Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

kenneth073
41 minuter sedan, skrev måne:

Är jätteproblem med parkering men kanske på Engelbrektsgatan 2 minuters promenad till arenan

PS parkera direkt vid 13-tiden så ordnar det sig :14:

Låter bra det

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator

Hörde att Herr Knas var lite deppig idag, har det gått över? :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan vad Örebro dundrar på, @måne o mille kan nog ana stordåd i år, kul!

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Satan vad Örebro dundrar på, @måne o mille kan nog ana stordåd i år, kul!

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Roger Sandberg blir nog #2 bland tränarna som blir arbetslös.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en medioker första halvlek vaknade MITT kära ÖSK till ordentligt och 4-0 är ju imponerande siffror,tycker dock lite synd om Gävle som hade flest chanser till mål i första men allt gick stolpe ut idag.Jag känner igen det från förra årets vårsäsong.Nu är VI med där uppe och även de egengjorda målen går åt rätt håll.:14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och på söndag så gäller det att bita i när suveräna Norrköping gästar oss på Behrn Arena,en skalp där och vi kan börja hoppas på under-

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Satan vad Örebro dundrar på, @måne o mille kan nog ana stordåd i år, kul!

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Jag lova dej att inte gå in på den här tråden men hur kan ni spela eller skriva som små barn, när fotbollen i Sverige och europa är mera korrupt än in thailands vardags liv. Väx upp pojkar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lova dej att inte gå in på den här tråden men hur kan ni spela eller skriva som små barn, när fotbollen i Sverige och europa är mera korrupt än in thailands vardags liv. Väx upp pojkar

Men knip på dig din dåre.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Men knip på dig din dåre.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Okej men inser du inte att det ni snackar om är bara skit. Ni erkänner inte att fotbollen är korrupt och inte den sport som man vill ha, bara pengar. ni sörläningar tycker det är bra. tok gubbar gå och skrik på era  fans med 8 öl innan för västen ni, tur vi tänker annorlunda här uppe, i Sverige .Ser du inte TV Kanske därför ni inte vet nåt

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Okej men inser du inte att det ni snackar om är bara skit. Ni erkänner inte att fotbollen är korrupt och inte den sport som man vill ha, bara pengar. ni sörläningar tycker det är bra. tok gubbar gå och skrik på era  fans med 8 öl innan för västen ni, tur vi tänker annorlunda här uppe, i Sverige .Ser du inte TV Kanske därför ni inte vet nåt

Dom visade ju på Tv och gubbarna drack bara öl tror inte dom brydde sej så mycke om matchen

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag lova dej att inte gå in på den här tråden men hur kan ni spela eller skriva som små barn, när fotbollen i Sverige och europa är mera korrupt än in thailands vardags liv. Väx upp pojkar

Fotboll är kul att engagera sig i, ditt div 3 spel uppe i Norrland kanske inte räcker till för att förstå hur kul det kan vara! Väx upp nu och hitta glädjen! Allsvenskan just nu har ett stort antal följare och intresset är större än det har vart  på många år!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Okej men inser du inte att det ni snackar om är bara skit. Ni erkänner inte att fotbollen är korrupt och inte den sport som man vill ha, bara pengar. ni sörläningar tycker det är bra. tok gubbar gå och skrik på era  fans med 8 öl innan för västen ni, tur vi tänker annorlunda här uppe, i Sverige .Ser du inte TV Kanske därför ni inte vet nåt

Merparten av de som går på arenaidrott gör det av intresse,att ni däruppe måste supa för att se idrott får stå för dig.Norrland har många stolta idrottslag i många idrotter och vore alla supporters som dig så vore idrotten död.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej men inser du inte att det ni snackar om är bara skit. Ni erkänner inte att fotbollen är korrupt och inte den sport som man vill ha, bara pengar. ni sörläningar tycker det är bra. tok gubbar gå och skrik på era  fans med 8 öl innan för västen ni, tur vi tänker annorlunda här uppe, i Sverige .Ser du inte TV Kanske därför ni inte vet nåt

Lär dig o skriva.

Mina barn skriver bättre än dig din flane.

Sen kan du visa någorlunda förstånd i din skrumpna ärthjärna o tramsa i någon annan tråd.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hua ,, började att skriva länge om vårt tidiga föreningsliv i Sverige och våra ungdomar och ledare  från 40 talet o tills nu , Men kom på fan vad sysslar jag med, Boa kommer säkert med någon skitdålig kommentar ,,, så , Öppnar en öl o går in på andra intressanta sider på nätet

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Och på söndag så gäller det att bita i när suveräna Norrköping gästar oss på Behrn Arena,en skalp där och vi kan börja hoppas på under-

Ja, det blir en tuff match för mina favoriter. ÖSK är jäkla bra, och jag skulle vara nöjd med en pinne.

Men jag fruktar det värsta. I det här läget håller jag dock benhårt på IFK, även om ÖSK är mitt favoritlag nr. 2

ÖSK blir farliga i år, jag tycker det är skoj att vi landsortslag håller till i toppen, det är inte bara Stockholm, Göteborg och Malmö

i täten längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blir en tuff match för mina favoriter. ÖSK är jäkla bra, och jag skulle vara nöjd med en pinne.

Men jag fruktar det värsta. I det här läget håller jag dock benhårt på IFK, även om ÖSK är mitt favoritlag nr. 2

ÖSK blir farliga i år, jag tycker det är skoj att vi landsortslag håller till i toppen, det är inte bara Stockholm, Göteborg och Malmö

i täten längre.

Kan bli en folkfest.

Två fina lag, i princip ett derby.

Dessa lag har fina suportrar, som kommer för att ha roligt, stödja sitt eget lag och se fotboll, till skildnad mot vissa andra lags suportrar.

Spela mot Stockholmslagen är inte roligt längre, deras sk. suportrar(iaf en stor klick av dem) stjälper ju tom. sina egna lag numera.[emoji84] [emoji84] [emoji84]

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

"Vi accepterar vad som än beslutas" I dagens tidning kan man läsa att IFK Göteborg överklagar 0-3 beslutet i skandalmatchen :-)

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

 

Kan bli en folkfest.

 

Två fina lag, i princip ett derby.

 

Dessa lag har fina suportrar, som kommer för att ha roligt, stödja sitt eget lag och se fotboll, till skildnad mot vissa andra lags suportrar.

 

Spela mot Stockholmslagen är inte roligt längre, deras sk. suportrar(iaf en stor klick av dem) stjälper ju tom. sina egna lag numera.emoji84.pngemoji84.pngemoji84.png

 

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Så jäkla gott det var.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Så jäkla gott det var.

5555555

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det är länge sedan 33:an la in den aktuella serietabellen! :crazy:

Inte Knasen heller trots en fråga om hur han mådde :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
15 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det är länge sedan 33:an la in den aktuella serietabellen! :crazy:

Här kommer den hoppas Peking håller hela vägen

Screenshot_2016-05-20-14-45-59.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
5 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

 

Kan bli en folkfest.

 

Två fina lag, i princip ett derby.

 

Dessa lag har fina suportrar, som kommer för att ha roligt, stödja sitt eget lag och se fotboll, till skildnad mot vissa andra lags suportrar.

 

Spela mot Stockholmslagen är inte roligt längre, deras sk. suportrar(iaf en stor klick av dem) stjälper ju tom. sina egna lag numera.emoji84.pngemoji84.pngemoji84.png

 

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Märks att du inte varit på fotboll på länge ,Pekings klack är inga duvungar om du trodde det 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
15 minuter sedan, skrev conservator:

Inte Knasen heller trots en fråga om hur han mådde :-)

Både jag och knasen mår bra 

Link to comment
Dela på andra sajter

Märks att du inte varit på fotboll på länge ,Pekings klack är inga duvungar om du trodde det 

Hur många matcher har de fått stoppade, eller försenade de sista åren??

Ingen min vän!

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...