Jump to content
IGNORERAD

Bild och ljudprogram för Youtube

Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

Jag vill skaffa mig, helst då ett gratisprogram, där jag kan göra uppladdningar till youtube.                                                Jag har en gratisversion som är 15 dagar lång, som heter Photodex eller nåt sånt,                                                                som verkar jäkligt bra och enkelt, men det funkar inte förrän jag pröjsar för det,,, 600:- .....                                                  Har ingen lust att betala det borde finnas flera program att ladda ner som är gratis...

Någon som har kläm på något sådant, och har lust att hjälpa mig med en länk....

uncen....

Dela på andra sajter

Jag vill skaffa mig, helst då ett gratisprogram, där jag kan göra uppladdningar till youtube.                                                Jag har en gratisversion som är 15 dagar lång, som heter Photodex eller nåt sånt,                                                                som verkar jäkligt bra och enkelt, men det funkar inte förrän jag pröjsar för det,,, 600:- .....                                                  Har ingen lust att betala det borde finnas flera program att ladda ner som är gratis...

Någon som har kläm på något sådant, och har lust att hjälpa mig med en länk....

uncen....

Det behövs väl inget annat program än den vanliga web-läsaren för att ladda upp till Youtube?

Dela på andra sajter

Det behövs väl inget annat program än den vanliga web-läsaren för att ladda upp till Youtube?

nope, men uncen kanske vill redigera och skapa något intressant innan han laddar upp.

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Youtube will ha antingen en video eller fotos till musiken jag laddar upp... och då krävs det ett program. Youtube själv har ett program, men fattar inte det speciellt bra hur det funkar. Vet ju hur enkla och bra program det finns där ute.. Typ då photodex...

uncen..

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...