Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja han kritiserade bara Maitans pannbiffmackor också............minns du?

Men och andra sidan så kritiserade väl du samtidigt att maten på en fest serverades på papptallrikar när porslinet tog slut.

Ja alltid hittar ni något :D 

Nja, nu var det väl ett överkokt ägg det handlade om, något som CrybabyMaitan inte kunde ta åt sig trots bildbevis som hen själv lagt ut...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev Fredman:

Säga vad man vill men kall god öl och söta tjejer finns det gott om!

Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! :good:

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Nu har jag läst vad ni skriver, och grottmannen har rätt köttbullarna må varit dåliga smakade inte som när mamma gjorde dem. Men när man går ut och skriver om ett ställe så ska man nog vara försiktig, man har gått in i en affär och priset var bestämt från början. Så många gånger jag har fått "dålig mat på svenska julbord" men inte gått till torgs om det.😀😁🤣

Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fritz:

Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! :good:

Ja ibland träffar de rätt, men ditt var t. om utanför altaret :D

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev stefan5300:

Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för?

Ja tänk om jag vart utan pepparkaka! Hemska Tanke!!! :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev stefan5300:

Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för?

Fick du inte köttbullar och jansson, vad saknade du mer förutom smaken?

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev nissehult_13:

Fick du inte köttbullar och jansson, vad saknade du mer förutom smaken?

Glögg o pepparkaka för tusan! :D 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
39 minuter sedan, skrev Fritz:

Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! :good:

Ja och att den gode värden Ragson bjöd oss på några knappar dagen innan drar ju också upp omdömet på Harrys. Trevligt ställe som jag gärna återkommer till varje gång jag är i byn. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fredman:

Ja och att den gode värden Ragson bjöd oss på några knappar dagen innan drar ju också upp omdömet på Harrys. Trevligt ställe som jag gärna återkommer till varje gång jag är i byn. 

Kan inte säga jag varit där många gånger. Men de gånger så har jag fått god mat till bra pris och ett trevligt bemötande. 

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev nissehult_13:

Kan inte säga jag varit där många gånger. Men de gånger så har jag fått god mat till bra pris och ett trevligt bemötande. 

Ja samma här, Harrys går man ju inte till om man vill ha gourmetmat eller en kärleksdate, men till vardags så duger de långt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja samma här, Harrys går man ju inte till om man vill ha gourmetmat eller en kärleksdate, men till vardags så duger de långt
Håller fullständigt med om att det är trevligt där, synd bara att det är närmast livsfarligt att gå därifrån på den där soien om man vinglar lite[emoji39]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev scorpio63:

Håller fullständigt med om att det är trevligt där, synd bara att det är närmast livsfarligt att gå därifrån på den där soien om man vinglar liteemoji39.png

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Tar du vänster direkt så står där oftast 2-3 freelance-transar nattetid, bara håll hårt i handen så vinglar du inte så farligt :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev scorpio63:

Håller fullständigt med om att det är trevligt där, synd bara att det är närmast livsfarligt att gå därifrån på den där soien om man vinglar liteemoji39.png

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Vad hände?

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar du vänster direkt så står där oftast 2-3 freelance-transar nattetid, bara håll hårt i handen så vinglar du inte så farligt [emoji3] 
Dom lär ju redan vara upptagna om du gått där först[emoji16][emoji16][emoji16]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände?
Ingeting hänt än, men alltid nära att bli överkörd.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev scorpio63:

Dom lär ju redan vara upptagna om du gått där förstemoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Jag passerar jämt med moppen och ler :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja samma här, Harrys går man ju inte till om man vill ha gourmetmat eller en kärleksdate, men till vardags så duger de långt

 

12 minuter sedan, skrev scorpio63:

Håller fullständigt med om att det är trevligt där, synd bara att det är närmast livsfarligt att gå därifrån på den där soien om man vinglar liteemoji39.png

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

24 minuter sedan, skrev nissehult_13:

Kan inte säga jag varit där många gånger. Men de gånger så har jag fått god mat till bra pris och ett trevligt bemötande. 

 

32 minuter sedan, skrev Fredman:

Ja och att den gode värden Ragson bjöd oss på några knappar dagen innan drar ju också upp omdömet på Harrys. Trevligt ställe som jag gärna återkommer till varje gång jag är i byn. 

Håller med....

Men finns alltid grinollar som ska gnälla.

 

Sen kan ju iofs konstruktiv kritik vara bra ibland.

 

Men så länge fördelar överväger nackdelar så är det ju bra.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Håller med....

Men finns alltid grinollar som ska gnälla.

 

Sen kan ju iofs konstruktiv kritik vara bra ibland.

 

Men så länge fördelar överväger nackdelar så är det ju bra.

Du menar de med kjol :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev scorpio63:

Ingeting hänt än, men alltid nära att bli överkörd.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Gå ut lilla vägen på sidan och vinka fram en stadig trans och problemet är löst, hen leder dig säkert ända hem för en 100 eller 2 :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Gå ut lilla vägen på sidan och vinka fram en stadig trans och problemet är löst, hen leder dig säkert ända hem för en 100 eller 2 [emoji3] 
Har samma hålla i handen som på träffen förra året. Bra att ha någon mam kan lita på och bor hos henne nu.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev scorpio63:

Har samma hålla i handen som på träffen förra året. Bra att ha någon mam kan lita på och bor hos henne nu.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Där bor du säkert bra och blir ompysslad kan jag tro :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Där bor du säkert bra och blir ompysslad kan jag tro :-)
Absolut [emoji106][emoji106][emoji106]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

En riktigt jävla god planka på Harrys :great:

IMG_20171214_183709.thumb.jpg.9ed60d9e77bc48adf943c82e10e33c07.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och en jävligt god laxplanka på Harrys, bland det bästa jag ätit i Thailand.

20180614_200815.thumb.jpg.2a8c202936babbb1e189b035afe06503.jpg.13755473702e195441265b4aa95e22f7.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...