Jump to content
IGNORERAD

Äntligen Bannlyst!

Mr Ning Ning

Recommended Posts

Och hur jävla lågt ska du sänka dig. 

När man vet om de rykten han spridit om xxxxxxxx så finns det fog för en väldigt låg nivå. Kränka finns det gränser för och några har passerats av en person. Förstår att xxxxxxx är pissoff och känner för att ge igen. Sen löser det ingenting alls.

Jag har massor av email, PM sparade i frågan, som bara är osanningar och ryktesspridning med ett enda lågt syfte.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

• Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sam sip sam

14

• Baa

11

• Soengsang

7

• Mr Ning Ning

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grupper är bevisligen ett otyg och uncen har avregistrerat sig och kan inte bemöta lågvattenmärkena.. Skönt att man jobbar i helgen så man inte dras med i något destruktivt under alkoholens töcken.. 

Var inte orolig, han har ett extra nick, för den gunben är ustuderad mobbare.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Det är konstigt med en sak, dom som tillhör maffian blir alltid så kränkta när man påtalar deras livs val, dom känner på nått sätt att dom kan man inte prata om alls? Känner några såna så man har lite erfarenhet! Men som jag sa till en här ute på Värmdö, livet är ett antal sekunder, och nedräkningen pågår hela tiden! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Var inte orolig, han har ett extra nick, för den gunben är ustuderad mobbare.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Nu har jag inte hängt med i vad som föreligger ert lilla gnabb, men hot om pannbensmassage och utläggningar om hans frus tidigare förehavanden ger inte direkt några sympatipoäng. Har han sysslat med liknande påhopp så är även det förkastligt. 

Dela på andra sajter

Det är en muslimfri fredag :D enjoy

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Uncen är inte det den pianospelande by fånen Glegolo eller nått sånt som precis flyttat till Thailand och Chayapum

Dela på andra sajter

Uncen är inte det den pianospelande by fånen Glegolo eller nått sånt som precis flyttat till Thailand och Chayapum

Det stämmer, han som kunde allt om Thailand redan efter att ha bott där någon månad.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det stämmer, han som kunde allt om Thailand redan efter att ha bott där någon månad.

ja jag kommer ihåg en galning som var utlärd Thailands expert efter några månader som svammla en massa skit på något Thai forum

Dela på andra sajter

, men, varför är du inte lika trevlig på forumet som IRL, något stämmer inte, du spelar ett spel i någon av situationerna.

Dito;)

Dela på andra sajter

Nu kan jag inte hålla käften längre, den här jävla gruppfantasten har sänkt det här forumet så jävla lågt, en riktigt jävla drummel är det son  slickar P3:s ärsle, sug i dej jävla drummel

"mothugg så blir han som ett barn och börja banna folk från sina grupper och beter sig som en snorunge i trotsåldern"

"gruppägaren= Knöl som växer i jorden."

"ypperligt bevis på hur man missbrukar grupper, den man inte gillar kastar man ut, fan va lågt, trodde inte du va så jävla egotrippad"

"Nej, ett riktigt skitforum har det blivit! "

"Var inte orolig, han har ett extra nick, för den gunben är ustuderad mobbare"

"Startar en egen grupp för dom"

Den personen som skriver sån uttalande är en stor jävla skit som inte har annat för sig än att mygla och försöka bestämma över andra, om det vore nåt krut i P3 och andra moddar så kastar dom ut den skithögen innan han sänker det här forumet, många fina skribenter har slutat skriva här på grund av den skithögen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

images.thumb.jpeg.446af849beaf4093d0b336

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Nu hoppas vi bara på en come back av Kjelle med handväskorna också :)

Jajävlar :big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...