Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 (ändrad) Nu kan jag inte hålla käften längre, den här jävla gruppfantasten har sänkt det här forumet så jävla lågt, en riktigt jävla drummel är det son slickar P3:s ärsle, sug i dej jävla drummel"mothugg så blir han som ett barn och börja banna folk från sina grupper och beter sig som en snorunge i trotsåldern""gruppägaren= Knöl som växer i jorden.""ypperligt bevis på hur man missbrukar grupper, den man inte gillar kastar man ut, fan va lågt, trodde inte du va så jävla egotrippad""Nej, ett riktigt skitforum har det blivit! ""Var inte orolig, han har ett extra nick, för den gunben är ustuderad mobbare""Startar en egen grupp för dom"Den personen som skriver sån uttalande är en stor jävla skit som inte har annat för sig än att mygla och försöka bestämma över andra, om det vore nåt krut i P3 och andra moddar så kastar dom ut den skithögen innan han sänker det här forumet, många fina skribenter har slutat skriva här på grund av den skithögen Ja då har forumets största mytoman kastat ut lite skit igen genom sin stora truttill skillnad mot dig så hotar jag inte folk med blöjknuttar ej heller ljuger jag som du gör Ang grupper helt riktigt gruppägaren bestämmer vilka som får vara med och dom som inte gillar gruppägarenoch skriver skit om han är ju lika bra dom är utanför, så slipper dom reta sig på gpä, så det är inget missbruk mothugg ja det tål jag ,men när folk gör sig lustig på mitt utseende då är gränsen nådd Nej jag har inget extra nick och behöver inget hellerproblemet är väl att jag är rak och ärlig och det får man skit för (prisa grupper) är nog inte några fina skribenter som slutat skriva för min skull .men några av dina mytomankompisar kanskeslutat för min skull och det är ju bara + för forumet ta ett djupt andetag och ha en trevlig lördag Mvh 33:anps har jag några nyheter att tillföra forumet så lägger jag in det i vanliga forumet ds Ändrades Februari 13, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 (ändrad) ps har jag några nyheter att tillföra forumet så lägger jag inte det i vanliga forumet ds Varför inte det? Ändrades Februari 13, 2016 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 (ändrad) fel Ändrades Februari 13, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Varför inte det?Jag skrev fel tillrätta lagt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Varför inte det?Samgubben är ju hopplös. Tack för ditt besök igår du är ju en riktigt trevlig gubbe nu går det inte skälla på dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Samgubben är ju hopplös. Tack för ditt besök igår du är ju en riktigt trevlig gubbe nu går det inte skälla på dejNej då hopp finns ,jag skrev fel ang Baa.s citat ,du är nog en go gubbe du också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Nej då hopp finns ,jag skrev fel ang Baa.s citat ,du är nog en go gubbe du också Jag trodde vi var lite vänner nu men jag är fortfarande bannlyst från din tråd om badtunnor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Jag trodde vi var lite vänner nu men jag är fortfarande bannlyst från din tråd om badtunnor Va inte ledsen för det, har man i vår ålder inte sett vad som där finnes att skåda är man förmodligen blind! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Klart vi är vänner ,har många vänner som inte vill vara med i badtunnan och även folk jag inte känner är med i badtunnan du är inte bannlyst vad jag kan se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2016 Ja då har forumets största mytoman kastat ut lite skit igen genom sin stora truttill skillnad mot dig så hotar jag inte folk med blöjknuttar ej heller ljuger jag som du gör Ang grupper helt riktigt gruppägaren bestämmer vilka som får vara med och dom som inte gillar gruppägarenoch skriver skit om han är ju lika bra dom är utanför, så slipper dom reta sig på gpä, så det är inget missbruk mothugg ja det tål jag ,men när folk gör sig lustig på mitt utseende då är gränsen nådd Nej jag har inget extra nick och behöver inget hellerproblemet är väl att jag är rak och ärlig och det får man skit för (prisa grupper) är nog inte några fina skribenter som slutat skriva för min skull .men några av dina mytomankompisar kanskeslutat för min skull och det är ju bara + för forumet ta ett djupt andetag och ha en trevlig lördag Mvh 33:anps har jag några nyheter att tillföra forumet så lägger jag in det i vanliga forumet ds Du ska nog vara lite försiktig med att kalla andra för mytomaner. Du är inte ett dugg bättre själv. I denna tråd påstår du att jag tycker du är en uppviglare och mobbare. Var fan får du det ifrån? Jag har inte skrivit ett enda ord i din grupp eller i någon annan tråd om dig eller vad du gör. Så du ljuger ju själv eller sitter du bara och hittar på div "skit" för att det ska passa dina syften? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Du ska nog vara lite försiktig med att kalla andra för mytomaner. Du är inte ett dugg bättre själv. I denna tråd påstår du att jag tycker du är en uppviglare och mobbare. Var fan får du det ifrån? Jag har inte skrivit ett enda ord i din grupp eller i någon annan tråd om dig eller vad du gör. Så du ljuger ju själv eller sitter du bara och hittar på div "skit" för att det ska passa dina syften?Du gav karma för det och det är väl samma sak att du tycker det eller?Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Nu blev det allt lite DQVarför bry sig? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk DQ??Säger mannen som går upp i falsett över en krönika i Aftonbladet.... ?? