Jump to content
IGNORERAD

V75

Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

• Svar 348
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• John Khonken

77

• MickeN

66

• svampen

48

• thomas001

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kuken! Conrads Elsa struken och jag har inte tagit ut någon reserv. Nu får man förlita sig på en kyckling istället :wacko:

Dela på andra sajter

Inte bra. Jag hade reserver. Spikade också Magnus. Jag hade långben som reserv. Spets och slut !!!!!!!!!!!!!!!!

Dela på andra sajter

Detta blev min rad för idag. Först blev det 90 kr nånting, sen efter ett tag blev man varm i kläderna och tog med några till. Blir förmodligen inte mer än 3-4 rätt i alla fall.  :(

V75_kupong.thumb.png.93e65fa5280acba3e67

Dela på andra sajter

Inte bra. Jag hade reserver. Spikade också Magnus. Jag hade långben som reserv. Spets och slut !!!!!!!!!!!!!!!!

Jag spikar aldrig Långben,han är enligt mig en usel kusk.Har han spår och häst nog för ledning så brukar han tokköra och döda hästen.

Dela på andra sajter

Kuken! Conrads Elsa struken och jag har inte tagit ut någon reserv. Nu får man förlita sig på en kyckling istället :wacko:

WTF, min spik som första reserv, nu blir jag inte ensam ju:cry:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Nahar känns väl mer som ett ämne för en viss bana i Täby..

Där hästarna får springa och inte jogga runt bara menar du?

Dela på andra sajter

Dagens rad

1-5-8

1-6-3-8-10-11-12-14-15

5

6-2-8-9-10-11-13

2-9-10-11-1-3

3-9-12

1--2-411-3-6--89-11-12

Lycka till idag. En massa förutsättning

Dela på andra sajter

Dagens rad

1-5-8

1-6-3-8-10-11-12-14-15

5

6-2-8-9-10-11-13

2-9-10-11-1-3

3-9-12

1--2-411-3-6--89-11-12

Lycka till idag. En massa förutsättning

Det  var ett rejält system, 13-14k o lämna in?:waaaht:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Kostade runt 1800kr. Vi sitter med 3x9 inför DD. Bara att hoppas

Ok, men då är raden lite konstigt skriven..Eller är det ett jokersystem?

Lycka till!!

Dela på andra sajter

Ok, men då är raden lite konstigt skriven..Eller är det ett jokersystem?

Lycka till!!

Ja 411 i sista va grym?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Det är joker. Vi missade såklart avd 6 på tre hästar. Såg klart ut. Den Örjan Den Örjan. Kantboll igen.  Nya tag vårat lag

Dela på andra sajter

Gulddivisionen ligger utanför V75 på lördag. ATG gör numera allt för att minska travintresset hos spelarna för att kunna kränga Harry Boy-system och boost till lottospelare istället. 8 hästars-lopp duger ju bra när elitloppet ska avgöras, men nu är det ett argument för att lyfta ur loppet från kupongen. Undrar om svenska spel skulle komma på samma briljanta idé och plocka bort en premier league match från stryktipset och istället lägga till Vattholmas tredjelag mot Gimos andrauppställning i division 7 för att det skulle göra kupongen svårare? ??? 

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev knasen:

Gulddivisionen ligger utanför V75 på lördag. ATG gör numera allt för att minska travintresset hos spelarna för att kunna kränga Harry Boy-system och boost till lottospelare istället. 8 hästars-lopp duger ju bra när elitloppet ska avgöras, men nu är det ett argument för att lyfta ur loppet från kupongen. Undrar om svenska spel skulle komma på samma briljanta idé och plocka bort en premier league match från stryktipset och istället lägga till Vattholmas tredjelag mot Gimos andrauppställning i division 7 för att det skulle göra kupongen svårare? ??? 

Ja man undrar hur dom tänker ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

On 2016-02-06 at 00:56, skrev John Khonken:

Man är en skithög

Min rank från fredag var 3-4-1-1-1-4-1 och får fem rätt.

Snyggt spel, det är endast med mycket spikar en amatör kan ta storkovan, en träff till och du hade fått en skaplig peng gissar jag.

Jag brukar ibland för skoj köra 5 spikar o 2 helgarderade, den dag man hittar några rysare till spikar o lågprocentare går in i de helgarderade kan man sluta jobba.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Blir en Spikharry med ett lås i mörra!

Spik Qahar QC & Michelangelo Ås

Lås L3  3.4.5.7

Trevlig Travhelg!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...