Stoneys Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Fel. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Men så är jag fantastiskt charmig när det gäller 😉 Kan jag tänka mig, annars hade du inte haft en så vacker fru, du har ju inte fått henne på att du är vacker när det gäller. 5555555 Håller med, absolut trevliga servetriser/personal, men ack lite trötta ibland, en vem fan är inte det på jobbet ibland Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Ja då är det dax för 4års jubileum, välkomna allihopa! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 Maten som alltid bra och prisvärd. Personalen har de senaste gångerna jag vart där verkligen steppat upp, snabb o smidig service... Mycket bättre än så här blir det inte för 195THB Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Nu kör vi buffet på tisdagarna hela september. Olika teman varje gång. Startar kl 19 (7pm)...Endast 195 baht...ät så mycket det går bara! Vi ses på Harrys mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Kan bara hålla med . Kanonmat. Åt både lasagne och plankstek. Väldigt bra och mycket prisvärt. Bra service. Maria fick glass av en svensk som jobbade där. Det var pricken . Så 10 plankstekar av 10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 Ikväll kör vi American eve buffet. Cocacola Ribs med coleslaw och chicken wings. Har provsmakat, dom är suveräna! 195 baht, är så mycket ni orkar, startar kl 19 tills maten är slut...och livemusik av den lokala trubbatoken... Välkomna! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 43 minuter sedan, skrev apknug: Fast är det inte den 24de idag? Borde det inte vara mexikanskt.....? Jaja ragson har ju provsmakat vingarna så då har väl kocken gjort vingar om det inte är leftovers från förra veckan. Själv kommer jag ner först nästa vecka så ni för svulla USA/MEX krubb utan mig! Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk De fick ju skjuta upp premiären pga sjukdom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 (ändrad) Ja psis...det var ett hopp där... Förra veckan kunde vi inte köra det för dels så var jag sjuk och... Så vi har puttat det framåt en vecka bara. Nästa vecka blir det då Mexico buffén på den 1a oktober såklart! Ändrades September 24, 2019 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 Kändisar på Harrys!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 1 timme sedan, skrev ragson: Kändisar på Harrys! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Knökfullt på Harrys, jättekul. Men det var inte så kul när jag körde hem på moppen, tämligen nykter. En kinesdjävel gick rakt ut i gatan framför mig, så jag körde på honom och gick i backen, men fick bara lite skrubbsår på armbåge och ben. Kinesen haltade därifrån. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 3 timmar sedan, skrev Jive: Knökfullt på Harrys, jättekul. Men det var inte så kul när jag körde hem på moppen, tämligen nykter. En kinesdjävel gick rakt ut i gatan framför mig, så jag körde på honom och gick i backen, men fick bara lite skrubbsår på armbåge och ben. Kinesen haltade därifrån. Tänkte inte skriva något men med din historia av fyllekörningar så frågar jag mig, varför kör du fortfarande efter du har druckit? Tänkte även skiva i en annan tråd men håller mig från det..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 9 timmar sedan, skrev M33: Tänkte inte skriva något men med din historia av fyllekörningar så frågar jag mig, varför kör du fortfarande efter du har druckit? Tänkte även skiva i en annan tråd men håller mig från det..... 1ett halvt glas rött till maten på Calles, kaffe och 3 cl cognac, en damdam, en GT. Vidare till Harrys där jag drack apelsinjuise. Detta under 4 1/2 tim. Fyllekörning? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 15 minuter sedan, skrev Jive: 1ett halvt glas rött till maten på Calles, kaffe och 3 cl cognac, en damdam, en GT. Vidare till Harrys där jag drack apelsinjuise. Detta under 4 1/2 tim. Fyllekörning? I Sverige... absolut! I Thailand... nej, färdkost... 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 3 minuter sedan, skrev samet: I Sverige... absolut! I Thailand... nej, färdkost... 😋 3:e gatan, ingen trafik, han klev ut rakt framför mig. Fanns inte en chans att komma runt honom. Mina låga hastighet räddade både honom och mig. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 43 minuter sedan, skrev Jive: 1ett halvt glas rött till maten på Calles, kaffe och 3 cl cognac, en damdam, en GT. Vidare till Harrys där jag drack apelsinjuise. Detta under 4 1/2 tim. Fyllekörning? Nä, inte ens nära. För låg fart helt enkelt. Det var därför du vurpade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 2 minuter sedan, skrev rolba: Nä, inte ens nära. För låg fart helt enkelt. Det var därför du vurpade. 55 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 32 minuter sedan, skrev samet: I Sverige... absolut! I Thailand... nej, färdkost... 😋 Ja det är så redigt i Sverige, men att folk dör i vårdköerna skiter man i. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 1 timme sedan, skrev Jive: 1ett halvt glas rött till maten på Calles, kaffe och 3 cl cognac, en damdam, en GT. Vidare till Harrys där jag drack apelsinjuise. Detta under 4 1/2 tim. Fyllekörning? Tämligen nykter skriver du ju. Skall man dricka så kör man inte, inte svårare än så. Då slipper man hålla koll på om man har laglig promillehalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 7 minuter sedan, skrev M33: Tämligen nykter skriver du ju. Skall man dricka så kör man inte, inte svårare än så. Då slipper man hålla koll på om man har laglig promillehalt. Hur är det med Paracetamol och Albyl, kan man ta det när man kör?😉 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Jag gnällde om dålig service på Harrys i en annan tråd. Tänkte jag kunde göra mig besväret att gå dit igen. Maten har jag aldrig klagat på Blev en lasagne, kanongod, 245 b. orkade inte ens äta upp allt. Servicen funkade precis som den ska, behövde inte plinga i nån klocka för att få uppmärksamhet. All good....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Jag tyckte harrys var kanon när vi var på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Hejsan! Måste tala om att vi har bra musik på gång till Harrys... På onsdag lirar Jerry Carlsson igen, var ju helt fullknökat förra året. Och sen den 12e Feb så kommer Deepest Purple och rockar med full kraft! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Dags för ett namnbyte kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 Satt en kvar på Harrys idag och bara väntade på menyn, sen tröttnade vi och gick vidare till annat ställe. Tråkigt tycker jag, då jag vet att Harrys har god mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu