Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

Har man ett gnagarproblem kan man strunta i Anticimex, skicka dem till Parken istället:big_smile:

3-1!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Aik är totalt utspelade nu 5 eller 6-1 speglar matchen bättre än 3-1 .men inget är säkert.......

Heja Peking

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj ,mästarna spelar upp hela registret utan Kujovic och Bäckrot.

4-1  till Norrköping och det ska Aik vara glada för .

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
47 minuter sedan, skrev frogfish:

Har man ett gnagarproblem kan man strunta i Anticimex, skicka dem till Parken istället:big_smile:

3-1!

Du menar väl Östgötaporten?

Där är IFK obesegrade ännu så länge!

:14:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev GreenValley:

Du menar väl Östötaporten!

Där är IFK obesegrade ännu så länge!

:14:

Jag hade redan svårt för "Nya Parken". Östgötaporten vägrar jag använda. För oss som stampat den gamla mattan kommer det alltid vara Idrottsparken eller "Parken":big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Inte nog med att det blev förlust mot Falkenberg, David Mitov Nilsson är borta resten av säsongen p g a brutet skenben.

 

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Lider med honom, men lika säker som han var ifjol har han ju inte varit i år, varvat kanonräddningar med riktiga tavlor.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte nog med att det blev förlust mot Falkenberg, David Mitov Nilsson är borta resten av säsongen p g a brutet skenben.

 

Ja det var verkligen skit.

Kan bli så det är o sikta på att hönga kvar i år?

Snart försvinner Janne, och frågan är hur det blir med Florén då, han har gjort ett jättejobb också som andre tränare.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev GreenValley:

Inte nog med att det blev förlust mot Falkenberg, David Mitov Nilsson är borta resten av säsongen p g a brutet skenben.

 

En klassisk snok. Först kanonspel mot ett (förmodat) topplag, sen uppskrivna i pressen med efterkommande hybris, därefter torsk mot ett (förmodat) bottenlag. Historien har en förmåga att upprepa sig.......

Men nu är det nya tag mot bröderna från Söder:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Snart dags att sätta sig på cykeln, i klassiskt aprilväder, med adress Behrn Arena. De svartvita eleganterna tar sig an de långrandiga, i dubbel bemärkelse. Örebro SK - IFK Göteborg!   

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbar seger i det kalla vädret.Tyckte inte spelet värmde speciellt mycket heller men 3 poäng blev det.Nu kan inte Peter Dahl håna mig längre för nu är vi före Hammarby :clapping::party:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
51 minuter sedan, skrev måne:

Underbar seger i det kalla vädret.Tyckte inte spelet värmde speciellt mycket heller men 3 poäng blev det.Nu kan inte Peter Dahl håna mig längre för nu är vi före Hammarby :clapping::party:

Ja och så kommer ni förbli,fint inhopp

Link to comment
Dela på andra sajter

Ordningen är återställd. Det räcker inte ens att skicka in sina huligansupportrar för att störa mästarna:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
10 minuter sedan, skrev frogfish:

Ordningen är återställd. Det räcker inte ens att skicka in sina huligansupportrar för att störa mästarna:big_smile:

Såna där ska man bunta ihop 13 på dussinet och slänga i Bråviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att instämma ,c-more öste beröm över Norrköping(utan Kujocic bl.a.) och tyckte att dom var Sveriges bästa lag för närvarande.

Grämer mig dock för förkusten borta mot Falkenberg men alla verkar slå alla så,,,

Peking mot Guld igen?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
14 minuter sedan, skrev kenneth073:

Bara att instämma ,c-more öste beröm över Norrköping(utan Kujocic bl.a.) och tyckte att dom var Sveriges bästa lag för närvarande.

Grämer mig dock för förkusten borta mot Falkenberg men alla verkar slå alla så,,,

Peking mot Guld igen?

 

C-more svamlar ibland, visst är Norrköping bra men det bästa laget mötte de i första omgången och det lär vara detta lag som tar sitt 4:e guld på 2010.talet

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

C-more svamlar ibland, visst är Norrköping bra men det bästa laget mötte de i första omgången och det lär vara detta lag som tar sitt 4:e guld på 2010.talet

Inte alls omöjligt att de är så men ni ska möta oss på bortaplan också ,förhoppningsvis med en domare som kan skilja på vad som är straff eller ej.

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 minut sedan, skrev kenneth073:

Inte alls omöjligt att de är så men ni ska möta oss på bortaplan också ,förhoppningsvis med en domare som kan skilja på vad som straff eller ej.

Visst är det så och det ska bedömmas om det är hands eller offside etc. etc. synd att returen sker på en balkongmatta bara annars så ser jag fram emot den :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Där ska det spelas champions League ,kval till att börja med.

Blir nog svårt att kopiera Malmös bedrift att vinna kvalet men men ..

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
5 minuter sedan, skrev conservator:

Visst är det så och det ska bedömmas om det är hands eller offside etc. etc. synd att returen sker på en balkongmatta bara annars så ser jag fram emot den :-)

Underlaget i Malmö har väl inte direkt fått toppbetyg av gästerna denna säsong?

För att inte tala om potatisåkern i Falkenberg.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
6 minuter sedan, skrev GreenValley:

Underlaget i Malmö har väl inte direkt fått toppbetyg av gästerna denna säsong?

För att inte tala om potatisåkern i Falkenberg.

Den är såklart inte så bra som man kan önska ännu men den officiella kritikern är ytterligare en plastmatteinnehavare

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
9 minuter sedan, skrev kenneth073:

Där ska det spelas champions League ,kval till att börja med.

Blir nog svårt att kopiera Malmös bedrift att vinna kvalet men men ..

Skulle de dock lyckas med att kvala in får de då spela på konstgräs? (ingen ironi utan en ärlig fråga)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mitt kära ÖSK ligger före Hammarby.trots en match mindre spelad :clapping: Det du :nyam:Peter Dahl

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...