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2016 Du gav karma för det och det är väl samma sak att du tycker det eller? Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Jösses!Ja det visar ju vilket stadie du befinner dig i.Sitter och kollar vem som ger karma för att sen få en anledning att tycka illa om dom som gett karma. Du måste ha någon sorts komplex som uppför dig så barnsligt. Jag skiter fullständigt i vem du ger karma och skulle aldrig sänka mig till den nivå du står på.Så fortsätt du att vara din egen "karmapolis".Du gör dig bara löjlig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Jösses! Ja det visar ju vilket stadie du befinner dig i. Sitter och kollar vem som ger karma för att sen få en anledning att tycka illa om dom som gett karma. Du måste ha någon sorts komplex som uppför dig så barnsligt. Jag skiter fullständigt i vem du ger karma och skulle aldrig sänka mig till den nivå du står på. Så fortsätt du att vara din egen "karmapolis". Du gör dig bara löjlig. Nu måste 33:an banna sig själv eftersom han gav karma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Nu måste 33:an banna sig själv eftersom han gav karma! fixat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 (ändrad) Du gav karma för det och det är väl samma sak att du tycker det eller? Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Du har fan gett patetisk ett ansikte! Du har gett karma!! Hur jävla barnslig och omogen får man bli?!?!?! Vuxen människa som beter sig på detta vis!! Skäms du inte?? Fan, jag skäms ju för dig! Då måste du ju banna alla som gav mig karma i denna tråden då? Ja, jävlar! Ändrades Februari 13, 2016 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Du gav karma för det och det är väl samma sak att du tycker det eller? Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Men för helvete............................släpp sargen för fan, utan att kalla det för att kasta skit så gör du dig faktiskt löjlig med sådana påståenden, har du så mycket tid i ditt liv att du sitter och kollar vem som ger karma för till de som är emot dig vete fan om du inte ska skaffa en hobby, samla frimärken eller nåt.Dessutom kallar DU Mr Ning Ning för Ding- Ding, bara där en nedvärdering icke värdigt dig, han har inte kommit ner på den nivån, Kom igen 33.an, du är betydligt trevligare än så, om du bara inte vore så jävla överkänslig, du har garanterat aldrig spelat i något fotbolls eller hockeylag, då hade du lärt dig att det som sker på planen, sker på planen, sen går vi och fikar efteråt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Du har fan gett patetisk ett ansikte! Du har gett karma!! Hur jävla barnslig och omogen får man bli?!?!?! Vuxen människa som beter sig på detta vis!! Skäms du inte?? Fan, jag skäms ju för dig! Då måste du ju banna alla som gav mig karma i denna tråden då? Ja, jävlar! det heter skämmes tame fan du fattar ju noll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Men för helvete............................släpp sargen för fan, utan att kalla det för att kasta skit så gör du dig faktiskt löjlig med sådana påståenden, har du så mycket tid i ditt liv att du sitter och kollar vem som ger karma för till de som är emot dig vete fan om du inte ska skaffa en hobby, samla frimärken eller nåt.Dessutom kallar DU Mr Ning Ning för Ding- Ding, bara där en nedvärdering icke värdigt dig, han har inte kommit ner på den nivån, Kom igen 33.an, du är betydligt trevligare än så, om du bara inte vore så jävla överkänslig, du har garanterat aldrig spelat i något fotbolls eller hockeylag, då hade du lärt dig att det som sker på planen, sker på planen, sen går vi och fikar efteråt!Han borde nog logga ut några månader från MPR då han tar det allt för allvarligt och verkar inte må speciellt bra av det. Det jag menar är att han på sin semester i Thailand håller på och kollar vilka som ge karma till personer som han inte gillar. Det är ju rent av oroväckande! Att sitta och håna, mobba och kalla folk för idi*ter för att sen träffa dom i verkliga livet?!?! Hade jag betet mig på det viset hade jag definitivt inte haft mage att träffa dom i verkliga livet.. inte innan jag bett om ursäkt för mitt beteende iaf. Jag förstår inte att man nyter träffa nån som man varit så elak mot?!?! Helt obegripligt måste jag säga. Om mig kan han säga vad han vill. För jag kommer aldrig träffa honom ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 det heter skämmes tame fan du fattar ju noll Que? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Nej då hopp finns ,jag skrev fel ang Baa.s citat ,du är nog en go gubbe du också Nu fårr man en liten tår i ögat asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Que?Skämmes är nog en fågel som häckar i trakterna av Umeå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Ha ha ni sörläningar vet väl inte hur en fågel häckar Skämmes är nog en fågel som häckar i trakterna av Umeå. Skämmes är nog en fågel som häckar i trakterna av Umeå. Skämmes är nog en fågel som häckar i trakterna av Umeå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Ring mig när ni har nyktrat till sicken tråd lika korkad som snus tråden är hahaha mvh från en ska hem snart hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Du gav karma för det och det är väl samma sak att du tycker det eller? Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Intressant kommentar från dig som själv delar hur mycket karma som helst helt slumpmässigt på forumet. Jag tror faktiskt inte ens att du själv läst hälften av alla inlägg du gett karma för /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu