Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

On ‎2018‎-‎02‎-‎15 at 05:37, skrev broder tuk tuk:

Dom dyraste rätterna har ju samma priser som dagens rätt ofta har på svenska restauranger.

 

Och varför måste svenska ställen i Thailand hålla högre priser än ex dom thailändska ställena?   Har dom högre utgifter månne??

 

BTT

det första jag tänker är...Hyra, personal, kvalite´ på råvaror....så jaaaa det är lite skillnad på kostnaderna mot en vagn på gatan...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2018-02-15 at 09:57, skrev Fritz:

Nu tror du nog fel..igen. Att bli satt under en förvaltare betyder att man förlorar nåt som kallas sin rättshandlingsförmåga, dvs man får inte köpa, sälja eller ingå avtal själv utan förvaltarens samtycke. Däremot så är man ju fortfarande myndig och har rösträtt samt naturligtvis rättighet att skaffa sig ett pass som vilken annan myndig person som helst.

 

Nu lämnar jag detta och det tycker jag att du också ska göra.

 

Fritz..

Det var helt fritt för dig fatt gå in att kommentera, å det är lika fritt att sluta kommentera när du vill. Vad du tycker jag ska göra struntar jag fullständigt i. Möjligen blir man inte automatiskt av med rätten att söka pass när man blir satt under förvaltare men det finns uppenbarligen andra sätt man kan mista sin rätt till inneha ett pass.

 

http://www.socialstyrelsen.se/halso-ochsjukvardstillstandsamtovrigatillstand/passtillstandsamtaterkallelseavpass

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Det var helt fritt för dig fatt gå in att kommentera, å det är lika fritt att sluta kommentera när du vill. Vad du tycker jag ska göra struntar jag fullständigt i. Möjligen blir man inte automatiskt av med rätten att söka pass när man blir satt under förvaltare men det finns uppenbarligen andra sätt man kan mista sin rätt till inneha ett pass.

 

http://www.socialstyrelsen.se/halso-ochsjukvardstillstandsamtovrigatillstand/passtillstandsamtaterkallelseavpass

 

Eftersom du avgör om din släkting får pass eller ej, enl. egen utsago så undrar jag om du jobbar som chefsöverläkare? :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Vad du tycker jag ska göra struntar jag fullständigt i

Det gör du rätt i. Jag uttryckte mig nog lite oklart, vad jag menade var att jag tycker att varken du, jag eller nån annan ska solka ner tråden som heter Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya med att debattera indragna pass, förvaltare och annat som ligger helt utanför trådämnet.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Eftersom du avgör om din släkting får pass eller ej, enl. egen utsago så undrar jag om du jobbar som chefsöverläkare? :D 

Självklart är det så 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Självklart är det så 

Det "måste" ju vara så, annars så ljuger du......

Är Mankan lite som BTT?

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det "måste" ju vara så, annars så ljuger du......

Är Mankan lite som BTT?

Knappast :)

Du vet säkert vad "tror" betyder vilket va de jag skrev eftersom jag inte var helt säker.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Knappast :)

Du vet säkert vad "tror" betyder vilket va de jag skrev eftersom jag inte var helt säker.

Jag tror du är homosexuell, Mankan riktigt namn XXXXVV XXXXXXXX är homosexuell!

Jag tror det...........

Hur tänker du?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag tror du är homosexuell, Mankan riktigt namn XXXXVV XXXXXXXX är homosexuell!

Jag tror det...........

Hur tänker du?

 

Ha ha om jag vore det skulle jag ha kommit ut ur garderoben för länge sedan 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Ha ha om jag vore det skulle jag ha kommit ut ur garderoben för länge sedan 

Du är en riktig LOOOSER!

Om BTT vore under förvaltare så skulle det ha kommit ut ur garderoben för länge sen

Nä BTT reser nog fritt, eller vad ekonomin tillåter.......

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Var in en sväng och tittade... 

Trevligt ställe. 

Ja här är det högt i tak!

ja så länge inte BTT ger svar på tal :D 

 

edit!

Att kreti o pletti kallar BTT för både det ena och andra verkar ju helt ok. 

Och om det är ok, så vänder vi på det, kan en valfri medlem kallas för till ex sinnessjuk? kanske man kan kalla vem som helst för t.ex homosexuell också utan belägg?l eller vart går gränsen?

Lex BTT

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev frogfish:

Och hur är det på Harry's?

Ja just nu är väl polisen på besök, ett rykte sa att det saknas musik licens vad det nu innebär vet jag inte.

Bättre Ragson förklarar om han har lust.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Broskan:

Ja just nu är väl polisen på besök, ett rykte sa att det saknas musik licens vad det nu innebär vet jag inte.

Bättre Ragson förklarar om han har lust.

 

//Broskan

Det har jag väl väldigt svårt att tro at de saknar något tillstånd!, kanske inspektören inte är nöjd med månadspengen  nu när det går bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Surin P3:

Var in en sväng och tittade... 

Trevligt ställe. 

Allt är ju relativt:D om nu tråden handlade om Harrys.............eller om omyndigförklarade personer som inte får sitt pass.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror du är homosexuell, Mankan riktigt namn XXXXVV XXXXXXXX är homosexuell!
Jag tror det...........
Hur tänker du?
 
Snart sitter du på bänken en längre period.
Din metoder att få folk att följa din pipa är rejält obehagliga.
Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du är en riktig LOOOSER!

Om BTT vore under förvaltare så skulle det ha kommit ut ur garderoben för länge sen

Nä BTT reser nog fritt, eller vad ekonomin tillåter.......

Kalla mig loooser du om du känner för det det rör mig inte i ryggen. Att du är BTT:s loverboy har jag förstått. Du sitter väl å smårunkar när han skriver sina påhittade historier.

 

För mig, i mitt tycke gäller inte de normala moraliska reglerarna BTT. Han har helt enkelt diskvalificerat sig själv med sina ständiga lögner. 

 

 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra sängar har de iaf på Harrys med tanke på prisklassen, brukar annars vara skit på lite billigare ställen.
c7fd00d140a17c0134cb3e307a4c047d.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

RAGSON . kan du inte slänga ut mankan och caveman från den här tråden ?? det är jävligt tröttsam att läsa sida efter sida om dessa pajaser som förstör tråden

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Kalla mig loooser du om du känner för det det rör mig inte i ryggen. Att du är BTT:s loverboy har jag förstått. Du sitter väl å smårunkar när han skriver sina påhittade historier.

 

För mig, i mitt tycke gäller inte de normala moraliska reglerarna BTT. Han har helt enkelt diskvalificerat sig själv med sina ständiga lögner. 

 

 

Varför blockar du inte bara BTT? Du mår ju uppenbarligen inte bra av det BTT skriver.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev wUThai:

Varför blockar du inte bara BTT? Du mår ju uppenbarligen inte bra av det BTT skriver.

 

Jag tror han mår alldeles utmärkt av det jag skriver.

 

Det ger ju honom en chans att synas.  Något eget kan han ju inte komma på så då är ju mina inlägg en alldeles utmärkt draghjälp för honom.

 

Sen att det enbart kommer en massa klagomål beror ju på att ungefär så långt sträcker sig mankans fantasi.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev thomas001:

Funderar pa en liten svang till Harrys..........

 

Var i Pattaya ligger Harrys egentligen?

 

På facebook finns det en thailändska som jag har som vän som sänder live från stället varje kväll.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...