MickeN Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 Så här ser min rad ut idag. 2,9,11 5 3,4,7,10 4 1,2,4,8,11 12 3,5,6,8,9 Och en rak DD 12-8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 Så fick det bli.. Solvalla Lördag 2016-04-02 Start: 16:20 Kostnad: 138,00 kr AVD HÄSTAR 1 2DONNA DI QUATTRO 2 11SCELLINO LUIS 3 471011 4 2610 5 1710 6 1512 7 38 DITT NR. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 Kanske oviktigt vetande, men jag ser att Scellino Luis ska köras barfota runt om. Vad jag har fått fram så har han bara körts så en gång tidigare, med galopp som följd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 Provar med denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 Provar också 2-6-11 5-11 3-4-6-7-10 2-3-4-5-6-9-10-11-14 utgång 4 1-2-3-8-10-11 9 1-2-3-4--5-6-8-9 utgång 2 minst en måste vinna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 20 timmar sedan, skrev Nemo: Provar med denna. Gick ju åt helvete..... Får ta igen det på Lunch Dubbeln i dag 10-7. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Yeepp sista får ni gissa ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 28 minuter sedan, skrev svampen: Yeepp sista får ni gissa ? 7 och 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Här är min rad idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Dagens rad 2-4--56-8-9-10-11-12 2-6-12--13- 3-11 1-2-3-5-6-711-12 10 7 1-3--410-11-12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Min och syrrans rad! 1. 12 2. 2,6,10,12,13 3. 1,3,5,6,11 4. 1,2,3,4,5,12 5. 1,10,11 6. 4,7 7. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 (ändrad) Fick ihop en liten rad får väl se om den ändras ev strykningar ? AVD HÄSTAR V75-1 2BREIDABLIKS NUBBE V75-2 1 2 3 6 8 V75-3 2MOSAIQUE FACE V75-4 3 9 V75-5 7CATWALK IN V75-6 1 2 5 7 8 9 V75-7 3 4 Ändrades April 16, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Idag gör jag en rad med mest spelade i varje lopp. 2,4 4,6,9 2,4 3,4,5,8 5,7,12,13 1,7 3 Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Om någon är intresserad så är här kuskintervjuver till dagens tävlingar. Hämtade från AB betaltjänst: V75-1: 1 Pajas Face (Christoffer Eriksson) gjorde en bra årsdebut och fick ett bra läge. Det är liknande hästar som senast. Så jag tror att han är med och krigar om segern. Från ledningen, eller hur det nu kan bli där. Skulle kanske ha haft ett lopp till i kroppen för att vara riktigt på topp. Han är ganska startsnabb och vann ett 2 600-lopp från ledningen i höstas. Så det är plan A. Men jag vet inte om han kan svara ut dem, säger Lars I Nilsson. 2 Breidabliks Nubbe (Conrad Lugauer) är en jättefin häst som är helt komplett. Jag var mycket nöjd med honom i årsdebuten där han avslutade 1.10,8 sista varvet och vann från ledningen. Gick med full fart över mål och det var jättebra gjort. Normalt ska hästen bara gå framåt med loppet i kroppen, läget är perfekt och han är snabb ut. Trivs bäst i ledning och nu ska han bevisa att han klarar 2 600 meter också. Han har rätt så starka träningsvärden så min förhoppning är att han klarar distansen bra, säger Conrad. 3 Expensive River (Ulf Ohlsson) gick bra i fredags här hemma. Formen är uppåt men jag vet inte riktigt vad han möter. Jag är dåligt påläst än så länge. Han verkar bra i alla fall. Han är uppåt. Det kan bli skor bak när det är 2 600, säger Reijo Liljendahl. 4 Tellmeastory (Veijo Heiskanen) är en bra häst under utveckling som är distansgynnad och känns bra i jobben. Jag tror att han kommer prestera bra. Sedan kan det vara så att någon är bättre här, men jag tror i alla fall att min häst gör ett bra lopp. Han ska ha chans. Men om Lugauers häst får ledningen och får bestämma så blir det svårt att slå den. Hoppas att de får mothugg från början. Att det blir körning. Annars blir det kämpigt att köra utvändigt om den, säger Veijo. 5 Dragster (Roger Malmqvist) har varit bra och tränat fint hela vintern. Det är dags för årsdebut nu och sedan får vi se hur mycket jobbad han är. Jag vet att han är mycket tränad men inte i några jättehårdare jobb. Gått 1.18 full väg på gården och det är ett ganska bra jobb. Jag har svårt att tänka mig att han är så pass förberedd att han har något med någon tätstrid att göra nu, säger Roger. 6 Clemenza Am (Adrian Kolgjini) verkar fin i jobben inför och det är en väldigt bra häst i årgången. Här möter han bra hästar men han är ganska bra själv också. Det kan vara en outsider. Adrian har gått ut och sagt att han ska köra avvaktande. Men det blir i alla fall jänkarbike på honom nu och lite lättare framskoning, säger Lutfi Kolgjini. 7 Falk on Hill (Stefan Söderkvist) har känts jättefin en längre tid. Gjort två starter i år och har varit bra i båda. Jag har inte kört något banjobb med honom inför det här. Bara tränat på hemma. Det blir ännu ett steg mot formen, säger Helena Burman. 8 Gijon (Björn Goop) fick ett kanonspår. Ett jättebra spår. Han har haft sju och åtta nu. Jag säger som Svanstedt, släng den där jävla datorn. Senast blev han överkörd. Kändes bra i det läget enligt kusken. Jag får lita på honom. Vi ska inte köra livet ur honom i andra starten för året. Om han är trea eller fyra så är jag nöjd, säger Björn Lindblom. 9 Havbergs Viking (Erik Adielsson) har jag inga större förhoppningar på här, men jag ska kolla hur han är över lång distans för att se om jag ska preparera honom för derbyt. Om han inte går hela vägen nu så är det ingen idé. Då får vi ändra planerna och jobba på ett annat sätt. Det här ska helt enkelt bli ett test för honom och jag blir glad om han tar den sista pengen, säger Sören Bertilsson. V75-2 1 New Revolution (André Eklundh) tycker jag att det verkar bra med. Tappade segern senast på att vi inte kunde köra i tid. Han kan inte öppna någonting direkt. Bättre i volt än i auto i alla fall men kan inte hålla ledningen. Jag gör ett försök ändå. Ju mer jag tittar på listan desto mer tycker jag att han duger. Tänkbar på sin form, säger André. 2 Sugarboy Petoj (Johan Untersteiner) gick barfota för fjärde gången på en månad på en för hård bana. Det får bli skor och sulor fram nu som han brukar ha. Alla tror att han har tänt till på barfotabalans men det är inte hela sanningen. Han är travsäker och det går att gasa rätt så bra. Men fan så mycket hårdare motstånd nu, säger Nikolas Karlsson. 3 Target Kronos (Adrian Kolgjini) gick väldigt bra senast. Hade för dåligt läge då. Står bra inne i det här loppet och har fått ett perfekt utgångsläge. Han ska förstås definitivt räknas i striden, säger Lutfi Kolgjini. 4 Wollafur (Jorma Kontio) har bara gått lugnt efteråt. Inga hårdare jobb. Det kan bli skor bak och eventuellt norskt huvudlag. Beror på känslan i värmningen. Spåret är inte plusbetonat men samtidigt är han inte osäker heller. Är han som på slutet ska han räknas. Uppåt, säger Juhani Partanen. 5 Total Value (Jeppe Juel) har bättre form än resultaten men ett vanskligt läge nu. Om han går felfritt så är det klart att han har kapacitet för att vara med där framme. En outsider. Men det är tyvärr stor galopprisk för honom från det där spåret, säger Peter Jensen. 6 Say That Again (Björn Goop) har fått ett fint spår. Hoppas att han kan komma till ledningen. Sedan får vi se hur långt det räcker helt enkelt. Kom bort senast men gick helt godkänt faktiskt. Ska ha en hyfsad chans här, säger Anton Sverre i team Goop. 7 Frankie Brodde (Peter Untersteiner) gick strålande senast efter en tung löpning. Formen är det inget fel på. Lite seg från start. Så det är lite vingelrisk från det här läget. Men han har form. Stämmer det till lite härifrån bör han vara med där framme, säger Peter. 8 Lord Brodde (Joakim Lövgren) är på gång tycker jag. Nu har vi ett smygläge vare sig vi vill eller inte. Det blir inga ändringar till den här starten. Jag tycker att det är en plats-chans med Lord Brodde nu, säger Joakim. 9 The True F. (Stefan Söderkvist) är i sitt livs form. Har i alla fall alltid innan fungerat bra i voltstart Vi får hoppas på bättre tur än förra gången Då satt han fast med rubbet kvar. Jag tycker att han ska räknas om det stämmer till under vägen, säger Helena Burman. 10 Major Tom (Christoffer Eriksson) är en nyttig herre som kommer få svårt att räcka till seger här. Jagar nytt bidrag till kost & logi. 11 Je t’Aime Ruinart (Erik Adielsson) har gjort ett lopp och var riktigt fin i comebacken faktiskt. Det var ett riktigt tufft lopp då. Det är svårt att sia om vem som egentligen är den bästa hästen av våra. Om de hade haft två bra lägen hade jag haft svårt att säga. Det är två jämngoda hästar som gör fina prestationer hela tiden. Vid överpace ska man inte glömma Ruinart, säger Anton Sverre. 12 Ritzo (Ulf Ohlsson) är en bra häst som har varit bra på slutet. Han är inte helt lätt att hålla fräsch. Vi har behandlat honom lite i en kotledsskida efter senaste starten. Det här loppet kommer bra i tiden för honom men jag tror inte att formen kommer vara lika bra som vid segrarna, säger Ulf Stenströmer. V75-3 1 Allaballakaitoz (Johan Untersteiner) går bra hela tiden. Möter några värstingar men fick ett fint läge. Vi tror på en god insats och en plats kan vara realistiskt tycker jag. Vågar inte uttala mig om taktik. För man kan ändra sig i sista stund, säger Peter Untersteiner. 2 Mosaique Face (Lutfi Kolgjini) känns fin i jobben. Inte hårt manglad, men tanken är att han ska gå framåt med loppen. Klart att han räknas i det här loppet. Han har ett perfekt läge också och jag kör för ledningen. Det är lättaste vägen, säger Ludde. 3 Naglo’ del Nord (Veijo Heiskanen) är i bra form och har ett bra läge. Får han bara en snäll resa så kan han till och med vara platsaktuell. Jag hoppas hur som helst på pengar i första hand. Några är bättre, säger Veijo. 4 Dreams Take Time (Peter Untersteiner) gick bra i finalen som tvåa bakom On Track Piraten. Allting tyder på att han håller sin fina form. Dreamen har varit lite tuffare än Allaballakaitoz men Allaballakaitoz har ett bättre läge. Kan få ett fint lopp, säger Peter. 5 Obi Wan (Flemming Jensen) gjorde ett ganska fint lopp senast. Gick barfota då och det blir samma nu. Klart att det blir tufft men det var väntat. Det blir ett snällt upplägg. Då får man hoppas att det blir överpace och att man kan komma till slut, säger Flemming. 6 Tiger Woods As (Björn Goop) gjorde det bra senast. Satt fast med krafter kvar när han kom invändigt. Gick helt enkelt i mål med krafter kvar. De behöver han på lördag. Om han är trea, fyra i det här gänget är vi jättenöjda. Kommer växa in i guld men just för dagen möter han ett par riktigt, riktigt bra hästar, säger Anton Sverre. 7 Västerboonthenews (Christoffer Eriksson) ska vara i riktigt fin form på lördag men spåret blev inte vad man hoppades på. Jag tycker läget är tråkigt men hästen är bra, säger Lasse Brindeborg hos Patrik Södervall. 8 Edward Ale (Jorma Kontio) fick ett tråkigt läge nu igen. Hade likadant i finalen och då backade jag hästen direkt. Gick jäkligt bra till slut då. Med ett bättre spår hade han kunnat räknas men det är så viktigt med spåren i de här loppen, säger Peter Ingves. 9 Spartan Kronos (Conrad Lugauer) har resurserna som krävs för att vinna här. Han känns dunderfin. Det har varit en del stolpe ut och med lite tur så hade han redan tjänat två, tre miljoner. Han slogs mot Nuncio förra året och det har vi ju sett hur bra den hästen är. Min häst är redo och därför valde jag att starta här. Gick även ett bättre jobb i måndags och kändes dunderfin, säger Conrad. 10 Barracuda River (Ulf Ohlsson) har hittat formen men får svårt att hävda sig här. 11 Solvato (Stefan Söderkvist) var riktigt fin i kvalet. Han var bättre än förväntat. Även Stefan var nöjd. Hade bara gått ett banjobb inför det och har i övrigt mest tränat här hemma. Vi har kört mycket mängdträning. Som team har vi gjort allt vi kunnat för att få honom i bra skick, men han springer inga 1.10,8 nu. Självklart behöver han lopp i kroppen. Det här är inte sista starten han gör. Det viktiga är att han kommer ur loppet bra. Vi sparar fötterna, säger Admir Zukanovic. 12 Magiccarpetride US (Erik Adielsson) är riktigt fin efter senaste starten. Jag tror att han ska gå ett fint lopp. Precis som i de första loppen här i år. Saknade något lopp innan toppformen sitter men han känns smidigare nu, säger Anders Pedersen. V75-4 1 Moon’s Oki Doki (Kent Knutsson) är det ett bra utgångsläge för. Det är där han ska vara om det ska finnas någon som helst chans. Han är startsnabb och har visat fin uppfattning när han har fått chansen. Ledningen eller rygg på ledaren. För då har han visat sig vara väldigt giftig, säger Kent. 2 Scarlet Ribb (Ulf Ohlsson) gick väldigt bra på Romme tycker jag. Det blev strul under vägen men han avslutade rejält. Ett bra läge. Motståndet är svårbedömt. Samma balans som förut, säger Reijo Liljendahl. 3 Eldrick Boko (Stefan Söderkvist) ser helt fantastisk ut och känns jättebra. Vi har ett bra läge också. Så det är lite större förhoppningar just därför. Jag tror att Stefan siktar på ledningen, säger Helena Burman. 4 Joe Martini (Björn Goop) var jättefin i årsdebuten. Kommer absolut gå bättre till slut. Sedan får vi se hur långt det räcker. Han är medel ut från start. Kommer ha en bättre form på lördag än vad han hade i årsdebuten. Det här kan bli en intressant V75-häst i år tycker jag, säger Anton Sverre. 5 Oki Doki Face (Erik Adielsson) är tillbaka på V75 och det är här han hör hemma. Bra hästar emot, men kollar man på den senaste prestationen vann han obrukad i mål på 1.14 blankt och taket är inte nått på länge. Jag tycker det ska vara en bra chans. Det måste det vara annars är det konstigt. Det här är en klasshäst, säger Admir Zukanovic. 6 Flo Rida Sea (Håkan K Persson) visar inte så mycket i träning men formen borde vara positiv med ett lopp i kroppen. Det blir barfota igen. Vi har framspår och det är ändå något. Jag vet inte hur jag ska se på den häruppgiften. Det är omöjligt för mig att säga någonting om nu, säger Henrik Södervall. 7 Takestwoforatango (Conrad Lugauer) vann i årsdebuten och jag var även mycket nöjd med honom senast. Han är fortfarande lite orutinerad. Nu kommer jag att rycka tussarna för första gången om det behövs. Spår sju bakom bilen är jag inte missnöjd med för han kan öppna rätt så bra och kommer med bra fart därifrån, säger Conrad. 8 Qahar Q.C. (Lutfi Kolgjini) har bara sig själv emot känns det som. Rent kapacitetsmässigt har han få övermän i klassen. Men han har sig själv emot sig. Det är allt eller inget över honom, säger Ludde. 9 Västerbo Exact (Thomas Uhrberg) är allting bra med och utrustningen blir samma. Uppgiften tycker jag ser lite tuff ut. Jag kan inte bedöma chanserna. Det är inte lätt. Vi får se helt enkelt, säger Roger Persson. 10 Please Mr Please (Joakim Lövgren) vet jag inte vad jag ska säga om eftersom han alltid tränar bättre än vad han tävlar. Har vunnit några lopp men är inte så bra på att ta för sig i startrusningarna. Bakspår och V75. Han behöver vara med ett par gånger för att lära sig. Jag tror att det finns mer kvar i den hästen än han har visat. Man kan säga att han inte är riktigt klar än, säger Joakim. 11 Ymer Brick (Ken Ecce) är en rejäl herre som inte ska nonchaleras trots risigt läge. 12 Ewaso Boko (Stefan Persson) har ett dåligt läge och får jaga pengar därifrån. Det är så klart svårt att vara optimistisk med det startspåret mot de hästarna, säger Stefan V75-5 1 Ahsoka (Gert Sucaet) har väl lite bättre form än vad raden visar, men har inte fått till det riktigt på slutet. Bra smygläge nu men får smyga med nu och ta det hon får. Inte så het, säger Preben Sövik hos Robert Bergh. 2 Caddie June (Conrad Lugauer) gick nytt rekord senast och jag var nöjd med henne. Är i fin form och de värsta konkurrenterna har sämre läge än vad hon har. Tror att hon får svårt att vinna. Jagar i första hand tredje-, fjärde- eller femtepris, säger Conrad. 3 Kirin de Zeun (Robert Bergh) har också ett fint läge och är snabb i väg. Kommer garanterat få sig en bättre position i alla fall. Jag vet inte om Robert vill köra i ledningen eller släppa. I dunderform men möter många bra. En trippelplats, säger Preben Sövik. 4 Eternal Sunshine (Jennifer Tillman) var väldigt fin i årsdebuten. Rycker av bakskorna och sätter på jänkarvagn. Sedan blir det offensivt upplägg, så får vi se vad som händer. Tycker att hon ska vara bland de tre, fyra. På den årsdebuten och vad hon har presterat tidigare, säger Stefan Pettersson. 5 Lovely Sky (Veijo Heiskanen) har mycket bra form och ett bra läge här. Om man får rätt resa ska hon kunna vara långt framme. Jetset och någon av bakspårshästarna kan vara för svåra. Men lite vinstchans tycker jag att vi ska ha i alla fall, säger Veijo. 6 Ladyofthelake (Pierre Nyström) har tränat på bra hela tiden. Inte stått över några jobb. För att det skulle ha varit optimalt skulle man ha velat ha Solvallastarten i benen. Blir mer tryck i grejerna då. Nöjd med hästen och hon har tränat på bra. Kan inte öppna något. Gör ett bra slutvarv, säger Pierre. 7 Catwalk In (Björn Goop) gör årsdebut nu. En jättefin häst som är rätt lätt att sätta i ordning. Spår sju är det svårt att komma till ifrån. Om hon tjänar fina pengar får vi vara nöjda härifrån, säger Anton Sverre. 8 Wingait Ida (Stefan Persson) har tränat på bra. Har också ett dåligt läge men har vi lite tur på vägen så kan det gå. Hon brukar hävda sig bra när hon bara möter ston. Det blir inga ändringar på henne, säger Stefan. 9 Global Ride (Christoffer Eriksson) tycker jag att det är bra med. Man får glömma loppet senast. Det blev bara helt fel. Annars har det varit bra med henne. Känns fin i träning och gör oftast väldigt bra lopp om hon får bussiga lopp. Med rätt lopp så är hon en av många här, säger Tomas Malmqvist. 10 Corinne af Solnäs (Johan Untersteiner) går bra för jämnan. Gick en fin avslutning senast. Hon håller en nyttig form och är alltid att räkna med i de här storloppen tycker jag. Inte alls borta, säger Peter Untersteiner. 11 Snow Flake Goj (Kim Eriksson) gjorde det riktigt bra i comebacken senast. Nu fick vi ett risigt läge. Från ett roligt läge hade det varit kul. Nu känns det som att det blir svårt att hoppas på någonting annat än pengar. Vet inte om några ändringar, säger Kim. 12 Jetset (Peter Untersteiner) har vi siktat med på det här loppet i sex veckor. Hon hade så dåligt med lopp och vi ville inte gå över den här klassen. Allt ser bra ut med hästen och det har inte varit något fel med henne. Får hon ligga på rulle så har det visat sig att hon är väldigt vass till slut, säger Peter. 13 Beverly Boulevard (Adrian Kolgjini) har varit för pigg. Rent för pigg. Vi värmde annorlunda senast och då kändes hon säkrare. Nu behöver han inte ladda. Det var därför vi gick ut här. Jag tror och hoppas att hon går felfritt nu. I en oerhörd form, säger Mats Öhman. V75-6 1 Orakel Face (Adrian Kolgjini) känns väldigt fin i jobben. Nu blir det barfota bak och fullt tryck mot ledningen. Det är en toppchans. Vår bästa V75-chans, säger Lutfi Kolgjini. 2 Pepe di Jesolo (Björn Goop) var bra senast vid segern och får en fin resa. Strider igen. 3 Springover (Joakim Lövgren) kändes fin nu senast. Fortsätter att träna bra nu efter det. Ett intressant läge nu och en intressant distans. Han är den som jag tror mest på utav mina tre på lördag. Det kommer att bli skor runt om på honom, säger Joakim. 4 Volontary Simplcty (André Eklundh) STARTAR EJ 5 Protector (Johan Untersteiner) år bra varje gång nu. Lite vingelrisk är det från det läget, för han är inte så snabb ut. Men han känns bara bra, säger Peter Untersteiner. 6 Pretty Trio (Clara Jonasson) har fin form för dagen. Men det är rätt så mycket tuffare hästar hon möter på lördag. Har inte gått barfota nu när hon gått under sadel men nu är tanken att det blir barfota fram. Blir rappare då. Jag måste ladda en bit från start. Det går inte att backa därifrån. En peng är rimligt i det här gänget, säger Clara. 7 Officer C.D. (Robert Bergh) har sitt livs form. Ser riktigt fin ut hemma också. Med ett spår längre in på vingen hade det så klart sett bättre ut. Samtidigt hoppas jag att han tar sig förbi många från start. Gör han det så tycker jag att det ska vara en god chans på lördag, säger Preben Sövik. 8 Shogun D.K. (Christoffer Eriksson) blev det ett skitläge för igen. 11–12–8. Sex är nog det bästa jag haft på ett bra tag. Vinklad vinge. Det enda som är positivt. Var ingen gas i honom överhuvudtaget på Solvalla. Proverna visar ingenting. Hade en dålig dag helt enkelt. Nu är det hemmaplan. Smäller på jänkarbike och ett helstängt med open eyes. Sedan lättar jag honom fram. Det är all in. En chansning, säger Mikael Pilenberg. 9 Top of the World (Ulf Ohlsson) gick också bra på Romme. Det har varit okej efteråt. Bakspår nu men det kan vara en fördel de här dagarna när det går så fort. Vet inte vad han möter. Dåligt påläst. Borde kunna vara med där framme, säger Reijo Liljendahl. 10 Super Photogenic (Kim Eriksson) är läget kanske ännu tråkigare för än för Snow Flake. För han är riktigt bra där framme men krånglar till det bakom hästar väldigt ofta. Han är bäst i ledningen eller dödens. Slappnar inte riktigt av på samma sätt bakom. Då kan han rätt vad det är galoppera eller så. Ett väldigt frågetecken som gör det klart svårare för oss just den här gången, säger Kim. 11 Elma Lane (Peter Untersteiner) gick strålande i årsdebuten. Det strulade på vägen. Spåret gör att man måste ha mycket flyt men det är ett väldigt fint sto. Det är vingelläge på båda. Elma har visat att hon är en 10-travare men det har inte den andra. Det är ändå två hästar i form från mitt stall, säger Peter. 12 Hank von Håleryd (Erik Adielsson) var jättebra senast. Fortsatt jättefin men läget sätter ned förhoppningarna. Det krävs maxklaff och rejäl överpace för att vi ska komma in i matchen. Hästen gör säkert ett bra lopp men för att få en framskjuten placering är vi mer beroende av vad de andra gör. Det är ett lurigt läge, säger Patrik Karlsson. V75-7 1 Radysin America (Christoffer Eriksson) är i bra form. Tränade i onsdags och kändes bra. Jag är glad att vi har spår ett, och jag skulle ta det varje gång, men jag vill inte att Christoffer försöker äventyra något. Bara ta sig iväg och hitta en position. Inga speciella taktiker eller så. Blir vi instängda så blir vi. Då får vi hoppas på tur. Men mina förhoppningar om en seger är inte så stora den här gången, säger Jerry Riordan. 2 Pioneer F.H. (Preben Kjaersgaard) är det som vanligt med. Han ska hänga med för att få ett bra lopp och fina pengar. Har alltid viss vinnarchans. Det får man säga. Nu har vi ett bra läge och det är positivt. Vi får se hur vi kommer till. Behöver lite tur, säger Preben. 3 Even’s First Boy (Flemming Jensen) har varit ute ett par gånger den här säsongen och har bara blivit bättre och bättre. Jag tycker att han duger för rikstoton. Har inte koll på konkurrensen men han är i fin form och har visat att han duger i klassen. Det ska vara en okej chans. Har faktiskt öppnat bättre de senaste gångerna, säger Flemming. 4 Tango Vang (Jeppe Juel) startar för första gången i silver. Har gått fina lopp och har fördel av barfota runt om. Om han får ett fint lopp nu så tror jag att han är med bland de tre första, säger Peter Jensen. 5 Tack Wee (Björn Goop) höll mest farten till slut i lördags men kan ändå inte avfärdas helt och hållet. Kan dyka upp i slutstriden. 6 Sir Ratzeputz (Jorma Kontio) gjorde en stark insats senast efter galoppen i årsdebuten. Är en luring om han tagit det loppet rätt. 7 Georgie Mae (Lutfi Kolgjini) har gått två kanonlopp här vecka, vecka. Satt fast med krafter kvar i finalen. Gjorde det bra från dåligt utgångsläge senast också. Kunde inte komma längre fram då. Det finns en chans att hon kan komma förbi de invändiga. Hon är väldigt startsnabb och vi får prova rejält. God chans om hon kommer till ledning någorlunda smärtfritt, säger Lars I Nilsson. 8 Augustus F. (Stefan Söderkvist) har tyvärr fått ett dåligt startspår. Men han ska alltid räknas på att det är han. Klart att han behöver ha lite tur. Jag tycker att Eldrick Boko är min bästa vinstchans. I alla fall som det känns på förhand, säger Helena Burman. 9 Huge Star (Veijo Heiskanen) kommer ut efter vila och kanske behöver det här loppet i kroppen. Men den här veckan känns det bara uppåt. Han kan tjäna pengar men jag misstänker att det blir svårt att vinna. Han är i alla fall gynnad om det går att köra barfota. Det var länge sedan han fick gå så. Det är ett stort plus för honom, säger Veijo. 10 Go Green Pellini (Peter Ingves) har inte startat nu på ett tag. Har kanske lite svårt kanske att räcka på V75. Är helt okej och skulle det bli tempo på loppet kan han spurta ner många till slut. Läget behöver inte vara fel men behöver ett jäkla tempo på loppet för att komma i i matchen, säger Peter. 11 Kemas Magic (Fredrik Persson) blir det svårt för. Ett jättesvårt läge som givetvis saboterar det för oss. Jag kan inte göra annat än att ligga lågt på lördag, säger Fredrik. 12 Handsome Knight (Ulf Ohlsson) är mycket formstark men har en tuff uppgift nu härifrån. Det kommer bli tufft. Alldeles för tufft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Idag gör jag storsystemet hos ATG tillsammans. Så två system blir det idag. Hinner jag så kommer dom här. Det är mycket kul tävlingar idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Här är skrällraden jag gjorde med en kompis.  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 V75 Inlämnat: 2016-04-16, 10:41 Jägersro Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4 2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 3: 2, 4, 5 4: 1, 3, 4, 5, 8, 11 5: 5, 12 6: 2 Pepe di Jesolo 7: 3 Even's First Boy Blev en rad med 2 spikar och2 hästarslopp,körde även en rak DD med dom 2 avslutande spikarna. Lycka till med era lir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 dagens första rad 2-4 1-3-4-6-7-9 4 1-3-4-5-7-8-11 4-5-6-12-13 1-2-3-7-8-9-11-12 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Dagens ATG tillsammans 1-2-4 3-4-6--7-9 2-4--6-8-9-12 5 13 1-2-6--7-8-11 1-3--4-67-8-11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Dagens förlorarrad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 1 minut sedan, skrev knasen: Dagens förlorarrad... Då blir vi två Dagens fegis.., ja när man dubblar 4 lopp istället för o ta ställning så är man en fegis. Men kanske är det rätt, hoppet lever. Inlämnat 2016-04-16, 08:05 Jägersro Lördag 2016-04-16 Start: 16:20 Kostnad: 174,00 kr AVD HÄSTAR 1 24 2 46 3 2411 4 15 5 12JETSET 6 12 7 123456 DITT NR. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Min långsökta dubbel DD 1. 2,3 DD 2. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Fan vad less man blir på att Goop-jäveln aldrig levererar när jag spikar honom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu