Jump to content
IGNORERAD

Vad händer i Jomtien


soi covboy

Recommended Posts

  • Svar 327
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    45

  • Soengsang

    26

  • Tommy

    22

  • kitungmakmak

    19

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Berit är ingen herre kan jag upplysa dig om.

 

BTT

Nej, du är en kärring.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
13 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Allt var anordnat tills jag blev sjuk.

 

BTT

 

För att ha anordnat, så måste det ha varit en träff, inget hittepå skrivet på ett forum.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

inte undra på att forumet dör...fattar inte att ni orkar.

Verkar som att vissa mpr-folk inte har nåt eget liv.

Starta en pajkastningstråd? 

Eller moderera bort dessa dumskallar som inte tillför nåt vettigt?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev ragson:

inte undra på att forumet dör...fattar inte att ni orkar.

Verkar som att vissa mpr-folk inte har nåt eget liv.

Starta en pajkastningstråd? 

Eller moderera bort dessa dumskallar som inte tillför nåt vettigt?

Alla kan väl inte vara framgångsrika musiker med ett välbetalt evighets-gig i paradiset?

Några av oss får drömma vidare.

 

Om man förväntades stryka alla medhårs hela tiden, som inträdeskrav på forat, även de man ogillar skarpt, så tror jag MPR dött, innan det föddes.

 

 

MVH Tommy

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev ragson:

inte undra på att forumet dör...fattar inte att ni orkar.

Verkar som att vissa mpr-folk inte har nåt eget liv.

Starta en pajkastningstråd? 

Eller moderera bort dessa dumskallar som inte tillför nåt vettigt?

Är denna tråd viktig för dig Ragson? Det känns väl ändå som att denna tråden har svävat iväg för mycket om det nu var viktigt att hålla sig till startämnet. Vad var ämnet egentligen? Varför Maitan inte längre postar bilder?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske denna tråd skulle kallats "vad händer inte i Jomtien" ?

Med tanke på forumträffar som ställs in, och gäster som inte dyker upp till sina bokade rum....

Verksamheter som är till salu år efter år utan att bli sålda etc. etc.

Verkar som det mesta skiter sig i Jomtien??

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske denna tråd skulle kallats "vad händer inte i Jomtien" ?

Med tanke på forumträffar som ställs in, och gäster som inte dyker upp till sina bokade rum....

Verksamheter som är till salu år efter år utan att bli sålda etc. etc.

Verkar som det mesta skiter sig i Jomtien??

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Skiter sig.....en bra omdömning

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nja tråden heter        Vad händer i Jomtien INTE vad händer med BTT eller Maitans :sure:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja tråden heter        Vad händer i Jomtien INTE vad händer med BTT eller Maitans :sure:

Nja....BTT har alldeles riktigt aldrig varit i Jomtien, men har han frågor, så kan de väl diskuteras?

Maitans guesthouse ligger väl i Jomtien och kan väl diskuteras i en Jomtientråd?

Och går det inte lite trögt i Jomtien nu, Siambylla har man ju sett tillsalu flera år, men verkar ju inte hända mycket?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nja....BTT har alldeles riktigt aldrig varit i Jomtien, men har han frågor, så kan de väl diskuteras?

Maitans guesthouse ligger väl i Jomtien och kan väl diskuteras i en Jomtientråd?

Och går det inte lite trögt i Jomtien nu, Siambylla har man ju sett tillsalu flera år, men verkar ju inte hända mycket?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Nja svaren på BTT´s frågor spårade ganska snabbt ur och handlade då inte om Jomtien längre ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

Är denna tråd viktig för dig Ragson? Det känns väl ändå som att denna tråden har svävat iväg för mycket om det nu var viktigt att hålla sig till startämnet. Vad var ämnet egentligen? Varför Maitan inte längre postar bilder?

 

Tråden har ju en poäng? Nyheter i Jomtien och liknande? Hur svårt är det att begripa.
Varför skita ner den med allt tjafs? Och flera andra trådar också?
Jag orkar inte scrolla flera sidor för att hitta nåt som är läsvärt. 

Sånt är viktigt för mej. Gäller inte bara den här tråden, hela MPR. 

Jag fattar att folk tröttnar. MPR dör? Jag det ska vara tack vare allt jävla bullshit som en del vräker in.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Är denna tråd viktig för dig Ragson? Det känns väl ändå som att denna tråden har svävat iväg för mycket om det nu var viktigt att hålla sig till startämnet. Vad var ämnet egentligen? Varför Maitan inte längre postar bilder?

 

Tråden är startad av soy covboy (ja han stavar det så), gillar man den inte så kan man klicka förbi den. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev ragson:

 

Tråden har ju en poäng? Nyheter i Jomtien och liknande? Hur svårt är det att begripa.
Varför skita ner den med allt tjafs? Och flera andra trådar också?
Jag orkar inte scrolla flera sidor för att hitta nåt som är läsvärt. 

