Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

Måndag igen och Karaoketajm på Harrys...kom och sjung med våran härliga Rose!

Hon börjar ca 8. DJ Partyzone fixar musikmixen runtikring...Välkomna!

 

59b5eff9a75bd_KaraokeRose.thumb.jpg.ac4602f878bad5986eaad5169964388f.jpg

 

59b5f0012553c_DJpartyzoneHarrys.jpg.e248eabc46aa4def85bfff3f13501463.jpg

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

150 baht för en khao Pad tycker jag nog är i dyraste laget.

 

Ingår det dricka då i det priset?

 

Dom flesta restauranger i Pattaya tar ca 80 baht för en tallrik Khao Pad.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

150 baht för en khao Pad tycker jag nog är i dyraste laget.

 

Ingår det dricka då i det priset?

 

Dom flesta restauranger i Pattaya tar ca 80 baht för en tallrik Khao Pad.

 

BTT

Att Du Orkar!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

150 baht för en khao Pad tycker jag nog är i dyraste laget.

 

Ingår det dricka då i det priset?

 

Dom flesta restauranger i Pattaya tar ca 80 baht för en tallrik Khao Pad.

 

BTT

Kan jag hålla med om.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

150 baht för en khao Pad tycker jag nog är i dyraste laget.
 
Ingår det dricka då i det priset?
 
Dom flesta restauranger i Pattaya tar ca 80 baht för en tallrik Khao Pad.
 
BTT
Harrys är ingen thairesturang. Dom flesta internationella restauranger och hotell i vår klass har ungefär samma priser på thaimat. Idén är inte att thaiare ska komma utan det är till för turister.
Ät på ett thaikök om du vill äta billigt, det gör jag!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 minuter sedan, skrev ragson:

Harrys är ingen thairesturang. Dom flesta internationella restauranger och hotell i vår klass har ungefär samma priser på thaimat. Idén är inte att thaiare ska komma utan det är till för turister.
Ät på ett thaikök om du vill äta billigt, det gör jag!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Är väl thai kockar/serveringspersonal till 99% kan jag tro... även thaikrogarna i sverige så är det nog 99%... ska vi byta ut dom mot svenska kockar?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Ja det måste suga otroligt, att sitta ensam hemma i pojklägenheten som sjukpensionär och se på internet hur folk tjänar pengar i Pattaya.

Det är faan inte rättvist! :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Bra att du känner så.

Då slipper man dig på Harrys.
Om du nu skulle få för dig att för första gången åka till Thailand......

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Haha...............prova att njuta lite av livet om du nu åker till Pattaya.

 

För 80B får du sitta själv på en gammal plaststol och svettas vare sig utan AC eller fläkt.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.
 
Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.
 
Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.
 
BTT


Du skulle inte heller lägga 140 Thb på en flygbiljett.
Boka rum kan du däremot, men inte betala.
Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

 

Skulle inte heller gå till Harrys och liknande ställen för att äta thaimat. Däremot brukar tanten vilja ha nåt att äta medans jag smaskar i mig någon god farangmat och då är det ju bra att dessa ställen även serverar thaimat. Nu vet vi ju att om du mot all förmodan någon gång skulle gå till ett ställe som Harrys och dessutom med damsällskap, så får hon för böveln betala sin mat själv med långsjalen hon just tjänat. Får väl för guds skull räcka med att du bjuder på sömntabletter..

Link to comment
Dela på andra sajter

11 hours ago, broder tuk tuk said:

150 baht för en khao Pad tycker jag nog är i dyraste laget.

 

Ingår det dricka då i det priset?

 

Dom flesta restauranger i Pattaya tar ca 80 baht för en tallrik Khao Pad.

 

BTT

 

Jag skulle inte heller lägga 150 Baht för en tisdagslunch, oavsett om det är Khao Pad eller något annat. Går jag ut "på lokal" en lördagskväll så kan jag inte bry mig mindre om en Khao Pad kostar 80, 150 eller 500 Baht. Delvis för att det är helt jävla ointressant men självklart också för att jag aldrig skulle få för mig att beställa en Khao Pad på lokal.

 

Jag blev lite hungrig när jag var ute och bärsade i Shanghai igår. Jag tog en tallrik nachos för motsvarande 200 spänn som jag garanterat kunde svängt ihop för 20 spänn själv eller så kunde jag traskat till 7/11 och köpt en macka för 15 spänn. När jag väl går ut gör jag det dock för att träffa folk och då spelar de extra pengarna extremt liten roll. Jag kunde ju också stannat på hotellrummet och druckit Tsingtao för 8 spänn burken istället för 80 spänn på puben men att faktiskt träffa människor på riktigt ibland ger en dimension som forumlivet inte riktigt klarar av. Du skulle kanske prova det.  

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Japp skulle aldrig falla mig in att lägga 140 baht+ dricka kanske 50 baht i Thailand när man kan äta samma rätt 25 meter längre bort på gatan.

 

Jag tycker ju personligen att enbart thailändare borde få laga och servera thaimat i Thailand.

 

Det suger när dessa giriga västerlänningar ska tjäna pengar på mindre vetande turister.

 

BTT

Tycker det suger mer, när snåla västerlänningar bara har råd att bjuda sin tirak på en nudelsoppa från 7/11...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev Knasen:

 

Skulle inte heller gå till Harrys och liknande ställen för att äta thaimat. Däremot brukar tanten vilja ha nåt att äta medans jag smaskar i mig någon god farangmat och då är det ju bra att dessa ställen även serverar thaimat. Nu vet vi ju att om du mot all förmodan någon gång skulle gå till ett ställe som Harrys och dessutom med damsällskap, så får hon för böveln betala sin mat själv med långsjalen hon just tjänat. Får väl för guds skull räcka med att du bjuder på sömntabletter..

 

Dom flesta thailändskor kan äta västerländsk mat med. Ex kan man bjuda på en club sandwich för halva priset.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Dom flesta thailändskor kan äta västerländsk mat med. Ex kan man bjuda på en club sandwich för halva priset.
 
BTT

Hur glad blir tjejen om det bara blir falang mat. Det borde du veta BTT som tillbringat så mycket tid LOS.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom flesta thailändskor kan äta västerländsk mat med. Ex kan man bjuda på en club sandwich för halva priset.

 

BTT

Det räcker väl med en nuddelsoppa för dem och de kan baske mig betala den själv...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom flesta thailändskor kan äta västerländsk mat med. Ex kan man bjuda på en club sandwich för halva priset.

 

BTT

På tal om okunniga turister. Nu är du inne på sånt som du uppenbarligen inte begriper.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 timmar sedan, skrev Pakusa:


Hur glad blir tjejen om det bara blir falang mat. Det borde du veta BTT som tillbringat så mycket tid LOS.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

 

Då kan man vänta med att köpa maten till tjejen tills senare när man kommer ut på gatan.

 

Dom flesta thailändskor är så ekonomiskt sinnade att dom begriper skillnaden mellan 140 baht och 60 baht. åtminstone dom jag stött på.

 

You can eat later when we go room har jag sagt åtskilliga gånger till massor av tjejer och det har aldrig varit några problem.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då kan man vänta med att köpa maten till tjejen tills senare när man kommer ut på gatan.

 

Dom flesta thailändskor är så ekonomiskt sinnade att dom begriper skillnaden mellan 140 baht och 60 baht. åtminstone dom jag stött på.

 

You can eat later when we go room har jag sagt åtskilliga gånger till massor av tjejer och det har aldrig varit några problem.

 

BTT

Ja det är ju trevligt när man går ut tillsammans på Lokal att sitta å titta på en Farang glufsar i sig & sen få en nudelsoppa på hemvägen????

En perfekt uteväll Tillsammans konstigt beteende kallar jag det!!!!;)

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då kan man vänta med att köpa maten till tjejen tills senare när man kommer ut på gatan.

 

Dom flesta thailändskor är så ekonomiskt sinnade att dom begriper skillnaden mellan 140 baht och 60 baht. åtminstone dom jag stött på.

 

You can eat later when we go room har jag sagt åtskilliga gånger till massor av tjejer och det har aldrig varit några problem.

 

BTT

Ja det där är ju charmigt att låta tjejen se på medan du äter farangmat för att sedan få köpa sitt thaislafs på gatan och äta det på rummet.

Du är ju helt makalös nog fan äter man tillsammans men sen kan man ju köpa med sig lite natt-slafs att ha på rummet som tillägg.

 

//Broskan

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Broskan:

Ja det där är ju charmigt att låta tjejen se på medan du äter farangmat för att sedan få köpa sitt thaislafs på gatan och äta det på rummet.

Du är ju helt makalös nog fan äter man tillsammans men sen kan man ju köpa med sig lite natt-slafs att ha på rummet som tillägg.

 

//Broskan

 

 

Natt-slafs?

Jaha, du menar typ dorre eller sömnpiller

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då kan man vänta med att köpa maten till tjejen tills senare när man kommer ut på gatan.

 

Dom flesta thailändskor är så ekonomiskt sinnade att dom begriper skillnaden mellan 140 baht och 60 baht. åtminstone dom jag stött på.

 

You can eat later when we go room har jag sagt åtskilliga gånger till massor av tjejer och det har aldrig varit några problem.

 

BTT

Cheap Charlie...... 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då kan man vänta med att köpa maten till tjejen tills senare när man kommer ut på gatan.

 

Dom flesta thailändskor är så ekonomiskt sinnade att dom begriper skillnaden mellan 140 baht och 60 baht. åtminstone dom jag stött på.

 

You can eat later when we go room har jag sagt åtskilliga gånger till massor av tjejer och det har aldrig varit några problem.

 

BTT

Ja det finns ju som sagt en anledning till att du är ensam..............

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...