ur, tyvärr!

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev conservator:

Inte så bitter det är bara fotboll, ni har fått två chanser i år och det har resulterat i 0 poäng :-)

Jag är inte ett dugg bitter, jag tycker det är så skoj att läsa tabellen idag, Mitt hjärtas lag etta

och mitt hjärtas andra lag tvåa....

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
13 minuter sedan, skrev möljis:

Jag är inte ett dugg bitter, jag tycker det är så skoj att läsa tabellen idag, Mitt hjärtas lag etta

och mitt hjärtas andra lag tvåa....

Härligt bara njut!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...