Jump to content
IGNORERAD

Den så avskyvärda sexturismen blir PK i AB

Soengsang

Recommended Posts

Guest Fredman

Vad skriver du hon hade ingen misär, bodde i en by jätte gott men helt klart bättre när hon fick ett jobb i Sverige. Det handlar mycket om du och jag, svenska tjejer eller thaitjejer. Sköter man sej som en vanlig människa, inte springa på krogen, träffa

kompisar hela tiden utan umgås med sin fru fan vad fint man får det, kompisarna drar ofta ganska fort

Nu får du nog läsa om allt imorgon. Börja med att peka ut vart jag skrev att hon bodde i en misär. När du har misslyckats med det kan du skriva en ursäkt och ta då även med där du skrev att jag är dum i huvudet eller stå ditt kast, 

Dela på andra sajter

• Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

11

• Soengsang

6

• audirs2

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu får du nog läsa om allt imorgon. Börja med att peka ut vart jag skrev att hon bodde i en misär. När du har misslyckats med det kan du skriva en ursäkt och ta då även med där du skrev att jag är dum i huvudet eller stå ditt kast, 

Kan du läsa själv, hon lämna ett liv i sus och dus för att leva ett liv med mej i misär, okej det menar du ju

Dela på andra sajter

Kan du läsa själv, hon lämna ett liv i sus och dus för att leva ett liv med mej i misär, okej det menar du ju

Tycker nog du ska läsa om, och läsa rätt :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Visst e det skönt med sexturismen! Låt dom bara gå på, vi klarar oss nog ändå  :D

Vilka vi ?? okej vilka klarar sej, sexturismen ?? låt dom bara gå på ??. snälla gå och lägg dej

Dela på andra sajter

Nu är jag gift med en thaidam och lyckligt, ingen pengar inblandade, vi tycker om varandra. kanske ovanligt men sant

Du är fördomarnas stolle, varför menar du att det skulle vara ovanligt?

Man blir mållös när man läser dina inlägg, dags att du tar på dig dumstruten och går och lägger dig :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Vilka vi ?? okej vilka klarar sej, sexturismen ?? låt dom bara gå på ??. snälla gå och lägg dej

E du min dadda???

Dela på andra sajter

E du min dadda???

Dela på andra sajter

Jau e för satans glad att ente  ens thaifru  haur lyckats mig att investera i Thailand.- Jau håller maj till finalanned å Svedala !

Dela på andra sajter

Jau e för satans glad att ente  ens thaifru  haur lyckats mig att investera i Thailand.- Jau håller maj till finalanned å Svedala !

Har herrn tullat på whiskey flaksan nått då? DEt har jag! :party:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Blev ju litta fel där......ente en krona för Thailand  :D

Dela på andra sajter

Din gamle svetsare, haur bara tullat på glögg å öl , men hälsar till Ernestas  :-*

Blev ju litta fel där......ente en krona för Thailand  :D

Dela på andra sajter

Japp haur tullat.... :(  Tu es foutu  ;-*

O briagdo, nossa nossa i say tepegu!:party:

Dela på andra sajter

Jive, förebygger man inte prostatacancer med runkeri?

En bra fråga!

Jo, det gör man förutsatt att man får utlösning. Jag tror dock att det blir lite lättare att komma dit med lite hjälp.;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Jive, förebygger man inte prostatacancer med runkeri?

Det är ju inte fel att få lite hjälp ibland. Kan ju minska risken för tennisarmbåge :-)

Dela på andra sajter

Det är ju inte fel att få lite hjälp ibland. Kan ju minska risken för tennisarmbåge :-)

Men "musarm" kan man få åxå!:big_smile:

Dela på andra sajter

Det hjälper inte hur många ggr den korken läser om

Två sanningar

10154158_10153473529117561_2446628239653

Dela på andra sajter

• 11 månader senare...

God morgon i Sverige och God eftermiddag i Thailand. 

När jag 1965 började arbeta i Handelsflottan så var mitt första ställe i England, Bristol, Liverpool och några andra städer så var det snabbt till Puben, drack några öl, Pratade med några damer, följde med några hem för att få sex, det kostade 1 Pund, på det fick jag 2 ligg. Kommer inte ihåg hur mycket Pundet var då.

Så höll det på fram till 1973, då blev jag inkallad i Svenska Försvaret, Flottan, där jag låg inne nästan 2 år.

Nu är jag Pensionär, har hyffsad Pensions att leva på, när jag åker till Thailand så hyr jag ut min Lägenhet, slipper betala för en tom Lägenhet. Jag har sökt tillstånd av Hyresvärden. 

gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev gubben4906:

, det kostade 1 Pund, på det fick jag 2 ligg. Kommer inte ihåg hur mycket Pundet var då.

1959 var hyran för en motorelev/ljungman 300 kr/månad och pundet stod i 15 kr.

Born41

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev apknug:

Dvs en 20 del av lönen för två ggr fast samma gång.

Hur stor.del av lönen blir det idag?

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

15 kronor år 1959 motsvarar

176 kronor 2015

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...