Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Den enkla förklaringen är väl att ägarna vill försöka tysta ner hela den trista historien.

 

Vilket dom ju inte kommer att lyckas med.

 

BTT

Att du med din historia som lögnare tar ställning för den ena sidan gör ju att alla som besitter någon form av sunt förnuft instinktivt tar parti för den andra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

19 timmar sedan, skrev wUThai:

Det är ju dom du lever för. Du är ju maniskt besatt av bägge två. Verkar vara dom som gör att just du stannar kvar på forumet... i stort sett enda gången du skriver nåt på MPR är när du ska gnälla på Stefan eller trollet BTT. 😁

Du verkar dock lite manisk besatt av vad och vilka inlägg jag väljer att kommentera. 😁

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Mankan saknar den fantasi och kreativitet som fordras för att kunna skapa något eget.

 

Han reagerar enbart instinktivt på vissa stimuli.  I detta faller Mina och Stefans inlägg.

 

Jag tror aldrig jag sett honom starta några trådar eller lägga in några bilder.

 

BTT

Ja du har ju faktiskt rätt i detta att jag inte lever i en fantasivärld som dig men jag har skapat mig en hyfsad verklighet som du förmodligen aldrig kommer i kontakt med. Angående att lägga in bilder så är det väl inte svårt att slå din nivå vilket jag även slagit med hästlängder för länge sen.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
37 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja du har ju faktiskt rätt i detta att jag inte lever i en fantasivärld som dig men jag har skapat mig en hyfsad verklighet som du förmodligen aldrig kommer i kontakt med. Angående att lägga in bilder så är det väl inte svårt att slå din nivå vilket jag även slagit med hästlängder för länge sen.

 

Jo jo du kan svänga dig bäst du vill men faktum kvarstår. Så fort jag eller Stefan skriver något så kommer du och gnäller över det.  På samma sätt som det finns personer på forumet som satt i system att ge minuskarma åt medlemmar dom inte tycker om.

Soensang bland annat som ger mig dålig karma oavsett vad jag skriver.

 

Det är trist med dessa stalkers på forumet men som överallt annars på olika forum så slipper man inte undan dessa terroriserande troll som skapar osämja och sprider dålig stämning på forumen.

 

Det häpnadsväckande med just Mai Pen rai är att dessa stalkers tycks ha fått frikort.

 

Inga åtgärder vidtas från moderatorernas sida.  Däremot om offren skriver något kritiskt om detta så blir det ofta varningar och avstängningar.

 

Min fråga till moderatorerna är:   Sanktionerar ni stalking och mobbning på forumet?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt när det blir så här o en restaurang blir uthängd,,Stefan gillade viss del av maten ,,Men drevet gick ändå ..O många hängde på , Mpr 2018  i ett nötskal.....Skärp er,,,,,   O ett Gott nytt år önskar jag er alla …………..

 

ps.. Kört  skånskt julbord de sista 20 åren så jag kan detta ,,,( så Harrys ge mig några kallskänkor en kock  o själv vill jag stå i skiten bara älskar det  så får ni ett Skånskt Julbord)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
10 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Jo jo du kan svänga dig bäst du vill men faktum kvarstår. Så fort jag eller Stefan skriver något så kommer du och gnäller över det.  På samma sätt som det finns personer på forumet som satt i system att ge minuskarma åt medlemmar dom inte tycker om.

Soensang bland annat som ger mig dålig karma oavsett vad jag skriver.

 

Det är trist med dessa stalkers på forumet men som överallt annars på olika forum så slipper man inte undan dessa terroriserande troll som skapar osämja och sprider dålig stämning på forumen.

 

Det häpnadsväckande med just Mai Pen rai är att dessa stalkers tycks ha fått frikort.

 

Inga åtgärder vidtas från moderatorernas sida.  Däremot om offren skriver något kritiskt om detta så blir det ofta varningar och avstängningar.

 

Min fråga till moderatorerna är:   Sanktionerar ni stalking och mobbning på forumet?

 

BTT

Se det som en ynnest att du är ens kvar på forumet. Fortsätt som du gör. Du kommer ju aldrig visa dig på en träff ändå.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo jo du kan svänga dig bäst du vill men faktum kvarstår. Så fort jag eller Stefan skriver något så kommer du och gnäller över det.  På samma sätt som det finns personer på forumet som satt i system att ge minuskarma åt medlemmar dom inte tycker om.

Soensang bland annat som ger mig dålig karma oavsett vad jag skriver.

 

Det är trist med dessa stalkers på forumet men som överallt annars på olika forum så slipper man inte undan dessa terroriserande troll som skapar osämja och sprider dålig stämning på forumen. 



  

Det häpnadsväckande med just Mai Pen rai är att dessa stalkers tycks ha fått frikort.

 

Inga åtgärder vidtas från moderatorernas sida.  Däremot om offren skriver något kritiskt om detta så blir det ofta varningar och avstängningar.

 

Min fråga till moderatorerna är:   Sanktionerar ni stalking och mobbning på forumet?

 

BTT

Det är trist med dessa stalkers på forumet men som överallt annars på olika forum så slipper man inte undan dessa terroriserande troll som skapar osämja och sprider dålig stämning på forumen. .

 

Ja du sa det själv ,,,

 

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev wavis:

Tråkigt när det blir så här o en restaurang blir uthängd,,Stefan gillade viss del av maten ,,Men drevet gick ändå ..O många hängde på , Mpr 2018  i ett nötskal.....Skärp er,,,,,   O ett Gott nytt år önskar jag er alla …………..

 

ps.. Kört  skånskt julbord de sista 20 åren så jag kan detta ,,,( så Harrys ge mig några kallskänkor en kock  o själv vill jag stå i skiten bara älskar det  så får ni ett Skånskt Julbord)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

Haha, vad hindrar dig om du kan det här?  när du nyktrar till imorgon kanske du inte är världsmästare på julbord längre :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Haha, vad hindrar dig om du kan det här?  när du nyktrar till imorgon kanske du inte är världsmästare på julbord längre :D 

Visst ge gärna  ha ha till mig  ,,Köper det ,, Men ,Inget som hindrar mig till det jag kan , O nykter e jag oftas men ser mig inte som en världsmästare som vissa gör ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ang svensk restauranger,såg att Scandic på Sukhumwit so i 22 Bkk annonsera om julbord.Dom har fått bra recensioner på sin mat.,någon som ätit där?

Har varit på Harrys 3,4 ggr o maten har varit ok ,men däremot personalen (1) var en katastrof sista gången jag varit där,fick menyn men sen var det viktigare att prata med en kompis än att ta beställningen,slutade med att jag gick därifrån o servitrisen vinkade adjö med ett leende .

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ca 1 timme sitter jag på Harrys och äter en planka.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev scorpio63:

Om ca 1 timme sitter jag på Harrys och äter en planka.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Du kanske sitter där om 1h men 2h innan du har plankan om man skall tro på senaste servicen enl MPR?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske sitter där om 1h men 2h innan du har plankan om man skall tro på senaste servicen enl MPR?
Rent skitsnack tycker jag. Jag har aldrig fått dålig service på Harrys. Mycket beror kanske på hur man själv uppför sig.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rent skitsnack tycker jag. Jag har aldrig fått dålig service på Harrys. Mycket beror kanske på hur man själv uppför sig.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Då ska vi se.
3 minuter efter vi satt oss kunde vi beställa planka, en minut senare kom bestick ock vatten. Maten kom efter totalt 32 minuter vilket man får se som ok då det var flera före oss som beställt och fick mat först. Jättegott[emoji106]ccfa832c128e76f21e02aed74ff4c09b.jpg

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev scorpio63:

Om ca 1 timme sitter jag på Harrys och äter en planka.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Är där om 20 min, är du kvar då?

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 minuter sedan, skrev scorpio63:

Då ska vi se.
3 minuter efter vi satt oss kunde vi beställa planka, en minut senare kom bestick ock vatten. Maten kom efter totalt 32 minuter vilket man får se som ok då det var flera före oss som beställt och fick mat först. Jättegottemoji106.pngccfa832c128e76f21e02aed74ff4c09b.jpg

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

God planka dessutom, åt en i helgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är där om 20 min, är du kvar då?
Åkte precis därifrån till Mikes shopping mall. Jagar lite fiskeutrustning[emoji16]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev scorpio63:

Åkte precis därifrån till Mikes shopping mall. Jagar lite fiskeutrustningemoji16.png

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Fritz kommer hit om 30 min, sedan ska vi köra Pattaya största biljardturnering i historien, du är välkommen!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritz kommer hit om 30 min, sedan ska vi köra Pattaya största biljardturnering i historien, du är välkommen!
//S
Ok. Kommer[emoji16]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
21 minuter sedan, skrev Stefan:

Fritz kommer hit om 30 min, sedan ska vi köra Pattaya största biljardturnering i historien, du är välkommen!

//S

Ni vet väl att om ni inte har fått i alla bollarna på två timmar så blir det remi! 😜

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Fredman:

Ni vet väl att om ni inte har fått i alla bollarna på två timmar så blir det remi! 😜

555, den risken är större än du tror!

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ja, jävla! Att ge kritik till Harrys är tydligen känsligt.

 

Då ska jag passa på och återge en historia som hände för ett par år sen. Svågern skulle komma på besök till Pattaya och vi skulle fixa boende till honom. Då tyckte jag att Harrys kan ju bli bra eftersom det ligger nära vårt hotell och dom har ju ok rum. Frugan går in till "managern" och ska boka ett rum eftersom det finns lediga rum enligt skylten som står utanför Harrys. Varpå den lilla dvärgen till managern snäser av frugan och säger att det är fullt! Då säger frugan, men skylten utanför säger ju att ni har lediga rum? Varpå den lilla dvärgen skriker att det är fullt och är otrevlig som fan! Frugan som inte tar skit i vanliga fall blev helt mållös och bara gick därifrån. 

 

Till er brunnäsor och rövslickare. Ja, jag sa till ägaren DIREKT på Harrys om vad som hänt. Han bad hemskt mycket om ursäkt och gick bort och pratade med managern, dock kom aldrig den lilla otrevliga dvärgen och bad om ursäkt. Hon jobbar inte kvar idag som tur är, för då hade vi förmodligen inte ens besökt Harrys.

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo jo du kan svänga dig bäst du vill men faktum kvarstår. Så fort jag eller Stefan skriver något så kommer du och gnäller över det.  På samma sätt som det finns personer på forumet som satt i system att ge minuskarma åt medlemmar dom inte tycker om.

Soensang bland annat som ger mig dålig karma oavsett vad jag skriver.

 

Det är trist med dessa stalkers på forumet men som överallt annars på olika forum så slipper man inte undan dessa terroriserande troll som skapar osämja och sprider dålig stämning på forumen.

 

Det häpnadsväckande med just Mai Pen rai är att dessa stalkers tycks ha fått frikort.

 

Inga åtgärder vidtas från moderatorernas sida.  Däremot om offren skriver något kritiskt om detta så blir det ofta varningar och avstängningar.

 

Min fråga till moderatorerna är:   Sanktionerar ni stalking och mobbning på forumet?

 

BTT

Hade du haft det minsta uns av självinsikt skulle du inte benämna andra som troll :rolleyes: 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Ni vet väl att om ni inte har fått i alla bollarna på två timmar så blir det remi! 😜

Bra ide, spela biljard med en schackklocka👍

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...