Jump to content
IGNORERAD

Toyota Forrunner


biran

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan inte fatta hur ni gör, jag får aldrig några brev?

Trotts några tusen mil årligen ofta i snabb takt.

Alla är inte lika lyckligt lottade här i livet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thomas001

    7

  • Soengsang

    3

  • Nicholas

    3

  • biran

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev thomas001:

Eftersom en del envisas med att ligga i högerfilen i 70 till 80 km/tim på två och trefilig väg. Verkar som om en del bilar i Thailand inte har backspeglar.

 

Det kan jag hålla med om är ett jävla otyg.

Men det finns en rund grej framför ena framsätet, håller man någorlunda lagliga hastigheter så brukar det gå bra att vrida lite på den och komma förbi hindren.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Det kan jag hålla med om är ett jävla otyg.

Men det finns en rund grej framför ena framsätet, håller man någorlunda lagliga hastigheter så brukar det gå bra att vrida lite på den och komma förbi hindren.

Kan vara lite svårt ibland när det ligger bilar,och lastbilar i vänsterfilen. Men om plats finnes så givetvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hur stora är böterna om man "tappat" skylten i fram ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist när vi åkte till ChangMai så tog jag bort framskylten,bucklade till hållaren lite. Hade skylten med i bilen. Vi blev stoppade en gång i en större poliskontroll. Snuten frågade var skylten är,visade den och sa sorry,sorry. Acident before. Han bara flinade och och vinkade förbi oss. Tror han fattade vad Falangjäveln hade gjort. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev thomas001:

Eftersom en del envisas med att ligga i högerfilen i 70 till 80 km/tim på två och trefilig väg. Verkar som om en del bilar i Thailand inte har backspeglar.

 

Jo dom har backspeglar men Thai har inte kommit på vad dom är till för än ..............

 

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev hobbe:

 

Jo dom har backspeglar men Thai har inte kommit på vad dom är till för än ..............

 

 

Mvh Hobbe 

Dom är bra för att sminka sig och ta selfie :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...