Jump to content
Vinn 1000 THB varje månad Läs mera... ×

Harrys Pattaya

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
Precis nyss, skrev uptoyou:

Ditt BMI?

Just nu är det väldigt osmickrande. För 5 år sedan däremot, när jag hade ett arbetschema som möjligjorde att jag kunde träna varje "morgon" och gav mig fan på att gå ner i vikt så gick det fort som fan med denna metod. Från 100+ till under 80 kg på 4-5 månader, då krökade jag ändå varannan helg och käkade kebabpizza minst en gång i veckan för att lura kroppens automatiska sparlåga av fettförbränning som sätts in vid snåldieter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
1 minut sedan, skrev knasen:

Just nu är det väldigt osmickrande. För 5 år sedan däremot, när jag hade ett arbetschema som möjligjorde att jag kunde träna varje "morgon" och gav mig fan på att gå ner i vikt så gick det fort som fan med denna metod. Från 100+ till under 80 kg på 4-5 månader, då krökade jag ändå varannan helg och käkade kebabpizza minst en gång i veckan för att lura kroppens automatiska sparlåga av fettförbränning som sätts in vid snåldieter.

Nu blir det väl mest mysiga hemmakvällar kan jag tänka mig och det gör ju inga underverk på midjan! ;)

Har ni kommit hem ännu?

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
6 minuter sedan, skrev wUThai:

Nu blir det väl mest mysiga hemmakvällar kan jag tänka mig och det gör ju inga underverk på midjan! ;)

Har ni kommit hem ännu?

Är fortfarande kvar på den thailändska obyggden. Eller för att tala ditt klarspråk yxbyn :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Enis
14 minuter sedan, skrev knasen:

8 minuter sedan, skrev wUThai:

Har ni kommit hem ännu?

Undrar jag också.... Cigarettsmugglaren ville att jag skulle komma ner å då vore det skoj att få träffa en väskdängare också

/Enis

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
uptoyou
41 minuter sedan, skrev knasen:

Mitt BMI är 30.3 http://www.bmitest.se/

Ändå ser vänner och folk på jobbet mig som smal eller mager, undrar om BMI verkligen stämmer. Själv vill jag minska med ca 5kg.

Ändrades av uptoyou

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Avregistrerad clion
On ‎2016‎-‎03‎-‎24 at 13:53, skrev knasen:

När jag kör mina deffperioder så äter jag en ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt med en klick äppelmos, ett kokt ägg och två ostmackor av något fiberrikt bröd.

Detta är fan bland det godaste som finns just då iallafall efter 1-1/2 timmes förbränningstränning. Tar visserligen en minifrulle innan bestående av en kopp kaffe, 2 omega3 piller och en halv banan.

Vad ska du med Omega piller tll:misdoubt: Är väll bättre du satsar på  Bondyl :big_smile:

Ändrades av clion
feltext

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
On 2016-03-24 at 14:27, skrev knasen:

Är fortfarande kvar på den thailändska obyggden. Eller för att tala ditt klarspråk yxbyn :D

Vad gör du i hembyn?

Har du möjligen skaffat fruga på soi 8?

BTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad gör du i hembyn?

Har du möjligen skaffat fruga på soi 8?

BTT

Nä träffade henne utanför 7/11 i Naklua. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hasseryd

Är inte namnet Harrys Bar/Resturang skyddat varumärke?

Eller gäller det bara i Sverige?

Skandalic i Pattaya hadde väl tidigare nått sånt problem eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HajKaj
8 timmar sedan, skrev hasseryd:

dessa herrar har tillstånd att använda både namn och logga ifrån Harrys

• Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam
9 timmar sedan, skrev hasseryd:

19 minuter sedan, skrev HajKaj:

dessa herrar har tillstånd att använda både namn och logga ifrån Harrys

Screenshot_2016-04-20-22-11-06.png

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kitungmakmak

Månne hur kundunderlaget är på månen.... ???

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Peolito
Månne hur kundunderlaget är på månen.... ???

Gubben i månen. Det blir ju en i alla fall. Möjligen någon kvarglömt astronaut också.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hasseryd
Citat

"dessa herrar har tillstånd att använda både namn och logga ifrån Harrys"

De va som....Orginal i Kopielandet:haha:

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information

Vi har placerat kakor i din apparat för att göra MPR bättre. Du kan justera din kakinställningar eller så anser du att det är ok att fortsätta surfa på MPR.