Jump to content
IGNORERAD

14, 15, och 16´de Mars.


stefan5300

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
34 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror inte det drar forumet åt nåt håll, det blev ju lite skriverier runt detta och det är väl meningen med ett forum att det du får i huvudet ska man skriva om. Nog finns det värre saker som skrivs om här ,mobbing, idi*tförklaringar och sånt dravel

 

Att klanka ner på folks utseende så som du gör är alltså inte likställt den mobbing du själv hänvisar till? :rolleyes:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    13

  • borje222

    12

  • M33

    6

  • B747

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

8 minuter sedan, skrev knasen:

 

Att klanka ner på folks utseende så som du gör är alltså inte likställt den mobbing du själv hänvisar till? :rolleyes:

 

 

Håller med dig Kansen..

Fast det verkar vara legalt att kritisera utseendet  på alla utanför MPR sfären...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Tror inte det drar forumet åt nåt håll, det blev ju lite skriverier runt detta och det är väl meningen med ett forum att det du får i huvudet ska man skriva om. Nog finns det värre saker som skrivs om här ,mobbing, idi*tförklaringar och sånt dravel

Jag får en känsla att du aldrig tänker till eller förstår vad du skriver. Gör dig själv en tjänst läs om det du skriver och förstår du inte innebörden av det du skrivit så posta det inte. Men det är väl ingen risk att det kommer hända då du inte verkar förstå nånting.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
1 minut sedan, skrev Sangwal:

Håller med dig Kansen..

Fast det verkar vara legalt att kritisera utseendet  på alla utanför MPR sfären...

 

Rock on!

 

Att kommentera utseenden har väl iofs gjorts i alla tider, men att klanka ner på sin umgängeskrets som i det här fallet är väl kanske inte så lyckat om man tror sig vilja motverka mobbing.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet nån om Maitan har sålt sitt värdshus äm ?

Inget klart än........

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Tror inte det drar forumet åt nåt håll, det blev ju lite skriverier runt detta och det är väl meningen med ett forum att det du får i huvudet ska man skriva om. Nog finns det värre saker som skrivs om här ,mobbing, idi*tförklaringar och sånt dravel

Mja skulle du få en tanke i huvudet så behåll den där ,då kanske du kan få 2 efter något år eller så-

 

Med vänlig hälsning Leadbelly

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev wUThai:

Jag får en känsla att du aldrig tänker till eller förstår vad du skriver. Gör dig själv en tjänst läs om det du skriver och förstår du inte innebörden av det du skrivit så posta det inte. Men det är väl ingen risk att det kommer hända då du inte verkar förstå nånting.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Jag förstår nog jätte mycket, vad min fråga var varför är alla svenska män i Thailand tatuerade och tjocka. Dom är som jag skrivit jätte goa gubbar. Är det för utsendet eller pengar till flickvännen som avgör. Tänk efter nu innan ni svarar. Tror inte det är kärlek

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag förstår nog jätte mycket, vad min fråga var varför är alla svenska män i Thailand tatuerade och tjocka. Dom är som jag skrivit jätte goa gubbar. Är det för utsendet eller pengar till flickvännen som avgör. Tänk efter nu innan ni svarar. Tror inte det är kärlek

Varför skall jag tänka efter när du själv inte lever som du lär?????

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
25 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag förstår nog jätte mycket, vad min fråga var varför är alla svenska män i Thailand tatuerade och tjocka. Dom är som jag skrivit jätte goa gubbar. Är det för utsendet eller pengar till flickvännen som avgör. Tänk efter nu innan ni svarar. Tror inte det är kärlek

Skriver du av egen erfarenhet ??????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Där kom förklaringen varför det kommer så mycket skit från dig  Du äter alltså skit

 

Märkligt att det finns så många förståndshandiikappade muppar på detta forum som har så stora bekymmer över andras utseende och möbelval :misdoubt:

Har de inget eget liv ?

Det verkar vara en tvättäkta skitstövel.....han har nog inget liv utan MPR......hackar på gud o alla.......men det är klart,, det är ju fredag o han har säkert korkat upp o blir styv i korken om det nu finns nånting innanför pannbenet,,,,,troligen inte.

Ändrades av thai412
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Skriver du av egen erfarenhet ??????

Jag är inte tjock och har inga pengar och inte tatuerad förstår inte varför man måste tatuera sej. Är det ett sätt att man måste visa att här kommer jag eller varför tatuerar man sej, förstår inte. Min  fru Älskar mej som en tajdam kan älska pratar hela tiden om vad vi ska göra med våran farm, och som jag skriver våran farm

Link to comment
Dela på andra sajter

Din egen dotter är tatuerad skrev du förut

Varför för du inte en dialog med din dotter ist ?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag är inte tjock och har inga pengar och inte tatuerad förstår inte varför man måste tatuera sej. Är det ett sätt att man måste visa att här kommer jag eller varför tatuerar man sej, förstår inte. Min  fru Älskar mej som en tajdam kan älska pratar hela tiden om vad vi ska göra med våran farm, och som jag skriver våran farm

Det där säger ju mer om din fru än vad det säger om dig.

Du är inte fet, du är inte rik och du är osedvanligt korkad.

Antagligen är din fru ganska lik dig på många sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det där säger ju mer om din fru än vad det säger om dig.

Du är inte fet, du är inte rik och du är osedvanligt korkad.

Antagligen är din fru ganska lik dig på många sätt.

 

Och man blir som man umgås, synd nog...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 

Och man blir som man umgås, synd nog...

Till Boas fördel och till hennes försvar, så var det en fördel med språkförbristningarna i början av förhållandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag är inte tjock och har inga pengar och inte tatuerad förstår inte varför man måste tatuera sej. Är det ett sätt att man måste visa att här kommer jag eller varför tatuerar man sej, förstår inte. Min  fru Älskar mej som en tajdam kan älska pratar hela tiden om vad vi ska göra med våran farm, och som jag skriver våran farm

Så du menar på fullt allvar att ingen kan älska en som är tjock och har tatueringar ?????????????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Så du menar på fullt allvar att ingen kan älska en som är tjock och har tatueringar ?????????????

Mig älskar dom iaf! Det har dom sagt på Soi6, SÅDESÅ!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev amja:

Mig älskar dom iaf! Det har dom sagt på Soi6, SÅDESÅ!

Mvh

Amja

Och mig älskar dom på Soi 8.  Tror det finns en liten Soi för oss alla ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Min kärring är tjock och har tatueringar... Men jag älskar henne ändå... :P

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Min kärring är tjock och har tatueringar... Men jag älskar henne ändå... [emoji14]

 

Mvh. borje222

Nä, du är bara ute efter hennes pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Nä, du är bara ute efter hennes pengar.

OCH KROPP.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev borje222:

Min kärring är tjock och har tatueringar... Men jag älskar henne ändå... :P

 

Mvh. borje222

 

min har inga tatueringar men är överårig som kompensation :waaaht:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
OCH KROPP.

Nej, kan han inte vara. Hon är ju tatuerad och tjock

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...