Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

37 minuter sedan, skrev kenneth073:

Du har helt rätt.Men ni har ju på pappret det klart bästa laget men tror inte att er tränare är rätta mannen.

Är själv orolig hur det kommer gå för Peking efter em.

Tränaren blir vi ju av med.

Traustasson.Kujovic är väl så gott som förlorade och Nyman och Wahlkvist blir nog svåra stt behålla.

Oavsett så lycka till och må bästa laget vinna 

 

 

Vem tar över efter Janne?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu börjar vandringen mot matcharenan och försnacket på plats.F-n va nervös jag är,gamla gubben:buba:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
45 minuter sedan, skrev måne:

Vem tar över efter Janne?

Det är inte klart än.

Men det ryktas om Raineri från Leicester

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev kenneth073:

Det är inte klart än.

Men det ryktas om Raineri från Leicester

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2016/article22783791.ab

Han har fört Island till landets första fotbollsmästerskap någonsin.

Men efter sommarens EM-slutspel slutar Lars Lagerbäck som förbundskapten.

– Det har varit ett väldigt svårt beslut, säger han vid en presskonferens där han presenterade den isländska EM-truppen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
4 timmar sedan, skrev conservator:

Ja gratis var det ju inte, ser mer premiären mot Norrköping som gratis för den var lite för enkel :-)

 

Med lite fusk o skådespeleri går det mesta...... ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
7 minuter sedan, skrev hamnoi:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2016/article22783791.ab

Han har fört Island till landets första fotbollsmästerskap någonsin.

Men efter sommarens EM-slutspel slutar Lars Lagerbäck som förbundskapten.

– Det har varit ett väldigt svårt beslut, säger han vid en presskonferens där han presenterade den isländska EM-truppen.

Oki.Ska han ta över blåvitt tror du ?

Verkar som han har gjort sitt och går i pension

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är rolig ni fotbolls älskare, vi förlora för att, domaren var dålig, tränaren är dålig hur många av er har spelat fotboll och allting är nån annas fel. Sitta och skrika på nån läktare är ni inte kloka gamla människor. Jag har spela både fotboll div 3 och hockey i mitt liv men sitta och skrika som en idi*t Blah Det finns så mycket annat att göra

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni är rolig ni fotbolls älskare, vi förlora för att, domaren var dålig, tränaren är dålig hur många av er har spelat fotboll och allting är nån annas fel. Sitta och skrika på nån läktare är ni inte kloka gamla människor. Jag har spela både fotboll div 3 och hockey i mitt liv men sitta och skrika som en idi*t Blah Det finns så mycket annat att göra

Gå på sängen . 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev kenneth073:

Oki.Ska han ta över blåvitt tror du ?

Verkar som han har gjort sitt och går i pension

 

Hade inte haft något emot honom i Blåvitt, hellre än Roar som har ryktats till er ivf:waaaht:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Roar är nog inte nr 1.

Själv hoppas jag på någon bakom janne andersson ska ta över .

Btw strongt av er stt komma igen och köra över Gefle borta 

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
1 minut sedan, skrev GreenValley:

Det är väl inte Roar utan Per Joar det ryktas om?

Precis 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev kenneth073:

Gå på sängen .

Du har inget annat att skriva men visst är det konstigt att vuxna människor står och skriker på en fotbolls match eller hockey och talar om hur dålig domaren, spelaren är eller tränaren

varför lägger ni inte ner er tid på frun, barnen eller huset. Konstiga gubbar

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
8 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har inget annat att skriva men visst är det konstigt att vuxna människor står och skriker på en fotbolls match eller hockey och talar om hur dålig domaren, spelaren är eller tränaren

varför lägger ni inte ner er tid på frun, barnen eller huset. Konstiga gubbar

 

Vad tror du elitidrotten varit utan supporters och hängivna fans?

Sen att vissa spelar korpfotboll i urskogen är ju ett pittoreskt inslag faunan där kan jag tänka mig ;)

 

Och ska jag ha kvalitetstid med frugan så får jag hänga med på match :)

10599351_209628155874197_5681639239710155814_n.jpg

12688311_10153906035302010_7904405448013774467_n.jpg

13808_10153090605737010_810417789027719922_n.jpg

12742624_10153918442127010_6091474765283285757_n.jpg

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Vad tror du elitidrotten varit utan supporters och hängivna fans?

Sen att vissa spelar korpfotboll i urskogen är ju ett pittoreskt inslag faunan där kan jag tänka mig ;)

Okej ok vad ger elitidrotten en massa " folk " som inte jobbar ett skit, titta på mästarnas mästare några av kan ju knappt äta själv. div tre är väl inte korpen även om jag spelat där också. Korp hocky var nästan elit vi träna tre ggr i veckan i Is ladan, vi hade också med spelare från björklöven dom var inte bättre, nu pratar jag om när dom vann Sm

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Okej ok vad ger elitidrotten en massa " folk " som inte jobbar ett skit, titta på mästarnas mästare några av kan ju knappt äta själv. div tre är väl inte korpen även om jag spelat där också. Korp hocky var nästan elit vi träna tre ggr i veckan i Is ladan, vi hade också med spelare från björklöven dom var inte bättre, nu pratar jag om när dom vann Sm

 

Ähhh nu förstår jag inte hur du tänker, ser du inte spänning och underhållning i idrott på hög nivå?

 

Alla kan inte nöja sig med att gå på sängen, vissa gillar fiske, vissa motorer, vissa RC-flyg etc etc.....är folks olika intressen något som stör dig?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Ähhh nu förstår jag inte hur du tänker, ser du inte spänning och underhållning i idrott på hög nivå?

 

Alla kan inte nöja sig med att gå på sängen, vissa gillar fiske, vissa motorer, vissa RC-flyg etc etc.....är folks olika intressen något som stör dig?

Nä det är inte det som " stör" mej det är ja vet inte hur jag ska säga, det är att många har bara fotboll eller nån idrott i skallen, ta hand om familjen istället det försöker jag göra

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä det är inte det som " stör" mej det är ja vet inte hur jag ska säga, det är att många har bara fotboll eller nån idrott i skallen, ta hand om familjen istället det försöker jag göra

Och som jag skrev förut dom stackars elit idrottare antingen är dom slut i kroppen eller i huvudet för att du och jag ska titta på. Sen får vi betala sjuk pension för dom stackare hela livet. Inte klokt

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja,städat av "järnkaminerna"  med 2-1, gött!!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Såja,städat av "järnkaminerna"  med 2-1, gött!!

Men det blev ett o annat blåöga ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sissådär en Ravelli Hand i sista minuten ÖSK Go Go Go

20160509_195541.jpg

20160509_195545.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en usel fotbollsmatch så bärgade vi 3 poäng iaf.Den största behållningen var Hammarbys fans,trogna fans som visade hur man beter sig på läktarna:great:Vår målvakt räddade Kennedys straff i sista minuten(pust).Nu blir det tungt i nästa hemmamatch mot Elfsborg,jag tror halva vårt lag blev skadade idag.Och vårt försvar läcker som ett soll men vad gör det när vi gör fler än vi släpper in ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev conservator:

Ja gratis var det ju inte, ser mer premiären mot Norrköping som gratis för den var lite för enkel :-)

som 33:an skriver, ni vann ju tack vare fuskenberg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...