Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

Med den enkla klass jag har måste jag säga att laxplankan får 10 harry av 10 möjliga.

Direct and live :)

20180614_200815.thumb.jpg.2a8c202936babbb1e189b035afe06503.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 timmar sedan, skrev Soengsang:

Med den enkla klass jag har måste jag säga att laxplankan får 10 harry av 10 möjliga.

Direct and live :)

20180614_200815.thumb.jpg.2a8c202936babbb1e189b035afe06503.jpg

ser  gått ut. Vad kostar en laxplanka ??

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev soi covboy:

ser  gått ut. Vad kostar en laxplanka ??

Hur mycket kan en snåljp som du tänkas betala?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev soi covboy:

ser  gått ut. Vad kostar en laxplanka ??

Ja det var verkligen bra, kommer inte ihåg vad det kostade, men inte särskilt dyrt....3-400?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja det var verkligen bra, kommer inte ihåg vad det kostade, men inte särskilt dyrt....3-400?

425 enligt den sidan jag hittade.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎15 at 04:19, skrev Soengsang:

Ja det var verkligen bra, kommer inte ihåg vad det kostade, men inte särskilt dyrt....3-400?

dom har helt klart bra priser

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎15 at 03:05, skrev Cavemannen:

Hur mycket kan en snåljp som du tänkas betala?

?????????????????????  ???. Caveman känner du mig ?? har vi träffas ?? annars kan du ta och hålla kä.....en på dig mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

På tisdagen blire det extra spännande, vi har alla TV-skärmarna igång... Välkomna! e8ee31103d461ea1eb2933b22993becc.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja imorrn lördag är det dax igen, vi kör på Harrys såklart.
I tisdags hade vi tvärfullt och många fick vända ut igen tyvärr.

Så vi kör på Zip Lounge tvärsöver gatan också, det finns många platser där.

Det finns även några Harrys VM-tröjor tillgängliga, först till kvarn!  :-)

Vi ses! 

 

36759699_1806004739487406_3454253449540009984_n.jpg.6756c0c9cd297e768c1bd5c55c709a24.jpg

 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-14 at 15:19, skrev Soengsang:

Med den enkla klass jag har måste jag säga att laxplankan får 10 harry av 10 möjliga.

Direct and live :)

20180614_200815.thumb.jpg.2a8c202936babbb1e189b035afe06503.jpg

Varför lax när det finns kött. I och för sig säger min tjej att jag ska äta mer fisk som man tydligen enligt henne blir smart av men det skiter jag i. Bättre att hålla sig på Boanivå

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför lax när det finns kött. I och för sig säger min tjej att jag ska äta mer fisk som man tydligen enligt henne blir smart av men det skiter jag i. Bättre att hålla sig på Boanivå
Eller så kan man växa upp och sluta pipa.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 5/28/2018 at 5:24 AM, ragson said:

Tydligen är det bara 3% som har riktiga licenser i Pattaya.  Det drabbar alla i hela stan och landet stort sett.

Snart går det upp för lokalbefolkningen vad det betyder och då kommer det bli rejäla protester.

Vi har advokater inkopplade som håller på att lösa detta, Harrys kör på som vanligt (nästan)...  :-)

Har ni löst problemet än?

 

Man ser ju på Booking.com att det är mest stora hotell som säljer strö-nätter nu, men att det bara skulle vara 3% tror jag inte på, det finns fortfarande massor av hotell att välja på.

 

Verkligen illa för alla mindre hotell/guesthaus om inte detta löser sig, men betraktar man dessa mindre hotell som tex Harrys som en condo byggnad så kan det ju inte lösa sig såvida inte lagen ändras eller myndighterna går tillbaka till att strunta i lagen.

Eller att små-hotellen bygger om så de följer bygg normerna för hotell såklart, vilket ju vore det bästa eftersom det handlar om säkerhet för gästerna.

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
10 minuter sedan, skrev Joe:

Har ni löst problemet än?

 

Man ser ju på Booking.com att det är mest stora hotell som säljer strö-nätter nu, men att det bara skulle vara 3% tror jag inte på, det finns fortfarande massor av hotell att välja på.

 

Verkligen illa för alla mindre hotell/guesthaus om inte detta löser sig, men betraktar man dessa mindre hotell som tex Harrys som en condo byggnad så kan det ju inte lösa sig såvida inte lagen ändras eller myndighterna går tillbaka till att strunta i lagen.

Eller att små-hotellen bygger om så de följer bygg normerna för hotell såklart, vilket ju vore det bästa eftersom det handlar om säkerhet för gästerna.

 

  / Joe

Jag förstår inte varför det behövs en säkerhetsklass om man bor två nätter och en annan om man bor en månad men någon kanske kan förklara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Jag förstår inte varför det behövs en säkerhetsklass om man bor två nätter och en annan om man bor en månad men någon kanske kan förklara.
Thailändsk logik?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Såg detta i 'bruset'... Hotel businesses in Krabi shut down for having no licences och tänkte på Harrys!

 

Undrar hur det går med denna frågan? Vore ju intressant att veta inför nästa hög säsong.

 

Jag tycker det är synd att så många guesthouses drabbas av detta, de har ju faktiskt funnits och bedrivit verksamhet i många år redan.

 

Däremot tycker jag det är bra att de sätter åt otyget med condo uthyrning kortare än en månad. En condo byggnad är inte ett hotell och skall heller inte användas som ett.

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Valvaka på söndag!

Harrys har öppet och kör allting på alla skärmar. Det kommer finnas pizza, en "kvart" för 50 baht, så länge det räcker..
 

Det blir en spännande natt, tror det är vi midnatt (Pattaya tid) då det börja hända saker i röstningen....man kan ju komma tidigt också såklart....
Brukar väl närma sej slutet vid midnatt svensk tid, alltså kl 5 på morron här....Men då vet jag inte hur mkt pizza som finns kvar, hehe...

 

Välkomna allihopa! :-)

 

Image result for val 2018

1569187293_kvartslice.thumb.jpg.0d0570515ba608791cf157d86a19eced.jpg

 

 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev ragson:

Valvaka på söndag!

Harrys har öppet och kör allting på alla skärmar. Det kommer finnas pizza, en "kvart" för 50 baht, så länge det räcker..
 

Det blir en spännande natt, tror det är vi midnatt (Pattaya tid) då det börja hända saker i röstningen....man kan ju komma tidigt också såklart....
Brukar väl närma sej slutet vid midnatt svensk tid, alltså kl 5 på morron här....Men då vet jag inte hur mkt pizza som finns kvar, hehe...

 

Välkomna allihopa! :-)

 

Image result for val 2018

 

 

Du har missat att i Sverige finnes inte några FOLK så det partiet är ett minne blott. Kvar är nästan bara Liberaler och invandrare.

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev ragson:

Valvaka på söndag!

Harrys har öppet och kör allting på alla skärmar. Det kommer finnas pizza, en "kvart" för 50 baht, så länge det räcker..
 

Det blir en spännande natt, tror det är vi midnatt (Pattaya tid) då det börja hända saker i röstningen....man kan ju komma tidigt också såklart....
Brukar väl närma sej slutet vid midnatt svensk tid, alltså kl 5 på morron här....Men då vet jag inte hur mkt pizza som finns kvar, hehe...

 

Välkomna allihopa! :-)

 

Image result for val 2018

1569187293_kvartslice.thumb.jpg.0d0570515ba608791cf157d86a19eced.jpg

 

 

Lite ironi,ta en hämt pizza för 150 och ställ klockan, träffas på Pattayas lokala val lokal.frisse har kanske nåt i sakristian.😁

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev born41:

Du har missat att i Sverige finnes inte några FOLK så det partiet är ett minne blott. Kvar är nästan bara Liberaler och invandrare.

Born41

jaja...du fattar väl vad jag menar ändå?  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

På söndag är det AIK - Bajen, vi visar det såklart.

Kl 20 börjar det, Välkomna allihopa! 

 

Bildresultat för aik hammarby derby

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev ragson:

På söndag är det AIK - Bajen, vi visar det såklart.

Kl 20 börjar det, Välkomna allihopa! 

 

Bildresultat för aik hammarby derby

SM i Bengalkastning?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev ragson:

På söndag är det AIK - Bajen, vi visar det såklart.

Kl 20 börjar det, Välkomna allihopa! 

 

Bildresultat för aik hammarby derby

Matchstart blir med 99 % säkerhet försenad ca 45 minuter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Matchstart blir med 99 % säkerhet försenad ca 45 minuter. 
Det finns massor av kalla öl!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

bajenflaggan.thumb.jpg.dc021339312524a00cbd064c79e72dbb.jpg

 

bajenharrys.thumb.jpg.485b9ac53eb5156b3b1d24063c040aba.jpg

 

För oss Bajare i Pattis så är Harrys alltid förstavalet! :) 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...