Sånt är viktigt för mej. Gäller inte bara den här tråden, hela MPR. 

Jag fattar att folk tröttnar. MPR dör? Jag det ska vara tack vare allt jävla bullshit som en del vräker in.

 

Om varje tråd strikt skulle följa rubriken/överskriften utan avstickare, så skulle nog inläggen bli ganska sporadiska och långt emellan dem. Jag menar Jomtien i all ära, men hur mycket kan det hända där och hur ofta? :)

 

Man kan ju inte göra inlägg som "grannen kom hem sent i går, undrar om kärringen hans blev sur" bara för att hålla sig till ämnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Är väl bara och starta en grupp för likasinnade som inte klara av och skrolla förbi det som inte passar en? Sen kan man sitta och dunka rygg och banna dom man inte gillar! Grupper förenar verkligen forat!! :mdr:

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Kanske denna tråd skulle kallats "vad händer inte i Jomtien" ?

Med tanke på forumträffar som ställs in, och gäster som inte dyker upp till sina bokade rum....

Verksamheter som är till salu år efter år utan att bli sålda etc. etc.

Verkar som det mesta skiter sig i Jomtien??

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Jomtien är ok så länge man bor nära Kiss.

 

Dom flesta restauranger ska ju ha 150 baht för en vanlig frukost.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jomtien är ok så länge man bor nära Kiss.

 

Dom flesta restauranger ska ju ha 150 baht för en vanlig frukost.

 

BTT

 

Kiss hade ju höjt priset på sin frukost sist jag var nere. Har för mig att höjningen var runt 15-20 baht vilket ju gör det betydligt mer prisvärt att leta upp någon hotellfrukostbuffe för runt 100 bahtingen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jomtien är ok så länge man bor nära Kiss.

 

Dom flesta restauranger ska ju ha 150 baht för en vanlig frukost.

 

BTT

 Nu äter jag ju aldrig frukost, en kopp kaffe och en cigg räcker bra. Men det måste väl bo thailändare även i Jomtien som äter frukost, gå där de äter så kommer du nog undan med en 30-40 baht eller mindre. Allternativt, ta med stora pluskan när du kommer.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 minuter sedan, skrev knasen:

 

Kiss hade ju höjt priset på sin frukost sist jag var nere. Har för mig att höjningen var runt 15-20 baht vilket ju gör det betydligt mer prisvärt att leta upp någon hotellfrukostbuffe för runt 100 bahtingen. 

 

Nej en frukost på Kiss kostar ca 70 baht

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nej en frukost på Kiss kostar ca 70 baht

 

BTT

 

Om jag inte minns fel så var det runt 80 baht nu från tidigare 63 (?). Käkade inte frukost men minns att jag noterade höjningarna på priserna och att den absolut inte var prisvärd i förhållande till buffepriserna som finns på billigare hotell. Nu pratar jag visserligen om Kiss på Pattaya 2nd road så kanske det är lokala prisskillnader. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 minuter sedan, skrev knasen:

 

Om jag inte minns fel så var det runt 80 baht nu från tidigare 63 (?). Käkade inte frukost men minns att jag noterade höjningarna på priserna och att den absolut inte var prisvärd i förhållande till buffepriserna som finns på billigare hotell. Nu pratar jag visserligen om Kiss på Pattaya 2nd road så kanske det är lokala prisskillnader. 

 

Åtminstone billigare än diverse gästhus som tar minst 120 baht för en kopp kaffe och ett ägg och några torra marmeladmackor.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Åtminstone billigare än diverse gästhus som tar minst 120 baht för en kopp kaffe och ett ägg och några torra marmeladmackor.

 

BTT

Usch.

Inget jag råkat ut för iaf.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Usch.

Inget jag råkat ut för iaf.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Finns ett antal gästhus på second road där frukosten nästan gör att man vill kräkas.

 

Flugor och myror kryper i marmeladen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Finns ett antal gästhus på second road där frukosten nästan gör att man vill kräkas.

 

Flugor och myror kryper i marmeladen.

 

BTT

Nu är du nere på låg nivå.

Det stället du syftar på är nog ett av de renaste av alla ställen i Jomtien, frächt o fint kök borgar för fräch mat.

Mackorna kanske är lite dyra, men fan så bra och däremed värt sitt pris.

Men hur fan ska du veta som aldrig varit där.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎05‎-‎26 at 16:09, skrev swedenfarang:

Håller med Ragge, lägg ner tjafset om BTT nu. De flesta av oss vet att han aldrig kommer att anordna en träff och vill han göra det så är det fritt fram att presentera det i forumdelen för MPR-träffar. Vidare dryftande om BTTs fantasiträffar i denna tråd kommer att raderas.

Ho ho Moderatorn, vakna upp nu och ta fram suddgummit och börja radera inlägg. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...