Jump to content
IGNORERAD

V75

Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Jag har oflyt med Luddes hästar, när jag tar med så är det galopp när jag lämnar utanför systemet så vinner dom. 

Dela på andra sajter

• Svar 348
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

77

• MickeN

66

• svampen

48

• thomas001

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 timmar sedan, skrev jlh66:

V75
Inlämnat: 2016-04-16, 10:41
Jägersro
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8
3: 2, 4, 5
4: 1, 3, 4, 5, 8, 11
5: 5, 12
6: 2 Pepe di Jesolo
7: 3 Even's First Boy

Blev en rad med 2 spikar och2 hästarslopp,körde även en rak DD med dom 2 avslutande spikarna.

Lycka till med era lir :good:

inte så stora pengar det är frågan om, men lite nervöst är det.:sweat:

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev MickeN:

Så här blev dagens skrällrad.  

DSC_0214.JPG

Va synd!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jäklar vilken final det kommer bli på lördag. B.B.S kommer väl rusa till ledningen med On Track Piraten i rygg som ju är duktig på att utnyttja Åbys open stretch vilket han visat vid sina 2 sm-titlar. Sauveur kommer utvändigt på upploppet och Kolgjini som lyckats ta tredje par invändigt genom att hänga på Piraten i rygg och därför inte fått möjlighet att jaga livet ur eller försatt Mosaique Face i galopp kommer på stretchens andra spår... Det kommer gå undan på upploppet på lördag..

Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev knasen:

Jäklar vilken final det kommer bli på lördag. B.B.S kommer väl rusa till ledningen med On Track Piraten i rygg som ju är duktig på att utnyttja Åbys open stretch vilket han visat vid sina 2 sm-titlar. Sauveur kommer utvändigt på upploppet och Kolgjini som lyckats ta tredje par invändigt genom att hänga på Piraten i rygg och därför inte fått möjlighet att jaga livet ur eller försatt Mosaique Face i galopp kommer på stretchens andra spår... Det kommer gå undan på upploppet på lördag..

Kört några badkarsrace ser jag hahaha.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Kört några badkarsrace ser jag hahaha.

Japp, men när krutröken lagt sig så tror jag det blir en stretch-seger ;) 

Dela på andra sajter

Ingen kan väl ha undgått min kärlek till On track piraten...

Så därför en hyllning men framför allt en varning till er som inte har bättre förstånd nu när det är Åby och open stretch..

Piraten "skrällde" 2013

Och "skrällde"  igen 2014

"– Att On Track Piraten ska plocka ner honom utvändigt det finns inte ens i fantasin, säger tränaren till Trav365. "

Nä, får väl göra det vi tredje då istället.. 

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev knasen:

Tror på dött lopp mellan alla fyra ?????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Det är i Elitloppet Mosaique Face ska vara på topp – då ska han ta revansch på fjolårets andrapris.
Men Lutfi Kolgjini har även tankar på guld i Olympiatravet.
– Jag vägrar tippa någon annan än min egen, säger den färgstarke travprofilen.

Vi fick en intervju med Lutfi Kolgjini före V86-tävlingarna i onsdags och det var en påtagligt nöjd Jägersrotränare inför lördagens miljonlopp Olympiatravet (V75-6).
Vad tänkte du när du fick spår 9?
– Först tänkte jag: Skit också. Men sen så tänkte jag att jag har startsnabba ryggar så att jag kan välja att gå i andraspår eller innerspår och det kommer nog att lösa sig.
Hur handikappande är det, tycker du?
– Det är en häst som inte är så där jättespeedig utan mer stark, det har han visat vid ett flertal tillfällen. Han har dragit i två världsrekord och gått själv i ledningen och gick ett oerhört lopp i dödens i Elitloppet, så han har visat att han är mer stark än speedig. Det kan vara lämpligt att köra ett snällt lopp med hästen den här gången faktiskt.
Du är inte inne på ett ”Kolgjini-upplägg”?
– Nej, det blir det inte denna gång. Jag vill inte ha honom i form för tidigt utan lagom är nog bäst denna gång – och så trycker vi till honom nästa gång han startar ordentligt för att få honom i full form till Elitloppet, säger Lutfi Kolgjini.
Hur är det i träningsjobben då? Vi förstod att han inte varit så där över hövan i jobben inför comebacken?
– Nej, jag skulle vilja påstå att han varit totalt iskall faktiskt, han har vägrat att jobba. Men nu kände jag på honom i tisdags, lite lättare. Då kom vi ut på rakbanan och då plötsligt skulle han bara sticka iväg. Så det känns som att han har vaknat till och fattat att tävlingssäsongen har börjat för hans del, så han känns väldigt annorlunda nu mot innan han startade senast.
Hur har du det med utrustningen? Har du några växlar aktuella att plocka fram?

- skorna åker av.

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Ja nu har man läst på hela veckan & gnagigt alla tänkbara upplägg i dom små grå?

Vart Sauveur spik blir väl hög fart där framme? Nu fick ju Kolgini lite bättre med en struken ?

Lämnar in tidigt då alla på turordningen föll mig på tungan om det skulle bli eventuella strykningar.

Gjorde även ett litet chanssystem?

Trevlig Travlörda på Er!

Go Åke Go !!!!!!!

image.jpg

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

John Khonken

Härliga tävlingar idag. Med manga roliga spikförslag. Många roliga kantbollar med OS. Lycka till idag

Dela på andra sajter

Ja V75 sprack så det fick bli en liten tvilling så man behåller spänning/hopp

Åke & Lufti ??????????

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

John Khonken

Jag är också med på atg tillsammans. Vi sitter kvar med två spikar.  OTP och NTNS

Dela på andra sajter

Köpte ett andels .. fick fyra femmor ,, Samtidigt köpte jag en Harrys till  morsan ,  Hon ringde precis o fick fyra femmor hon med ,,Frågade om vi kunde byta men det gick hon inte med på ,,

Dela på andra sajter

Sex femmor fick jag. Ymer Brick som Nybrinkarn tokhaussade för nån vecka sen borde man kanske ha plockat med på sex kusar kan man tycka så här i efterhand. Att jag sen valde fel när jag garderade OTP och BBS med Åke istället för Björn gjorde ju inte heller saken bättre... Bara bryta ihop och ta nya tag...

Edit: Usch nu är jag trött, 18 femmor blev det ju...

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Vart denna med tanke på vinsten i Onsdags?

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Oregistrerad

V75 på hemmaplan och jag är givetvis på plats. Köper mig en andel på banan och lutar mig sedan tillbaka och ägnar mig åt öl, vänner och topptrav. Svårslagen eftermiddag. ..

Ändrades av Lagun
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Lagun:

V75 på hemmaplan och jag är givetvis på plats. Köper mig en andel på banan och lutar mig sedan tillbaka och ägnar mig åt öl, vänner och topptrav. Svårslagen eftermiddag. ..

Vi ses!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...