Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

58 minuter sedan, skrev Benriach:

Det är väl ofta som så att tillfället gör tjyven. Ligger det en sedelbunt framme, eller skymtar i väskan så kan det vara ganska lockande att bara råka få den med sig, men ligger den i en safteybox så syns den inte och därmed är just den frestelsen borta...

Safe på rummen må inte vara säkra men jag har hittills inte blivit bestulen på något. Att springa å jaga personal till safen vid reception är 2-4 gånger om dagen är inget jag väljer att göra. Bättre att låsa in på rummet än inte alls, vilket blir kontentan av safe i reception

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Safe på rummen må inte vara säkra men jag har hittills inte blivit bestulen på något. Att springa å jaga personal till safen vid reception är 2-4 gånger om dagen är inget jag väljer att göra. Bättre att låsa in på rummet än inte alls vilket blir kontentan av safe i reception

Håller med där, har ju inte några större mängd kontanter ändå då ATM finns överallt.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev scorpio63:

Håller med där, har ju inte några större mängd kontanter ändå då ATM finns överallt.

 

Precis och jag har i och för sig pass och sånt i "safen" men då får det väl lösa sig på nått sätt om det skulle skita sig. Safe i receptionerna är ju långt i från någon säkerhet heller. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon är det dags för Vasaloppet, kl 14 startar man i Sälen. Vi kör loppet på våra TV apparater... Välkomna allihopa!

8bb8712a360f829b5aaffbc10707b356.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev ragson:

Imorgon är det dags för Vasaloppet, kl 14 startar man i Sälen. Vi kör loppet på våra TV apparater... Välkomna allihopa!

8bb8712a360f829b5aaffbc10707b356.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Serverar ni Blåbärssoppa åxå?

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev rolba:

Serverar ni Blåbärssoppa åxå?

Om du åker skidor till Harrys!

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev ragson:

Om du åker skidor till Harrys!

Räknas vattenskidor?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Har för mig att jag sett en snubbe på rullskidor i Thailand

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
44 minuter sedan, skrev hamnoi:

Räknas vattenskidor?

Det finns ju Rullvasan och Cykelvasan också.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-03-25 at 11:56, skrev UglyFarang:

 

Finns det något svenskare än havregrynsgröt?

 

 

 

Ja Kaffe, och lite ögondroppar  ???

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
18 timmar sedan, skrev Mankan:

Precis och jag har i och för sig pass och sånt i "safen" men då får det väl lösa sig på nått sätt om det skulle skita sig. Safe i receptionerna är ju långt i från någon säkerhet heller. 

Pengar och kort har jag i framfickan. Vill städerskan sno mitt pass så varsågod - har inte hänt på 23 år. Skulle det hända får jag några extra dagar  I Thailand som bonus:D

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Pengar och kort har jag i framfickan. Vill städerskan sno mitt pass så varsågod - har inte hänt på 23 år. Skulle det hända får jag några extra dagar  I Thailand som bonus:D

Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
5 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad.

Vaknar upp barskrapad gör man väl varje morgon:DSkillnad på att spendera och bli bestulen, även om det är hårfint.............

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad.

Va?? Utnyttjar du prostituerade? är det det du underförstått uttrycker.. Du vet väl att Svensk lag gäller även i Thailand?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Odin:

Va?? Utnyttjar du prostituerade? är det det du underförstått uttrycker.. Du vet väl att Svensk lag gäller även i Thailand?

Var har du fått det ifrån?

Jag gjorde "TV" fick det här svaret.

svt.JPG.9ae8655ad8cb5deee2e38630b9b1f45c.JPG

 

Källa:   http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6847195

 

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Khonis:

Så sant. Men vänta bara. Det kommer. Det kommer. 

 

Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag.

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
11 minuter sedan, skrev Broskan:

Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag.

 

Vet om det har dömts några? Sist jag satt på Egons vid tågstationen så såg det ut dom de hade en del att göra på hemmafronten.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Fredman:

Vet om det har dömts några? Sist jag satt på Egons vid tågstationen så såg det ut dom de hade en del att göra på hemmafronten.

Ja, verkligen... jag stannade i en korsning  nere vid hamnen, tittade nyfiket på De två damerna som stog där. Fattade inte varför de stog där och frös. 

 

Plötsligt var en framme å drog i dörrhandtaget. Bilen låser automatisk när man kör iväg, tur var väl det annars hade jag haft ett Afrika luddet att tampas med :waaaht:

 

Gå på huvudgatan Carl Johan, frågor om knark och brudar hela tiden... Så ja, de har lite på hemmaplan att ta hand om först. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Världens äldsta yrke synd att detta yrket skall inte vara tillåtet att köpa tjänster av då det brukar vara duktiga handarbetare

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

När öppnade Harrys på Soi Diana?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag.
 


Kan då en utlänning som köper sex i utlandet åka dit i Norge?
Om inte så är det ju ”forskjellsbehandling” och det är ju inte bra.
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Kan då en utlänning som köper sex i utlandet åka dit i Norge?
Om inte så är det ju ”forskjellsbehandling” och det är ju inte bra.

 

I ditt fall är ju du svensk medborgare när du ev köper sex i utlandet och straffas enligt svensk lag(frias)

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
I ditt fall är ju du svensk medborgare när du ev köper sex i utlandet och straffas enligt svensk lag(frias)

 

 

Då är det alltså särbehandling beroende på medborgarskap i Norge.

Jag undrar om man som norsk medborgare även åker dit om man i Tyskland kört 150km/h på autobahn?

Att köra 150km/h i Norge är i alla fall inte lovligt.

 

Kanske även baggarna ska köra på höger sida i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
40 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

När öppnade Harrys på Soi Diana?

2015 är jag ganska säker på.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...