Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Om det gäller bartjejer då kan jag lugnt kasta många stenar. Det var det som var frågan eller? Precis som det finns nyktra alkisar så finns det faktiskt bartjejer som har kunnat sluta med horeriet, jobbar som vilka som helst svennetjejer idag.- Svennetjejer förresten, di knullar ju gratis (med vem som helst) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Precis som det finns nyktra alkisar så finns det faktiskt bartjejer som har kunnat sluta med horeriet, jobbar som vilka som helst svennetjejer idag.- Svennetjejer förresten, di knullar ju gratis (med vem som helst) Nä det där är en myt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Jive, förebygger man inte prostatacancer med runkeri? Det sägs att det är bra att bli kvitt det onda regelbundet, på vilket sätt sägs det inget om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Precis som det finns nyktra alkisar så finns det faktiskt bartjejer som har kunnat sluta med horeriet, jobbar som vilka som helst svennetjejer idag.- Svennetjejer förresten, di knullar ju gratis (med vem som helst) Det finns mängder med thaitjejer som vill ha något mellan bena utan att ta betald. Gå bort från alla turiststråk sätt dig på en lokal hak med bara thai så får du se. Thaikvinnor och tjejer har också behöv precis som vi alla andra. Jag har inget emot bartjejer de behöver leva de med men kan jag få till det med vanliga tjejer varför ska jag betala då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Nä det där är en myt. Eller är det,vissa behöver man ju bara tafsa på så går det för dom, ente klokt va gött om ensamma kvinnor i Svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det finns mängder med thaitjejer som vill ha något mellan bena utan att ta betald. Gå bort från alla turiststråk sätt dig på en lokal hak med bara thai så får du se. Thaikvinnor och tjejer har också behöv precis som vi alla andra. Jag har inget emot bartjejer de behöver leva de med men kan jag få till det med vanliga tjejer varför ska jag betala då? Man betalar alltid på ett eller annat vis, när jag gick på sjön blev det alltid bartjejer som fick betalt, efter snart 40 års äktenskap har jag ente mer pengar i lomman än när jag mönstrade av 1978 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 om du menar bjuda på en öl eller lite mat som betalning så ok. Men om jag får frukost serverad på morgonen, betyder det att jag tog betald från kvinnan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 om du menar bjuda på en öl eller lite mat som betalning så ok. Men om jag får frukost serverad på morgonen, betyder det att jag tog betald från kvinnan? På 70-talet var vissa glada bara di fick en tvål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 om du menar bjuda på en öl eller lite mat som betalning så ok. Men om jag får frukost serverad på morgonen, betyder det att jag tog betald från kvinnan? Ja klart som f-n var ligger skillnaden, du bjuder- hon bjuder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Eller är det,vissa behöver man ju bara tafsa på så går det för dom, ente klokt va gött om ensamma kvinnor i Svedala Du måste vara en riktigt snygging och charmör, kostym och snyggt klädd helt nykter okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Du måste vara en riktigt snygging och charmör, kostym och snyggt klädd helt nykter okej Det kvettar om man e en gammal ful gubbe, bara man vet vad tjejerna gillar och hur en slipsten ska dras ;-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det kvettar om man e en gammal ful gubbe, bara man vet vad tjejerna gillar och hur en slipsten ska dras ;-* Dags att basta å tvätta snorren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det mesta i livet är affärer, ibland är kontanter inblandade. Få kvinnor oavsett nationalitet gifter sig nedåt i ekonomisk status. Jo det finns undantag men de är inte allt för vanliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det mesta i livet är affärer, ibland är kontanter inblandade. Få kvinnor oavsett nationalitet gifter sig nedåt i ekonomisk status. Jo det finns undantag men de är inte allt för vanliga. Nu är jag gift med en thaidam och lyckligt, ingen pengar inblandade, vi tycker om varandra. kanske ovanligt men sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det kvettar om man e en gammal ful gubbe, bara man vet vad tjejerna gillar och hur en slipsten ska dras ;-* Det är väl vilka damer du söker, för 15 år sen var jag ut och dansade mycke, kostym snyggt klädd , nykter, vilka fina damer jag fick. Handlar inte om slipsten, tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Nu är jag gift med en thaidam och lyckligt, ingen pengar inblandade, vi tycker om varandra. kanske ovanligt men sant Först av allt grattis till kärleken och er lycka. Inte för att det har med lyckan att göra men din dam har gift ner sig och bidrar med mer pengar än du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Först av allt grattis till kärleken och er lycka. Inte för att det har med lyckan att göra men din dam har gift ner sig och bidrar med mer pengar än du? Du är inte klok, helt klart har jag mer pengar vid mitt jobb men vi delar så gott det går som man ska göra om man är tillsammans, gift. Är det inte därför mycke det spricker för er sörlänningar, mannen jobbar och vill ha sin lön att leka med, vi delar som ett gift par, jag bet lite mer för jag har bättre lön men hon bet också till mån räkningnar. Vi delar lika här och i thai det är äktenskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Du är inte klok, helt klart har jag mer pengar vid mitt jobb men vi delar så gott det går som man ska göra om man är tillsammans, gift. Är det inte därför mycke det spricker för er sörlänningar, mannen jobbar och vill ha sin lön att leka med, vi delar som ett gift par, jag bet lite mer för jag har bättre lön men hon bet också till mån räkningnar. Vi delar lika här och i thai det är äktenskap HEHE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Du är inte klok, helt klart har jag mer pengar vid mitt jobb men vi delar så gott det går som man ska göra om man är tillsammans, gift. Är det inte därför mycke det spricker för er sörlänningar, mannen jobbar och vill ha sin lön att leka med, vi delar som ett gift par, jag bet lite mer för jag har bättre lön men hon bet också till mån räkningnar. Vi delar lika här och i thai det är äktenskap Jag tror att du missade hela min poäng och jag är nog inte man att förklara för dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det är väl vilka damer du söker, för 15 år sen var jag ut och dansade mycke, kostym snyggt klädd , nykter, vilka fina damer jag fick. Handlar inte om slipsten, tyvärr Ja det e väl åsså ca.20 år sedan jau träffade på svennedamer, bara för att prova på om jau fick till det...... och jo det funkade, efter att jag fick bekräftelse har jag kunnat hålla maj inom skaklarna om man säjer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Jag tror att du missade hela min poäng och jag är nog inte man att förklara för dig. Du får förklara för jag förstår inte era tankar, min fru har byggt upp sitt hus, titta lite bakåt i IL resetråd så ser du huset och mina små mc+tuktuk, plus köpt mark som vi sköter tillsammans. Helt klart är att tar man om tjejen i Sverige eller Thailand vinner man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Du får förklara för jag förstår inte era tankar, min fru har byggt upp sitt hus, titta lite bakåt i IL resetråd så ser du huset och mina små mc+tuktuk, plus köpt mark som vi sköter tillsammans. Helt klart är att tar man om tjejen i Sverige eller Thailand vinner man Och hennes kärlek till dig var så stark att hon lämnade ett liv i sus och dus för att dela din misär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Ja det e väl åsså ca.20 år sedan jau träffade på svennedamer, bara för att prova på om jau fick till det...... och jo det funkade, efter att jag fick bekräftelse har jag kunnat hålla maj inom skaklarna om man säjer Det skrev du ju inte men jag förstår vad du skriver, det var inte lätt ska jag väl säga men 50- åriga damer ville ha sällskap efter en kanske dj skit skilsmässä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Det mesta i livet är affärer, ibland är kontanter inblandade. Få kvinnor oavsett nationalitet gifter sig nedåt i ekonomisk status. Jo det finns undantag men de är inte allt för vanliga. Jag skulle vilja påstå att de flesta svenska kvinnorna födda på 70 talet eller senare inte funderar så mycket på ekonomisk status när de gifter sig. I alla fall inte mer än männen i samma ålder. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 Och hennes kärlek till dig var så stark att hon lämnade ett liv i sus och dus för att dela din misär? Vad skriver du hon hade ingen misär, bodde i en by jätte gott men helt klart bättre när hon fick ett jobb i Sverige. Det handlar mycket om du och jag, svenska tjejer eller thaitjejer. Sköter man sej som en vanlig människa, inte springa på krogen, träffa kompisar hela tiden utan umgås med sin fru fan vad fint man får det, kompisarna drar ofta ganska fort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu