Mankan Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 8 minuter sedan, skrev KaiserBlood: Pengar och kort har jag i framfickan. Vill städerskan sno mitt pass så varsågod - har inte hänt på 23 år. Skulle det hända får jag några extra dagar I Thailand som bonus Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 5 minuter sedan, skrev Mankan: Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad. Vaknar upp barskrapad gör man väl varje morgonSkillnad på att spendera och bli bestulen, även om det är hårfint............. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 2 timmar sedan, skrev Mankan: Nu har jag flera kort som jag inte bär med mig och lite annat smått och gott som jag också gärna förvarar i safen. En del hjälper ju även hemlösa flickor med nattrum å då kan det ju bra att låsa in de man har i framficka också så man inte vaknar upp barskrapad. Va?? Utnyttjar du prostituerade? är det det du underförstått uttrycker.. Du vet väl att Svensk lag gäller även i Thailand? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Odin: Va?? Utnyttjar du prostituerade? är det det du underförstått uttrycker.. Du vet väl att Svensk lag gäller även i Thailand? Var har du fått det ifrån? Jag gjorde "TV" fick det här svaret. Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6847195 //Broskan Ändrades Mars 3, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 5 minuter sedan, skrev Broskan: Var har du fått det ifrån? Jag gjorde "TV" fick det här svaret. Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6847195 //Broskan Så sant. Men vänta bara. Det kommer. Det kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 1 minut sedan, skrev Khonis: Så sant. Men vänta bara. Det kommer. Det kommer. Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 11 minuter sedan, skrev Broskan: Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag. Vet om det har dömts några? Sist jag satt på Egons vid tågstationen så såg det ut dom de hade en del att göra på hemmafronten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 12 timmar sedan, skrev Fredman: Vet om det har dömts några? Sist jag satt på Egons vid tågstationen så såg det ut dom de hade en del att göra på hemmafronten. Ja, verkligen... jag stannade i en korsning nere vid hamnen, tittade nyfiket på De två damerna som stog där. Fattade inte varför de stog där och frös. Plötsligt var en framme å drog i dörrhandtaget. Bilen låser automatisk när man kör iväg, tur var väl det annars hade jag haft ett Afrika luddet att tampas med Gå på huvudgatan Carl Johan, frågor om knark och brudar hela tiden... Så ja, de har lite på hemmaplan att ta hand om först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 Världens äldsta yrke synd att detta yrket skall inte vara tillåtet att köpa tjänster av då det brukar vara duktiga handarbetare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 När öppnade Harrys på Soi Diana? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 Det gör det säkert och den lagen har funnits här i Norge ett bra tag. Kan då en utlänning som köper sex i utlandet åka dit i Norge?Om inte så är det ju ”forskjellsbehandling” och det är ju inte bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kan då en utlänning som köper sex i utlandet åka dit i Norge? Om inte så är det ju ”forskjellsbehandling” och det är ju inte bra. I ditt fall är ju du svensk medborgare när du ev köper sex i utlandet och straffas enligt svensk lag(frias) "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 I ditt fall är ju du svensk medborgare när du ev köper sex i utlandet och straffas enligt svensk lag(frias) Då är det alltså särbehandling beroende på medborgarskap i Norge. Jag undrar om man som norsk medborgare även åker dit om man i Tyskland kört 150km/h på autobahn? Att köra 150km/h i Norge är i alla fall inte lovligt. Kanske även baggarna ska köra på höger sida i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 40 minuter sedan, skrev Kenneth4618: När öppnade Harrys på Soi Diana? 2015 är jag ganska säker på. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Då är det alltså särbehandling beroende på medborgarskap i Norge. Jag undrar om man som norsk medborgare även åker dit om man i Tyskland kört 150km/h på autobahn? Att köra 150km/h i Norge är i alla fall inte lovligt. Kanske även baggarna ska köra på höger sida i Thailand? Myndigheterna i Norge ser säkert sexköp som ett betydligt allvarligare brott än att köra 150 km på motorvägen. BTT Ändrades Mars 5, 2018 av broder tuk tuk Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Myndigheterna i Norge ser säkert sexköp som ett betydligt allvarligare brott än att köra 150 km på motorvägen. BTT Ja, det borde vara straffbart att köra längre sträckor än ett par mil på motorvägen. 15 mil är alldeles för långt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Myndigheterna i Norge ser säkert sexköp som ett betydligt allvarligare brott än att köra 150 km på motorvägen. BTT Nja, jag tror nog straffet för fortkörningen är värre. Ja, om man nu inte drogat offret eller betalt en minderårig för sextjänsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 13 timmar sedan, skrev Kenneth4618: När öppnade Harrys på Soi Diana? Första Maj 2015. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Andreas har fyllt 40! Ikväll firar vi det på Harrys, kom in och parta loss med oss! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 (ändrad) Välkomna till Zip som ligger precis mittemot Harrys. Ett hotell med restaurang och bar med mer laidback stil. En helt annan meny, annan rytm och större rum i rummet. Finns en Skybar på 6e våningen där det kommer att bli jazzkvällar. Smoove Groove med Sydney Moss & co är först ut, premiären sker den 30e mars. Från websidan: The highly anticipated Jazz and Latin inspired night with Smoove Groove is finally here! Come join us at Zip's Sky-Bar for a relaxing and memorable night! Includes dinner, Pork tenderloin skewer with three sauces, french fries and a pitcher of refreshing sangria, and a welcome drink for only 295 baht per person! Prizes can be won as well! Limited seating available. Get your tickets or reserve a seat by calling +66 38 421 338 ... We are located on Soi Diana. https://www.facebook.com/events/176368852987153/ http://www.inspirepattaya.com/Pattaya/smoove-groove-jazz-evening-zips-skybar-Pattaya-30-march-2018/ Ändrades Mars 20, 2018 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 justa rum och priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 On 2018-02-27 at 19:57, skrev andrejsdenruskige: Som sagt.... Var det inte din vän? Vänner känner man väl, eller är du kompis med henne utan att hon vet det? Antar att BTT har en massa "Vänner" på Facebook (som han skrev), som Rose tex, som han inte träffat irl... Det har jag bara några stycken, men de är vänner till mina vänner, i det riktiga livet... Guuud vad jag behöver en semester till Pattaya!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Tommy: Antar att BTT har en massa "Vänner" på Facebook (som han skrev), som Rose tex, som han inte träffat irl... Det har jag bara några stycken, men de är vänner till mina vänner, i det riktiga livet... Guuud vad jag behöver en semester till Pattaya!!! MVH Jag kan göra många saker men tyvärr inte just detta. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Jag kan göra många saker men tyvärr inte just detta. 😄 Man kan väl låtsas? Gör man det tillräckligt många gånger, så blir det som på riktigt?? Ändrades Mars 21, 2018 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Ikväll kör vi Karaoke med Rose, och efter det är det slaget om Siljan: Mora - Leksand! Välkomna till Harrys mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu