frogfish Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 (ändrad) Verkar vara mkt upp och ner med servicegraden på stället. Själv hade jag ett trevligt besök där för ett par veckor sedan. Det var en hel del folk, men vi fick plats och menyer direkt, drickan kom snabbt därefter. Och sen var servitrisen snabbt tillbaka och tog våra beställningar (vi fick tom be om lite mer tid). Och maten kom även den fort, och var dessutom till belåtenhet, farangmat kan de. Så för lite balans i rapporteringen, det finns även de som har en trevlig upplevelse😀 Ändrades Februari 15, 2020 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 Till nästa reklamskylt Skriv Pre-book och inte Pree-book. Rätta mig om jag har fel. ////Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 (ändrad) Harrys verkar va lugnt nu i Pattaya. Vart förbi ett par gånger denna vecka för att tå en kaffe på mini café. Inte en levande själ skymtades på Harrys. Vickans i jomtien har iaf en del folk emellanåt. Ändrades December 18, 2020 av TheProdigy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Harrys sålt enligt en tidning 😉 https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/OQdKmV/olearys-koper-krisande-harrys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu