Jump to content
IGNORERAD

Jag får vara ärlig med er nu, och hoppas tips/råd


Oden

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev borje222:

Tjeckien rekommenderas...Då kanske du träffar några gamla polare...

 

borje222

Ja vem vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 292
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Oden

    53

  • Sam sip sam

    15

  • evert 1

    15

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oden, det finns många "bilolyckor", men de har fötts och växt upp, blivit bra personer av dem också. Nog mer än vad man kan säga om Oden.:canny:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev evert 1:

Oden, det finns många "bilolyckor", men de har fötts och växt upp, blivit bra personer av dem också. Nog mer än vad man kan säga om Oden.:canny:

Så nu, trotts att du inte känner mig, så är jag ingen bra person menar du ? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
1 timme sedan, skrev Oden:

Bilolycka ! hört talas om sånt ?

 

Sorglig figur.

 

Ja du har nu påstått ett par gånger att du varit med om en bilolycka men med tanke på hur många inlägg du nu producerat här under kort tid så verkar du ändå vara produktiv nog för att klara ett enklara jobb som inte innebär kroppsarbete. Mitt råd blir därför, sök dig ett jobb och ge fan i att belasta oss skattebetalare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du BTT, visserligen gjorde du bort dig lite med "Den största forumträffen" men så allvarligt var det ju faktiskt inte att du skulle behöva fly landet för det. Fast å andra sidan så skulle det ju vara kul för dig att faktiskt få uppleva Thailand på riktigt för en gångs skull...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev knasen:

 

Ja du har nu påstått ett par gånger att du varit med om en bilolycka men med tanke på hur många inlägg du nu producerat här under kort tid så verkar du ändå vara produktiv nog för att klara ett enklara jobb som inte innebär kroppsarbete. Mitt råd blir därför, sök dig ett jobb och ge fan i att belasta oss skattebetalare!

Hen skulle kanske kunna bli skrivbordspolis...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev knasen:

 

Ja du har nu påstått ett par gånger att du varit med om en bilolycka men med tanke på hur många inlägg du nu producerat här under kort tid så verkar du ändå vara produktiv nog för att klara ett enklara jobb som inte innebär kroppsarbete. Mitt råd blir därför, sök dig ett jobb och ge fan i att belasta oss skattebetalare!

 

Har han problem med knäna?

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bli en lååååååååååååång tråd detta!:morgon:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Härligt med långa trådar. Speciellt om viktiga saker.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Oden skulle kunna lägga alla kort på bordet.

Nu tror ingen riktigt på din historia.

Du har en längre tid varit inne på FB, försökt få sympati för dina fobier, även där tvivlar folk på dig och dina falsarier.

Handen på hjärtat, vad är det för fel på dig, förutom att du är arbetsskygg.

Vad pysslade du med innan den s.k. trafikolyckan?

Är det mer än att din knarkarkompis lånade din dator + blev frihetsberövad. 

Att du inbillar dig en massa är vi alla fullt medvetna om, ville verkligen någon dig illa hade du redan haft en ståplats i Göta Älv.

Så pass aktiv som du är bakom tangentbordet finns det inget som hindrar dig från ett lättare kontorsarbete.

Kanske skicka ett meddelande till arbetsförmedlingen i Västra Götalands län. Information om att du är en hejare på datorer, då spelar det ingen roll om du t.o.m är rullstolsburen - de ordnar säkert en praktikplats.

Bryt ihop och kom igen. Finns massor som har det betydligt värre än vad du har det utan att oja sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Benriach:

Hen skulle kanske kunna bli skrivbordspolis...

 

Moderator på ett forum kanske.....

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Moderator på ett forum kanske.....

Kanske är det redan... på MPR tex... Man vet ju inte...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
On 2016-03-28 at 00:54, skrev GreenValley:

Det här är ju fanimej roligare än när SLU var som mest aktiv.

 

SLU spelar i en division för sig och att ens jämföra honom med en sån här halvfigur-svamlare är ju en ren hädelse. 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev knasen:

 

SLU spelar i en division för sig och att ens jämföra honom med en sån här halvfigur-svamlare är ju en ren hädelse. 

Du gör iaf rätt för ditt användar namn!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Oden:

Du gör iaf rätt för ditt användar namn!

Det kan man inte säga om ditt användarnamn

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
58 minuter sedan, skrev Oden:

Du gör iaf rätt för ditt användar namn!

 

Tur att någon gör det då..

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd om den patetiska halvfigur det handlar om.

Fantiserar om att få inresetillstånd i Thailand, leva på en snygg thaitjej, äta västerländsk mat, mestadels bestående av nötkött, helst älg.

Bagaget som består av brustna illusioner gör historien ännu mer deprimerande.

Räddningen kan bli om trådskaparen uppger ett kontonummer dit vi kan sända allmosor.

Trådskaparen ber om hjälp, dock något för stolt för att säga det rent ut.

Jag själv skulle mer än gärna hjälpa dig, tala bara om hur.

Håller också med om att det är ett djävla samhälle du nu lever i, vägen bort är troligtvis ditt enda alternativ.

Har man en gång kommit på kant mot samhället är det kört = bara rymma fältet.

Har sprungit på västerlänningar lite varstans i Thailand, några som slagit sig ned på obestämd tid bl.a hos meofolket, de har verkat trivas där.

En beteltuggande meokvinna vore kanske inte helt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Histrionisk personlighetsstörning/mytomani och dess symptom borde googlas närmare av Oden.

 

Oden även om du inte tror på något annat än din "sanning" vore det nog lämpligt att ändå kontakta den psykiatriska sjukvården, finns ju inget att förlora och bra mycket bättre än att bli mördad av svensk polis iaf. De är sannolikt de enda som har möjligheten att rädda dig ur din situation. 

 

/ SatanG

 

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt är det inte alls otroligt att det förkommer viss span på Oden.

En person som har aktivitetsersättning och eventuellt senare kanske ska beviljas full sjukersättning vill gärna FK har koll på hur begränsad till arbete personen i fråga är.

Denna undersökning förekommer - ja, olika personer utses för att göra detta, inte sälla poliser på fritid tar sådana uppdrag.

Oden kan m.a.o. ha helt rätt i sina misstankar. Har dock Oden rent mjöl i påsen har han inget att oroa sig för, bara se tiden an.

Har däremot Oden haft samröre med kriminella kan även andra ha intresse för Odens (väl)befinnande.

Oden lär ALDRIG få någon bekräftelse på att han varit utsatt eller är för någon kontroll, oberoende vem han vänder sig till.

Detta kanske inte direkt lugnar Oden men varför inte göra ett läkarbesök och redogöra hur Odens just nu känner sig och för sina misstankar/tankegångar.

Läkarna har tystnadsplikt vilket innebär att det för Odens räkning är helt ofarligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske Buddistmunk kan vara nåt, jag har träffat några Europeer och 1 Amerikan som valt Tempellivet.

 

En fransman på ett tempel i Bangkok berättade att han varit munk i det templet i 35år (är han kvar så är det mer än 40 år nu), han trivdes med det lugna livet.

Inga utgifter alls, bara lite osäker på om det serverades nötkött där, men det gjorde det säkert, jag skulle kunna kolla men orkar inte.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite som att försvaret har alla med ryska namn som bor i Sverige i sitt hemliga register! Men frågar man dom så finns inte detta register!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev evert 1:

För övrigt är det inte alls otroligt att det förkommer viss span på Oden.

En person som har aktivitetsersättning och eventuellt senare kanske ska beviljas full sjukersättning vill gärna FK har koll på hur begränsad till arbete personen i fråga är.

Denna undersökning förekommer - ja, olika personer utses för att göra detta, inte sälla poliser på fritid tar sådana uppdrag.

Oden kan m.a.o. ha helt rätt i sina misstankar. Har dock Oden rent mjöl i påsen har han inget att oroa sig för, bara se tiden an.

Har däremot Oden haft samröre med kriminella kan även andra ha intresse för Odens (väl)befinnande.

Oden lär ALDRIG få någon bekräftelse på att han varit utsatt eller är för någon kontroll, oberoende vem han vänder sig till.

Detta kanske inte direkt lugnar Oden men varför inte göra ett läkarbesök och redogöra hur Odens just nu känner sig och för sina misstankar/tankegångar.

Läkarna har tystnadsplikt vilket innebär att det för Odens räkning är helt ofarligt.

Jag hade gärna fyllt i dina frågor, men med tanke på kommentarerna som kommer i tråden, så är det ingen mening.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tommy:

Kanske Buddistmunk kan vara nåt, jag har träffat några Europeer och 1 Amerikan som valt Tempellivet.

 

En fransman på ett tempel i Bangkok berättade att han varit munk i det templet i 35år (är han kvar så är det mer än 40 år nu), han trivdes med det lugna livet.

Inga utgifter alls, bara lite osäker på om det serverades nötkött där, men det gjorde det säkert, jag skulle kunna kolla men orkar inte.

 

 

MVH Tommy

Ja absolut, bra tips men så var det detta med visum igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev audirs2:

Lite som att försvaret har alla med ryska namn som bor i Sverige i sitt hemliga register! Men frågar man dom så finns inte detta register!

gäääääsp!

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...