Jump to content
IGNORERAD

Tjohoo, Glenn är tebax i rutan


Benriach

Recommended Posts

Deprimerat dystert var det... För lite glada händelser, de vill inte lyfta det som är bra i Thailand utan som vanligt dra fram bilden av landet där man har importfruar.

Det som är kul är scenerna från Thailand, iallafall när man sitter i kalla Sverige...

Men de kunde klämt in nån Svensk karaktär som blivit farmare på nått risfält och var lycklig med det, ev lite spännande konflikter med lokala arbetare eller nått. Eller nån som har en jävla massa problem med miggverket när de vill få med frun till Sverige, samtidigt som asylanterna väller förbi i kön... Kanske kunde allt hända runt en mittpunkt som var ett Svenskt matställe där de olika karaktärerna stråla samman mellan varven... En karaktär kunde visa nån som med mc åker runt och upplever landet utanför turist områdena... Man skulle kunna gjort en hur bra serie som helst ju... Eller

 

Ironi på hög nivå. Sen fick du in ditt politiska dravel.

Tänkte du hålla på hela helgen?

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tekkor

    14

  • Alarik

    6

  • Kenneth4618

    5

  • Benriach

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vore skoj om Joy och Glenn fick adoptera ungen som kärringen försöker få bort från människosmugglingen. :)

Fy fan legat i flunsan och sträcksett alla episoder, allt annat är sett så det var bara detta kvar. Glad att jag inte betalar TV-licens.

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Vore skoj om Joy och Glenn fick adoptera ungen som kärringen försöker få bort från människosmugglingen. [emoji4]

Fy fan legat i flunsan och sträcksett alla episoder, allt annat är sett så det var bara detta kvar. Glad att jag inte betalar TV-licens.

Precis min tanke. Det är en drama serie om 3 livsöden. TV Serie för guds skull.

Tycker iallafall att det är ögon vila.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Ironi på hög nivå. Sen fick du in ditt politiska dravel.

Tänkte du hålla på hela helgen?

 

Tapatalkat

 

 

Det var ett seriöst skrivet inlägg på ett diskussions forum, ett tips till dig att inte blanda piller och dricka i helgen så slipper vi se dig tramsa på forat. Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den stora frågan!

Hur gör Glenn?

Han ser nog till att Mr.Pink får lite brunfärg på sig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ett seriöst skrivet inlägg på ett diskussions forum, ett tips till dig att inte blanda piller och dricka i helgen så slipper vi se dig tramsa på forat. Tack.

Säger största tramsaren.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Han ser nog till att Mr.Pink får lite brunfärg på sig...

Inte kan han ha börjat med det?

Tjejer vill väl inte ha först i krysset och han visste inte om vad han hade förran långt in i förhållandet.

Sedan säger han att han inte är bög?

Allvarliga saker det här.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ett seriöst skrivet inlägg på ett diskussions forum, ett tips till dig att inte blanda piller och dricka i helgen så slipper vi se dig tramsa på forat. Tack.

idi*t!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gör du?

Tja, Galten vet garanterat hur man gör... ^_^

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Men är den inte seg? Såg avsnitt 4 igår och nu har Statstelevisionen fått Glenn att börja svamla om Sverigedemokrater, vad är nu detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
On ‎2016‎-‎01‎-‎21 at 21:31, skrev Kenneth4618:

Jodå han blev kär och gifter sig med han/henne i de nya avsnitten

Den serien har jag missat totalt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
14 minuter sedan, skrev Tekkor:

Äh, ta på dig tofflorna och bara gå...

 

788.gif

55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev clion:

Den serien har jag missat totalt

Tyvärr tycker jag de vinklar Thailand och tjejerna lite för negativt, positivt är att de visar lite nice bilder från Thailand.

Nu när man sitter här i kylan...

Men titta igenom säsong 1 också, den var bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
2 minuter sedan, skrev Tekkor:

Tyvärr tycker jag de vinklar Thailand och tjejerna lite för negativt, positivt är att de visar lite nice bilder från Thailand.

Nu när man sitter här i kylan...

Men titta igenom säsong 1 också, den var bättre.

Ska jag göra sekvensen när stollen skule ta på sig foppa dojerna och en bira i handen  å sen stöp i backen ja garva i 5 minuter Jai trodde jag vart sjuk så hon kom in å såg också sen garva vi i 30 minuter till 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar in den och tittar med snabbspolning så får man ett hum om vad som hänt ;)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎02‎-‎19 at 18:00, skrev Nilsson68:

Ironi på hög nivå. Sen fick du in ditt politiska dravel.

Tänkte du hålla på hela helgen?

 

Tapatalkat

 

 

 

Jag tyckte det var ett bra inlägg från Tekkor.

Förklara gärna vad jag missat.

Gammalt groll?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Stoneys:

När Glenns chef stoppar handen innanför brallorna på dojjan är så jävla bra :haha:

Surprise! :D

Borde göras en serie med bara Glenn och Joy, resten av karaktärerna är mest irriterande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Serien är seg och långtråkig. Positivt (och förvånande) är dock att bland alla korkade svenska karaktärer så står de thailändska karaktärerna ut som kloka, ärliga och med egen vilja. Alltså inte den där vanliga underdåniga mähä-stereotypen av thailändare som annars brukar finnas på film. Det ska de ha cred för.
I den här serien är det faktiskt svenskarna som framstår som mähän.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...