Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev Jive: Jag trodde då att det kanske var en engångsmiss, men två gånger är en gång för mycket och då är det läge för kritik. Varför går man till en bar om man kräver restaurangklass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Varför går man till en bar om man kräver restaurangklass? Jag har tidigare varit på Harrys jättemycket och alltid haft skittrevligt. Nu är gubben gammal och trött, så det blir inte så mycket utgång längre. Jag tycker maten på Harrys meny är helt ok och t o m jättegod, som t ex fläsk med löksås och makaronerna, men nu snackar vi om julbordet och inget annat. Om jag vill ha restaurangklass när jag går ut och käkar, så finns ju utmärkta Calles, Twoo Lions och Akvavit om man vill ha svenskkrogar. Vill man ha trevlig atmosfär och dessutom käka en bit (dock inte julbord he he), så är Harrys ett mycket bra val. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 21 minuter sedan, skrev Jive: Jag har tidigare varit på Harrys jättemycket och alltid haft skittrevligt. Nu är gubben gammal och trött, så det blir inte så mycket utgång längre. Jag tycker maten på Harrys meny är helt ok och t o m jättegod, som t ex fläsk med löksås och makaronerna, men nu snackar vi om julbordet och inget annat. Om jag vill ha restaurangklass när jag går ut och käkar, så finns ju utmärkta Calles, Twoo Lions och Akvavit om man vill ha svenskkrogar. Vill man ha trevlig atmosfär och dessutom käka en bit (dock inte julbord he he), så är Harrys ett mycket bra val. Säg förfan inte detta till Stefan, då spyr han snart galla över samtliga 😉 Alla fattar väl att du inte kan jämföra Harrys Bar med Calles(dock finns det samma ägarintressen i bägge ) Går man på en Pub/Bar så tycker inte jag att man kan kräva stjärnkockar, jag tycker alltid Harrys har levererat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Säg förfan inte detta till Stefan, då spyr han snart galla över samtliga 😉 Alla fattar väl att du inte kan jämföra Harrys Bar med Calles(dock finns det samma ägarintressen i bägge ) Går man på en Pub/Bar så tycker inte jag att man kan kräva stjärnkockar, jag tycker alltid Harrys har levererat! Så du käkade deras julbord? Vad tyckte du isf? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 1 minut sedan, skrev Jive: Så du käkade deras julbord? Vad tyckte du isf? Hur kommer du fram till det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Hur kommer du fram till det? Stefan kritiserade julbordet och inget annat (med all rätt vad jag förstår), men du vill dra det åt att han var kritisk till Harrys i största allmänhet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev Jive: Stefan kritiserade julbordet och inget annat (med all rätt vad jag förstår), men du vill dra det åt att han var kritisk till Harrys i största allmänhet. Ja han kritiserade bara Maitans pannbiffmackor också............minns du? Men och andra sidan så kritiserade väl du samtidigt att maten på en fest serverades på papptallrikar när porslinet tog slut. Ja alltid hittar ni något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 30 minuter sedan, skrev Cavemannen: Ja han kritiserade bara Maitans pannbiffmackor också............minns du? Men och andra sidan så kritiserade väl du samtidigt att maten på en fest serverades på papptallrikar när porslinet tog slut. Ja alltid hittar ni något Jisses! Det var några år sedan, men jag minns. Ja alltid hittar du något. 😁 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev Jive: Jisses! Det var några år sedan, men jag minns. Ja alltid hittar du något. 😁 För krögare som Maitan och patrick så svider det så klart när gamla o trygga medlemmar spyr ut sin galla på Sveriges största mötesplats för "Thaiare", de förlorat ju pengar indirekt. nu säger jag inte att du har gjort det. Men i mina öron så vore det sjusstare att t ex starta en omröstning om hur vi tycker om t,ex restauranger,barer,hotel mm där vi vet att våra medlemmar är delakiga i. T.ex var julbordet 2018 på Harrys prisvärt? Bara en tanke.......vi har inte så många SWE restauranger i Pattis/Bangkok......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: För krögare som Maitan och patrick så svider det så klart när gamla o trygga medlemmar spyr ut sin galla på Sveriges största mötesplats för "Thaiare", de förlorat ju pengar indirekt. nu säger jag inte att du har gjort det. Men i mina öron så vore det sjusstare att t ex starta en omröstning om hur vi tycker om t,ex restauranger,barer,hotel mm där vi vet att våra medlemmar är delakiga i. T.ex var julbordet 2018 på Harrys prisvärt? Bara en tanke.......vi har inte så många SWE restauranger i Pattis/Bangkok......... Nu har jag läst vad ni skriver, och grottmannen har rätt köttbullarna må varit dåliga smakade inte som när mamma gjorde dem. Men när man går ut och skriver om ett ställe så ska man nog vara försiktig, man har gått in i en affär och priset var bestämt från början. Så många gånger jag har fått "dålig mat på svenska julbord" men inte gått till torgs om det.😀😁🤣 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 9 minuter sedan, skrev Cavemannen: För krögare som Maitan och patrick så svider det så klart när gamla o trygga medlemmar spyr ut sin galla på Sveriges största mötesplats för "Thaiare", de förlorat ju pengar indirekt. nu säger jag inte att du har gjort det. Men i mina öron så vore det sjusstare att t ex starta en omröstning om hur vi tycker om t,ex restauranger,barer,hotel mm där vi vet att våra medlemmar är delakiga i. T.ex var julbordet 2018 på Harrys prisvärt? Bara en tanke.......vi har inte så många SWE restauranger i Pattis/Bangkok......... Bangkok känner jag inte till, men i Pattis kommer jag på 7 på rak arm: Beefeater, Calles, Twoo Lions, Akvavit, The Kitchen (Jomtien), Harrys och Zip. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Jive: Bangkok känner jag inte till, men i Pattis kommer jag på 7 på rak arm: Beefeater, Calles, Twoo Lions, Akvavit, The Kitchen (Jomtien), Harrys och Zip. Går du in i gruppen "vi i Pattaya" så finner du några till. Och skulle du inte hitta dit så kan Pastorn vägleda dig, Pastorn är moderator där Ändrades December 29, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 6 minuter sedan, skrev Cavemannen: Går du in i gruppen "vi i Pattaya" så finner du några till. Och skulle du inte hitta dit så kan Pastorn vägleda dig, Pastorn är moderator där Tack för tipset! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 5 timmar sedan, skrev Stein: Det blir så när man inte kan hitta något positivt hos någon.. Ungefär som Wuthai.. fick inte många till sin träff... Vi var inte så många,men kul hade vi,det är bättre med 4 roliga gubbar än 40 surk_kar👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: Ja han kritiserade bara Maitans pannbiffmackor också............minns du? Men och andra sidan så kritiserade väl du samtidigt att maten på en fest serverades på papptallrikar när porslinet tog slut. Ja alltid hittar ni något Nja, nu var det väl ett överkokt ägg det handlade om, något som CrybabyMaitan inte kunde ta åt sig trots bildbevis som hen själv lagt ut... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 Säga vad man vill men kall god öl och söta tjejer finns det gott om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Fredman: Säga vad man vill men kall god öl och söta tjejer finns det gott om! Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! Ändrades December 29, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 timmar sedan, skrev nissehult_13: Nu har jag läst vad ni skriver, och grottmannen har rätt köttbullarna må varit dåliga smakade inte som när mamma gjorde dem. Men när man går ut och skriver om ett ställe så ska man nog vara försiktig, man har gått in i en affär och priset var bestämt från början. Så många gånger jag har fått "dålig mat på svenska julbord" men inte gått till torgs om det.😀😁🤣 Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 7 minuter sedan, skrev Fritz: Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! Ja ibland träffar de rätt, men ditt var t. om utanför altaret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 3 minuter sedan, skrev stefan5300: Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för? Ja tänk om jag vart utan pepparkaka! Hemska Tanke!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Om du betalar för något du läst i en annons vill du inte då ha det du betalat för? Fick du inte köttbullar och jansson, vad saknade du mer förutom smaken? Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 2 minuter sedan, skrev nissehult_13: Fick du inte köttbullar och jansson, vad saknade du mer förutom smaken? Glögg o pepparkaka för tusan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 39 minuter sedan, skrev Fritz: Se där, ett inlägg som handlade om trådämnet och som dessutom är positivt! Ja och att den gode värden Ragson bjöd oss på några knappar dagen innan drar ju också upp omdömet på Harrys. Trevligt ställe som jag gärna återkommer till varje gång jag är i byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 4 minuter sedan, skrev Fredman: Ja och att den gode värden Ragson bjöd oss på några knappar dagen innan drar ju också upp omdömet på Harrys. Trevligt ställe som jag gärna återkommer till varje gång jag är i byn. Kan inte säga jag varit där många gånger. Men de gånger så har jag fått god mat till bra pris och ett trevligt bemötande. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 1 minut sedan, skrev nissehult_13: Kan inte säga jag varit där många gånger. Men de gånger så har jag fått god mat till bra pris och ett trevligt bemötande. Ja samma här, Harrys går man ju inte till om man vill ha gourmetmat eller en kärleksdate, men till vardags så duger de långt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu