Jump to content
audirs2

HELVETE vilken smäll i Bryssel!

Recommended Posts

Mr  atm
Precis nyss, skrev knasen:

Jag måste gå igenom säkerhetskontroller varje gång jag ska till jobbet och har så fått göra sedan snart 15 år tillbaka. Om jag får välja vem att skylla för det mellan judar, amerikaner, Bilderbergare eller muslimer så är valet ganska givet. Misstänker dock att valet inte är lika konspiratoriskt som ditt utan lite mer verklighetsförankrat och pragmatiskt.

Är det statsanställda som gör kontroller på ditt arbete som polis, tull eller liknande? Jag antar att du inte jobbar med att packa hopprep i en källare tex.

Dessutom kommer dom förmodligen göra kontroller på alla möjliga ställen så att vi vänjer oss vid det och att det kommer bli vardag.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Oregistrerad knasen
32 minuter sedan, skrev Mr atm:

Är det statsanställda som gör kontroller på ditt arbete som polis, tull eller liknande? Jag antar att du inte jobbar med att packa hopprep i en källare tex.

Dessutom kommer dom förmodligen göra kontroller på alla möjliga ställen så att vi vänjer oss vid det och att det kommer bli vardag.

På sätt och vis är det det. Det är visserligen en privat aktör som utför kontrollerna men som är anlitat av en statlig företag. Ett och annat hopprep har med största sannolikhet passaret genom "källaren" där..

Nicholas
3 timmar sedan, skrev fiskarn:

Eu med i princip öppna gränser fungerar bra! när ska de naiva beslutsfattarna vakna och hur många oskyldiga till ska bli drabbade! Stäng gränserna och begär papper likväl som jag själv måste visa när jag ska tillbaka in till schengen igen.

Sätter en hundring på att muslimer är inblandade igen!  RIP till de döda förutom hen som tryckte på knappen...

jag sätter inte emot

• Fint 3

kenneth073

Läste i norska vg att dom skrek på arabiska. 

Svenska tidningar skulle väl aldrog skriva det 

• Fint 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

borje222

Nu ska landsfadern Stefan Löfven hålla presskonferens, så nu ordnar allt upp sig... :great:

Mvh. borje222

• Fint 9

audirs2
11 minuter sedan, skrev borje222:

Nu ska landsfadern Stefan Löfven hålla presskonferens, så nu ordnar allt upp sig... :great:

Mvh. borje222

Ja då kan man lungt ta fram sin stickning och virka vidare! :morgon:

• Fint 2

Mr  atm
1 timme sedan, skrev svampen:

Om jag inte misstar mig så var väl grunden till Is Saddam med parti familj militär som förtryckte torterade mördade våldtog sitt eget folk?

Var väl kamrater till Saddam inom parti o militär som drog igång Isis

Nja, Al Qaida är nuvarande ISIS.

USA hjälpte Saddam till sin position. Men USA var tvungen att ta bort honom eftersom han ville börja sälja 

olja i dollar.

Likadant satte USA upp Khadaffi, men han ville senare börja sälja olja mot guld bla.

Så då var man tvungen att säga att vi måste gå dit o hjälpa folket för att Khadaffi dödar dom och att det finns massförstörelsevapen i Irak.

Sådana som USA har, och samtidigt det enda landet i världen som använt dom, men ingen annan får ha för då kan inte USA jävlas med dom.

Exempel Indien, Pakistan, Nordkorea etc.

Men surprise surprise inga massförstörelsevapen hittades i Irak.

Är det någon som har den minsta aning vilka oootroliga förmåner folket i Libyen hade tacka vare Khadaffi och deras olja.

Det går att hitta på youtube bla.

Tommy
5 minuter sedan, skrev Mr atm:

USA hjälpte Saddam till sin position. Men USA var tvungen att ta bort honom eftersom han ville börja sälja 

olja i dollar.

Likadant satte USA upp Khadaffi, men han ville senare börja sälja olja mot guld bla.

Så då var man tvungen att säga att vi måste gå dit o hjälpa folket för att Khadaffi dödar dom och att det finns massförstörelsevapen i Irak.

Sådana som USA har, och samtidigt det enda landet i världen som använt dom, men ingen annan får ha för då kan inte USA jävlas med dom.

Är det någon som har den minsta aning vilka oootroliga förmåner folket i Libyen hade tacka vare Khadaffi och deras olja.

Al Quaida och IS är inte goda vänner, snarare fiender, så noll poäng för det dravlet, noll poäng för resten av ditt inlägg ock!

MVH Tommy

• Fint 4

kenneth073
12 minuter sedan, skrev Mr atm:

olja i dollar.

Vilket botten inlägg,tror du på dig själv?

• Fint 3

Mr  atm
2 minuter sedan, skrev Tommy:

Al Quaida och IS är inte goda vänner, snarare fiender, så noll poäng för det dravlet, noll poäng för resten av ditt inlägg ock!

MVH Tommy

Du får ha din åsikt, det är ok Tommy.

Inom Al Qaida så finns det betalda legosoldater från Langley USA där bla. Soros är med och supportrar. 

Det här är min åsikt.

• Fint 1

Mr  atm
1 minut sedan, skrev kenneth073:

Vilket botten inlägg,tror du på dig själv?

Jag antar att du läser aftonbladet eller Expressen och tittar på nyheterna på TV.

Tommy
Precis nyss, skrev Mr atm:

Du får ha din åsikt, det är ok Tommy.

Inom Al Qaida så finns det betalda legosoldater från Langley USA där bla. Soros är med och supportrar. 

Det här är min åsikt.

Karma, för att du står på dej!

Vet du hur många länder förutom USA som använt massförstörelsevapen i modern tid?

Under 1900-talet använde, IRAK, Storbritannien, Frankrike, Japan, Tyskland och säkert många fler sådana...

MVH Tommy

Guest
This topic is now closed to further replies.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy