Jump to content
IGNORERAD

nemos egen tråd


Sam sip sam

Recommended Posts

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    7

  • Baa

    5

  • audirs2

    4

  • Soengsang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vid stenborden körde jag alltid den här varianten.  [emoji4]

 

serveimage?url=http:%2F%2Fimportfood.com%2Fmedia%2Fmekong_whiskey.jpg&sp=80878a719a39b61af636e6e3ab2532ed

serveimage?url=http:%2F%2Fecx.images-amazon.com%2Fimages%2FI%2F51YKorbLC4L.jpg&sp=0d902d67ea06d8d0a8c726ac3bfde3f3

Ja du måste ju in och förstöra varenda tråd ,du måste leva i en trist tillvaro[emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du måste ju in och förstöra varenda tråd ,du måste leva i en trist tillvaroemoji3.png

 

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

 

 

Varför tycker du det var att förstöra, fanns ju liksom inget mer att tillägga än att berätta sin egen variant, och tycker han det är den klass han vill hålla så låt honom göra det.

Min variant då för att "förstöra" ännu lite mer.

Nescafe, socker (brunt) grädde på sprayburk och den whiskey som finns i huset, oftast Famous Grouse, hoppas du inte får ätstörningar av denna bekönnelse från ett skitkallt risbyn där det efter dagens besök på mig nog skall inmundigas en dylik värmare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tycker du det var att förstöra, fanns ju liksom inget mer att tillägga än att berätta sin egen variant, och tycker han det är den klass han vill hålla så låt honom göra det.

Min variant då för att "förstöra" ännu lite mer.

Nescafe, socker (brunt) grädde på sprayburk och den whiskey som finns i huset, oftast Famous Grouse, hoppas du inte får ätstörningar av denna bekönnelse från ett skitkallt risbyn där det efter dagens besök på mig nog skall inmundigas en dylik värmare!

Är ganska trött på hans spammande i alla trådar ,ha de gott i risbyn och ta dig ngt varmande ,här har värsta kylan försvunnit[emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du måste ju in och förstöra varenda tråd ,du måste leva i en trist tillvaroemoji3.png

 

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

 

 

Thailändsk variant på Irish coffe :big_smile: 

Intressant. Försätt Nemo.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

Thaivariant på GT.

LaoKao, soda och cocosvatten....................smakar som det låter, men dom hävdar att man blir lika full och att det är det som räknas!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ganska trött på hans spammande i alla trådar ,ha de gott i risbyn och ta dig ngt varmande ,här har värsta kylan försvunnit[emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Självinsikt, är inte din starka sida. ?

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ganska trött på hans spammande i alla trådar

......så till den milda grad att du startar en ny tråd i mitt namn, på tal om att ha ett trist liv.......

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

......så till den milda grad att du startar en ny tråd i mitt namn, på tal om att ha ett trist liv.......

 

Nä jag starta ingen ny tråd,,, efter du spammat den ,så döpte jag om den befintliga så kan du spamma den bäst du vill [emoji3]

 

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

 

 

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Hä hä, fredags tråd igen asså!:drunk:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hä hä, fredags tråd igen asså!:drunk:

Nä, det är bara så jävla kallt i Thailand att vi inte har mer att göra än att svamla en massa skit på MPR! 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hä hä, fredags tråd igen asså!:drunk:

Hm, inte Fredags tråd

Nemos tråd!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, inte Fredags tråd

Nemos tråd!

Ung, same-same!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ung, same-same!

Det var du som sade det 5555555

crusoe96_2.thumb.jpg.b138e6eea9afff646f0

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det är bara så jävla kallt i Thailand att vi inte har mer att göra än att svamla en massa skit på MPR! 

Okej lite kallt men man får nåt gjort på förmidan sen kan man besöka hamoken en liten stund, jätte skönt

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det är bara så jävla kallt i Thailand att vi inte har mer att göra än att svamla en massa skit på MPR! 

Jo tjena, här har vi 6+ i Stockholm, svettigt värre! :sweat:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall du inte ut å köra med renen nått då?:lipa:Boa 52%

Nä, det är bara så jävla kallt i Thailand att vi inte har mer att göra än att svamla en massa skit på MPR! 

Jo tjena, här har vi 6+ i Stockholm, svettigt värre! :sweat:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tjena, här har vi 6+ i Stockholm, svettigt värre! :sweat:

I morse hade vi 10, nu 25, inget man är van vid, bortklemat frysmört har man blivit!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

I morse hade vi 10, nu 25, inget man är van vid, bortklemat frysmört har man blivit!

Det blir då en bra orsak till att hinka in några Irish coffie som värmer!:drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Självinsikt, är inte din starka sida. ?

 

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

 

 

jag  har lärt mig av dig 

Link to comment
Dela på andra sajter

I morse hade vi 10, nu 25, inget man är van vid, bortklemat frysmört har man blivit!R

Dj skönt att jobba i på förmidagen och sen vila lite på eftermidan med en kall

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

33:an ändrade nog om i tråden eftersom han fick med fel video i trådstarten. Att göra en irish coffee är överkurs för oss fåntrattar här på MPR, vilket han givetvis upptäckte och därför korrigerade så att vi börjar i rätt ända. Innan vi kommit så långt att vi behärskar att tillaga varm vätska såsom kaffet i en irish kräver, så måste vi givetvis lära oss kökets grundkunskaper. 

Därför kommer nu här steg ett i den långa vägen för att kunna göra en irish coffee.

https://www.youtube.com/watch?v=snAIqs1LnTQ 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an ändrade nog om i tråden eftersom han fick med fel video i trådstarten. Att göra en irish coffee är överkurs för oss fåntrattar här på MPR, vilket han givetvis upptäckte och därför korrigerade så att vi börjar i rätt ända. Innan vi kommit så långt att vi behärskar att tillaga varm vätska såsom kaffet i en irish kräver, så måste vi givetvis lära oss kökets grundkunskaper. 

Därför kommer nu här steg ett i den långa vägen för att kunna göra en irish coffee.

https://www.youtube.com/watch?v=snAIqs1LnTQ 

 

 

 

 

Hahha, klockren video där!

annars tror jag nog 33:an hade rätt video om man ser på vad han ändrade, han har lagt samma på FB.

Men han kom nog på att den var för komplicerad för många av de förtids pankisar som häckar på mpr på mornarna 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...