Jump to content
IGNORERAD

Tjohoo, Glenn är tebax i rutan


Benriach

Recommended Posts

Guest wUThai
21 timmar sedan, skrev edvardpop:

Glenns boss var ju ett riktigt jävla äckel. Fast hans kommentar till Glenn var rätt skön...

"Är det inte bättre att du försöker adoptera med någon som är lite mer i din division. Hon är ju för fan Formel 1 och du är kanske

mer rundpingis om du förstår vad jag menar." 

Den kommentaren var ju inte direkt osann heller. Både frugan och jag skrattade. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tekkor

    14

  • Alarik

    6

  • Kenneth4618

    5

  • Benriach

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och nu ett peddo också, finns det nån bra farang?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Glenns boss måste ju känna sig oerhört kränkt av att ha stött på en ladyboy? Eftersom han gör sig besväret att gå på deras bröllop oinbjuden bara för att djävlas.....

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Sista avsnittet imorgon då för säsongen.... Vad ska Glenn hitta på nu när han återvänder till Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn styr upp det... Eller, beror på om de tänker sig en säsong till.

Vi har då en riktig cliffhanger att vänta oss. :haha:

 

Men som sagt det är en ryckig serie med konstiga vändningar

och en negativ syn på Thailand.

 

MPR´s filmteam kunde gjort en 7 gånger goare serie, om vi bara fått

deras budget. Det behöver vara minst en fot i verkligheten om man

skall få till det och sen skall man inte ha expressen hat mot landet man

filmar i.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har följt serien(säsong2) trots att jag inte gillar nån av karaktärerna varav vissa gör mig riktigt irriterad. Svårt att välja men Majlis är

nog värst tätt följd av Glenn. Både vad det gäller karaktären som skådespelarinsatsen. Och hur fan kan man bara komma på tanken att

använda en dyr systemkamera i proffsklassen som tillhygge.... Låt vara då att den attackerade är pedofil men det räcker inte. Hade nog

föredragit om Majlis nu nödvändigtvis skulle vara på tv överhuvudtaget att hon var med i nån serie typ "Kvinnofängelset" eller "Akuten". 

Min förhoppning inför sista delen är att hela ensemblen drabbas av en jättelik tsunami och att manusförfattaren blir utbytt mot Isan Lover.

Om svt har planer för ytterligare en säsong vill säga. Såg i de recensioner jag hittat att uppfattningarna om serien dock varit något annorlunda...

 

http://tvdags.se/artikel/nu-rullar-det-stora-vemodet-in-igen-30-grader-i-februari-inleder-urstarkt

 

http://bloggar.aftonbladet.se/tvkoll/2016/03/30-grader-i-februari-en-dramaserie-som-ar-omojligt-att-slita-sig-ifran/

 

http://bloggar.expressen.se/tvbloggen/2016/02/01/sasongspremiar-sa-bra-ar-nya-30-grader-i-februari-i-svt-svt-play/

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Skitserie. Hade hellre sett ännu en svensk kriminalare som dricker lite för mycket...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj då. När de flesta verkar vara  tveksamt inställda till serien här på forumet är dem desto positivare utanför. 

Fick just flera gamla kärringar på mig i en Facebook-grupp som anklagar mig för att vara elak och tycker att jag ska stänga av tvn.

"Du var mig en tråkig inskränkt man!" svarar en av dem. Snyft.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju fina bilder från Thailand i alla fall, trevligt att se när man är i Svedala.

De skulle visat mer av hon Vanna, hon är ju lite kul åtminstone.

 

Väntar på nästa Svenska serie om semesterresenärer, som handlar om äldre kvinnors

resor till Gambia,  en Maggan som dreglar efter försäljarna på stränderna...:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Det var ju fina bilder från Thailand i alla fall, trevligt att se när man är i Svedala.

De skulle visat mer av hon Vanna, hon är ju lite kul åtminstone.

 

Väntar på nästa Svenska serie om semesterresenärer, som handlar om äldre kvinnors

resor till Gambia,  en Maggan som dreglar efter försäljarna på stränderna...:haha:

Eller Clions Africa Äventyr:misdoubt:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev svampen:

Eller Clions Africa Äventyr:misdoubt:

Det äventyret hade de kunnat visa på biograferna med fulla hus :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...