broder tuk tuk Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Någon som har ett bra tips på var man kan hyra billiga hus i och utanför hembyarna?Pris mellan 4000-10000 baht.BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Jag skulle väl försöka nånstans i och utanför hembyarna. Där har du nog störst chans att hitta det du efterfrågar...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 HejDet finns nog hus att hyra i dom flesta byar i landet, en del hus står ju tomma för att familjer jobbar i stan, andra för att dom jobbar eller bor utomlands.Ska knappast vara något problem, många skulle nog också kunna tänka sig att flytta ut tillfälligt om du vill hyra judt deras hus.Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Ta hjälp av thai-familjen, dom hittar nåt om det finns.Internet är överskattat jämfört med den infon som sprids mellan thaiare.Condon jag hade i Maha Sharakam var ju lätt som en plätt, tog exets äldsta brorsa som chaffis och så var det bara välja.Kikade på Internet före och det fanns nästan ingenting. Men jag förvarnade om att jag ville ha hjälp åxå så han var förberedd. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Någon som har ett bra tips på var man kan hyra billiga hus i och utanför hembyarna? Pris mellan 4000-10000 baht. BTT 1000b-5000b mer kostar det inte. Kom inte och dra upp priserna Vilket område tänker herren på? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 1000b-5000b mer kostar det inte. Kom inte och dra upp priserna Vilket område tänker herren på? billigt ingår det levande diskmaskin i det priset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 27, 2016 1000b-5000b mer kostar det inte. Kom inte och dra upp priserna Vilket område tänker herren på? Gärna i något område där det finns möblerat. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Gärna i något område där det finns möblerat.BTTHejTro det eller ej men det finns nog hus med möbler i dom flesta byar nu för tiden.Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Gärna i något område där det finns möblerat.BTTDå är det Nan, Phayao och Kalasin som gäller. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 998 bath omöblerat, 1499.- med thaimöbler och 1995.- med farangmöbler i byn Ban Ki Nok nära Surin “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Antar att det är ännu en trolltråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Antar att det är ännu en trolltråd Akta så du inte blir anklagad för mobbing. Känsliga saker detta. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 BTT, du ställer konstiga frågor! Utanför vilka byar menar du? När BTT på sekreterar akademin pratar om byar är det Helsingör eller Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Har nyss uppdaterat mig,ett vanligt hotellrum med gratis WiFi kostar 3000b/månad i Chaiyapum. Resorter tar 2000b/månad med wifi men 10km offside. Populärt för studerande som bor fem till åtta i samma rum. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Alltså duger det med vilken by som helst så , ja då finns det billiga älgtorn med en gräsmatta på golvet att sova på nästan överallt (norröver i alla fall) - bor det nån i den så flyttar dom om du bara betalar 1000B/mån, hur mycket det kostar för att gubben skall lämna kvar gumman vet jag inte. Har inte testat den lösningen, jag ockuperar ett hus istället. . ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.